eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówZakup autobusu (min. 23 + 1) do przewozu osób niepełnosprawnych z przystosowaniem do przewozu minimum dwóch osób na wózkach inwalidzkich

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-07-03

Ogłoszenie nr 500153486-N-2018 z dnia 03-07-2018 r.

Caritas Archidiecezji Krakowskiej: Zakup autobusu (min. 23 + 1) do przewozu osób niepełnosprawnych z przystosowaniem do przewozu minimum dwóch osób na wózkach inwalidzkich

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 513916-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500028327-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Caritas Archidiecezji Krakowskiej, Krajowy numer identyfikacyjny 04001981800000, ul. ul. Michała Ossowskiego 5, 30656 Kraków, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 12 637 07 12, e-mail krakow@caritas.pl; justynachrzanowska@hotmail.com, faks .
Adres strony internetowej (url):

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: organizacja pożytku publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zakup autobusu (min. 23 + 1) do przewozu osób niepełnosprawnych z przystosowaniem do przewozu minimum dwóch osób na wózkach inwalidzkich

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia był zakup autobusu (min. 23 + 1) przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych z przystosowaniem do przewozu minimum dwóch osób na wózkach inwalidzkich Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1. Parametry ogólne: samochód fabrycznie nowy; rok produkcji pojazdu 2018 lub 2017; ilość miejsc siedzących minimum 24 z kierowcą; przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych z możliwością przewożenia min. 2 osób na wózku inwalidzkim, z najazdem szynowym; pasy do montażu wózków inwalidzkich; pojazd typu furgon 4 x 2, dopuszczalna masa całkowita 5300 kg; samochód fabrycznie przeszklony (szyby podwójnie przyciemniane); pojazd minimum 3-drzwiowy. 2. Układ napędowy: silnik wysokoprężny, turbodoładowany o pojemności min 2900 cm³; moc silnika: minimum 190 KM; spełnia normy emisji spalin Euro 6 wg homologacji producenta pojazdu; skrzynia automatyczna; napęd na tylne koła; układ kierowniczy ze wspomaganiem; ogumienie: 205/75/16 założone opony zimowe; dodatkowo komplet opon letnich; koła tylne podwójne; oryginalne kołpaki producenta; pełnowymiarowe koło zapasowe. 3. Nadwozie: kolor nadwozia: biały, pojazd minimum 3-drzwiowy; rozstaw osi minimum 4200 mm maksimum 4400 mm; lusterka boczne elektrycznie regulowane i podgrzewane; lusterko wsteczne; izolacja termiczna i wygłuszenie pojazdu; tapicerowanie ścian i sufitu; podłoga płaska; fotel kierowcy regulowany hydraulicznie resorowany z podłokietnikiem; fotel pilota z kładzionym siedziskiem; fotele montowane w systemie szynowym; fotele przestrzeni pasażerskiej pokryte tapicerką skóropodobną (łatwo-zmywalną); stopień wejściowy obniżony; drzwi wejściowe z mechanizmem elektrycznym; drzwi tylne dwuskrzydłowe z szybami podgrzewanymi wyposażone w wycieraczki ze spryskiwaczem; światła do jazdy dziennej - włączane automatycznie; przednie światła przeciwmgielne; zbiornik paliwa min 90 litrów, chlapacze przód i tył. 4. Układ hamulcowy: hamulce tarczowe na osi przedniej i tylnej, systemy: ABS, ASR, ESP, EBV 5. Wyposażenie: kolumna kierownicy z regulacją w dwóch płaszczyznach; kierownica wielofunkcyjna; czujnik światłą i deszczu; poduszka powietrzna kierowcy; tachograf cyfrowy; ogranicznik prędkości do 100 km/h; klimatyzacja dla przestrzeni kierowcy; dodatkowa klimatyzacja dla przestrzeni pasażerskiej o mocy 11kW; nagrzewnica wodno - elektryczna 7,5 kW; wyłącznik prądu; niezależne ogrzewanie postojowe; półki na bagaż podręczny z indywidualnymi nawiewami klimatyzacji; oświetlenie LED wnętrza pojazdu dzień/noc z nagłośnieniem; kamera wewnętrzna 2 szt z rejestratorem; komputer pokładowy, szyby przednie podnoszone elektrycznie; kamera cofania; pozostałe akcesoria samochodowe typu: trójkąt ostrzegawczy, gaśnica, apteczka, podnośnik z zestawem narzędzi; podłoga w kabinie pasażerskiej pokryta warstwą antypoślizgową, wodoodporną i łatwo zmywalną, gumowe dywaniki w kabinie kierowcy; radioodtwarzacz RDS z CD MP3 6. Zabezpieczenie przed kradzieżą: autoalarm (honorowany przez firmy ubezpieczeniowe); centralny zamek; immobiliser fabryczny 7. Bezpieczeństwo: poduszka powietrzna dla kierowcy i pasażera w pierwszym rzędzie siedzeń; antypoślizgowe progi przy stopniach wejściowych, uchwyty ułatwiające wsiadanie dla osób niepełnosprawnych; stopień wejściowy boczny oświetlony; trzypunktowe pasy bezpieczeństwa dla pasażerów; pasy zabezpieczające osobę niepełnosprawną na wózku inwalidzkim; oznakowanie pojazdu z przodu i z tyłu (symbolem: pojazd dla osób niepełnosprawnych) zgodne z ustawą Prawo o ruch drogowym. blokada elektroniczna wszystkich drzwi dostępna z poziomu panelu kierowcy 8. Gwarancje: gwarancja mechaniczna na zespoły i podzespoły: mechaniczne, elektryczne i elektroniczne - minimum 24 miesiące bez limitu kilometrów; gwarancja na powłokę lakierniczą- minimum 24 miesięcy; gwarancja na perforację nadwozia - minimum 10 lat; gwarancja na najazd szynowy - minimum 24 miesiące 9. Serwis: Wykonawca musi zapewnić serwis w autoryzowanej stacji obsługi w odległości do 100 km od siedziby Zamawiającego; wszystkie przeglądy wraz z wymianą zużytych elementów (oleje, filtry itp.) w okresie gwarancyjnym (gwarancja mechaniczna) winny być wykonane na koszt Wykonawcy. 10. Ubezpieczenie: Koszt ubezpieczenia OC, AC, NW pojazdu przez 12 miesięcy od zrealizowania zamówienia pokrywa Wykonawca.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 34.12.15.00 - Autokary


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/03/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 289000
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Truck Export - Import Wynajem sp. z o.o.
Email wykonawcy: przetargi@mercus.pl
Adres pocztowy: ul. Żurawia 43/201
Kod pocztowy: 00-680
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 355470
Oferta z najniższą ceną/kosztem 339572.25
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 355470
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.