To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-07-03
Ogłoszenie nr 500152784-N-2018 z dnia 03-07-2018 r.
Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy im. Jana Brzechwy: Dostawa i montaż windy dla osób niepełnosprawnych w budynku Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego w Giżycku.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 529827-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy im. Jana Brzechwy, Krajowy numer identyfikacyjny 51089647300000,
ul. ul. Białostocka
3,
11500
Giżycko, woj.
warmińsko-mazurskie, państwo
Polska, tel.
87 428 36 59, e-mail
soswgizycko@wp.pl, faks
87 428 36 59.
Adres strony internetowej (url): www.soswgizycko.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Jednostka budżetowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i montaż windy dla osób niepełnosprawnych w budynku Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego w Giżycku.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):SOSW.1.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotowa inwestycja dofinansowana jest ze środków PFRON projektów w ramach obszaru B,C,D,F,G "Program wyrównywania różnic między regionami III´ - obszar B. 2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż windy (dźwigu platformowego) dla osób niepełnosprawnych, w budynku Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego w Giżycku. 3. Wykonawca udzieli 36-cio miesięcznej gwarancji na wykonany przedmiot umowy; termin gwarancji liczy się od daty bezusterkowego odbioru końcowego przedmiotu umowy przez Urząd Dozoru Technicznego. 4. Wykonawca, w ramach zawartej umowy, na własny koszt, będzie miał obowiązek dopełnienia wszelkich czynności związanych z odbiorem zainstalowanej windy, przez organ dozoru technicznego; odbiór ma zostać dokonany bez uwag; dopiero wtedy, posiadając dokumenty potwierdzające dokonanie odbioru przez Urząd Dozoru Technicznego, Zamawiający wypłaci Wykonawcy należne wynagrodzenie. 5. Wykonawca musi dysponować osobą z uprawnieniami instalacyjnymi w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych. 6. Dokumentacja techniczna może wskazywać dla niektórych materiałów i urządzeń, znaki towarowe lub pochodzenie; operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego pod kątem jakości, trwałości itp. Wszelkie towary określone w dokumentacji technicznej za pomocą źródła pochodzenia czy nazwami producentów określają jedynie minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe. Posługiwanie się nazwami produktów/ urządzeń/ producentów, ma charakter wyłącznie przykładowy; dopuszcza się zastosowanie rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w dokumentacji. Zgodnie z art.29 ust. 3 Ustawy pzp, dopuszcza się składanie ofert równoważnych. W przypadku, gdy wykonawca zaproponuje materiały i inne elementy równoważne, zobowiązany jest wykonać i załączyć do oferty zestawienie zaproponowanych materiałów oraz innych elementów równoważnych i wykazać ich równoważność w stosunku do materiałów i innych elementów opisanych w dokumentacji. Opis zaproponowanych rozwiązań równoważnych powinien być załączony do oferty i musi być na tyle szczegółowy, by Zamawiający przy ocenie oferty mógł ocenić spełnienie wymagań dotyczących ich parametrów technicznych oraz rozstrzygnąć czy zaproponowane rozwiązania są równoważne. 7. Zamawiający przewiduje odbiór i płatność jednorazową, końcową. Ze względów organizacyjnych, Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, sporządzi, w porozumieniu z Zamawiającym, harmonogram rzeczowo - terminowy taki sposób, by Zamawiający mógł posiąść wiedzę o stopniu zaangażowania prac. Jednocześnie Zamawiający zaznacza, że harmonogram, o którym mowa powyżej, nie będzie załącznikiem do umowy; sporządzony jest na potrzeby i do wiadomości Zamawiającego. Niniejszy harmonogram musi zostać sporządzony najpóźniej w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy. 8. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, na potrzeby rozliczenia inwestycji, sporządzi kosztorys ofertowy w 3 egz., i dostarczy Zamawiającemu, najpóźniej w terminie 7 dni od podpisania umowy. Wartość brutto wynikająca z kosztorysu musi być identyczna jak cena brutto zadeklarowana w ofercie przetargowej. 9. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz jej integralnych załącznikach, szczególnie w załączniku nr 1 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
Zamawiający przewidział w SIWZ oraz w Ogłoszeniu o zamówieniu, możliwość zastosowania procedury, o której mowa w art. 24aa ustawy Pzp.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
13/04/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
135188.04
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Firma Handlowa ARTMED J.Sienkiewicz A.Kęsy Spółka jawna
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
199000.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z GIŻYCKA
- Dostawa gazów medycznych wraz z dzierżawą
- Dostawa elementów wyposażenia laboratorium druku przyrostowego, technicznych środków materiałowych i materiałów eksploatacyjnych do produkcji dronów oraz elementów składowych sieci LAN.
- Dostawa enrgii
- USŁUGA POLEGAJĄCA NA SYSTEMATYCZNYM OPRÓŻNIANIU ZBIORNIKÓW BEZODPŁYWOWYCH, PRZYJĘCIA NIECZYSTOŚCI PŁYNNYCH ORAZ WYWOZU NIECZYSTOŚCI DO STACJI ZLEWNYCH Z NIERUCHOMOŚCI ADMINISTROWANYCH PRZEZ 24 WOG
- Dostawa sprzętu i wyposażenia niezbędnego do realizacji zadań z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej.
- "Zakupy inwestycyjne w ramach zadań własnych z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej" - dostawa fabrycznie nowych mobilnych agregatów prądotwórczych.
więcej: przetargi w Giżycku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej w gminie Gorzkowice - budynek przy ul. Przemysłowej."
- "Modernizacja infrastruktury drogowej - remont dróg gminnych na terenie gminy Sokoły"
- Przywrócenie do funkcjonalności terenów i obiektów zdegradowanych przy szpitalu powiatowym w Prudniku" - Rewitalizacja terenów Powiatu Prudnickiego
- Termomodernizacja budynku Przedszkola nr 9 przy ul. Jana Matejki 64 w Zabrzu
- Modernizacja bazy techniczno-dydaktycznej Szkoły poprzez rozbudowę i przebudowę istniejących budynków warsztatów szkolnych - zaprojektuj i wybuduj.
- Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy w Kuślinie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





