eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pełczyce › Przebudowa dróg w Gminie Pełczyce

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-07-03

Ogłoszenie nr 500153991-N-2018 z dnia 03-07-2018 r.

Gmina Pełczyce: Przebudowa dróg w Gminie Pełczyce

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 561425-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Pełczyce, Krajowy numer identyfikacyjny 53055400000, ul. ul. Rynek Bursztynowy 2, 73260 Pełczyce, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 957 685 038, e-mail budownictwo2@pelczyce.pl, faks 957 685 118.
Adres strony internetowej (url): www.pelczyce.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa dróg w Gminie Pełczyce

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

RIP.271.3.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zamówienie jest współfinansowane w ramach dotacji Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa OT w Szczecinie. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa dróg w Gminie Pełczyce, zakres prac obejmuje przebudowę dróg gminnych w miejscowościach: o Jagów działka 10/44, o Jagów działka 10/47, o Brzyczno działka 29, o Brzyczno działka 33/1, o Nadarzyn działka 192, o Nadarzyn działka 196, o Nadarzyn działka 122, o Boguszyny działka 276, o Boguszyny działka 163/4, o Przekolno działka 46/1 i 46/3, zgodnie z opisem technicznym, STWiORB, mapami, przekrojami konstrukcyjnymi, kosztorysem ofertowym i pomocniczym, stanowiącymi załącznik nr 5 do SIWZ. Zakres prac obejmuje: m.in. prace przygotowawcze i rozbiórki ziemne, podbudowy, roboty brukarskie, prace wykończeniowe i uzupełniające. Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z części prac objętych przedmiotem zamówienia. Zakres robót do wykonania szczegółowo określa dokumentacja projektowa opracowana dla ww inwestycji przez mgr inż. Macieja Ziółkowskiego, ul. Okrzei 3e/10, 73-110 Stargard. Przedmiar służy Wykonawcom pomocniczo do ustalenia ryczałtowego wynagrodzenia za wykonanie robót budowlanych objętych zamówieniem, nie jest zaś składany wraz z ofertą. Zamawiający wymaga aby Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana w przedmiotowym postępowaniu przedłożył Zamawiającemu przed podpisaniem umowy wypełniony przedmiar robót, który będzie stanowił integralną część umowy o Zamówienie publiczne. II. Wymagania dot. zamówienia: 1. Wykonawca zobowiązany jest do prawidłowego wykonania zamówienia zgodnie z posiadaną wiedzą techniczną i doświadczeniem, w zgodzie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa. 2. Poza obowiązkami ujętymi w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, Opisie technicznym, kosztorysach ofertowych i pomocniczych, na Wykonawcy ciążą następujące obowiązki: a) dostarczenie Zamawiającemu, przed podpisaniem umowy wypełnionego przedmiaru robót; b) dostarczenie Zamawiającemu, przed podpisaniem umowy, oświadczenia o podjęciu obowiązków kierownika budowy (osoby/osób, która może pełnić samodzielną funkcję techniczną w budownictwie w zakresie przedmiotu Zamówienia); c) dostarczenie Zamawiającemu, przed podpisaniem umowy uwierzytelnionej kopii zaświadczeń właściwej izby samorządu zawodowego potwierdzających wpis osoby/osób powołanej przez Wykonawcę do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej na listę członków tej izby i uwierzytelnionej kopii uprawnień budowlanych; d) zapewnienie kierowania robotami budowlanymi przez osoby posiadające stosowne kwalifikacje zawodowe i uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. Zmiana tych osób w trakcie realizacji zamówienia wymaga każdorazowo akceptacji i zatwierdzenia Zamawiającego; e) zatrudnienie na umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane przez Zamawiającego; f) protokolarne przejęcie od Zamawiającego terenu budowy; g) uczestniczenie w naradach technicznych oraz radach budowy; h) zorganizowanie zaplecza budowy i zaplecza socjalnego dla potrzeb własnych; i) dostarczenie, montaż i demontaż wszelkiego rodzaju sprzętu, narzędzi i urządzeń koniecznych do użycia w celu wykonania przedmiotu umowy; j) utrzymanie porządku na terenie budowy w czasie realizacji inwestycji; k) zgłoszenie Zamawiającemu robót ulegających zakryciu lub zanikających; l) usunięcie poza teren budowy wszelkich urządzeń tymczasowych, zaplecza itp., po zakończeniu robót, uporządkowanie terenu po zakończeniu robót, doprowadzenie nawierzchni oraz obiektów sąsiadujących do stanu sprzed rozpoczęcia budowy; m) dostarczenie Zamawiającemu, po zakończeniu robót (nie później niż 5 dni roboczych po zgłoszeniu robót do odbioru), dokumentacji odbiorowej, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2016 r. poz. 290 j.t. z późn. zm.). 4. Jeśli w projektach budowlano-wykonawczych, przedmiarze znajdują się nazwy własne są one przykładowe. Dopuszcza się materiały i urządzenia równoważne w stosunku do przywołanych w projekcie. Materiały i urządzenia równoważne zgodnie ze swoją definicją, muszą posiadać parametry nie gorsze niż wskazane przykładowo w dokumentacji projektowej. 5. Wszystkie materiały pochodzące z prowadzonych w ramach inwestycji robót, wymagające wywozu, np. robót ziemnych będą stanowiły własność Wykonawcy o ile Zamawiający wyrazi na to zgodę. Wykonawca jako wytwarzający odpady zobowiązany jest do przestrzegania przepisów prawnych, wynikających z ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2016 r. poz. 672 j.t. z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r., poz. 21 z późn. zm.).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/07/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1311095.73
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Ogólnobudowlany Ireneusz Turczyk
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Łąkowa 2A
Kod pocztowy: 73-260
Miejscowość: Pełczyce
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1071822.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1071822.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1071822.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: nie

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.