To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-07-02
Ogłoszenie nr 500151904-N-2018 z dnia 02-07-2018 r.
11 Wojskowy Oddział Gospodarczy: DOSTAWA SPRZĘTU TELEWIZYJNO/RADIOWEGO, AUDIO
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 563437-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500122356-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
11 Wojskowy Oddział Gospodarczy, Krajowy numer identyfikacyjny 34126041200000,
ul. ul. Gdańska
147,
85-915
Bydgoszcz, woj.
kujawsko-pomorskie, państwo
Polska, tel.
261 411 361, e-mail
11wog.szpub@ron.mil.pl, faks
261 411 313.
Adres strony internetowej (url): www.11wog.wp.mil.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Wojskowa Jednostka Budżetowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA SPRZĘTU TELEWIZYJNO/RADIOWEGO, AUDIO
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):23/ZP/D/WYCH//2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA JEST DOSTAWA SPRZĘTU TELEWIZYJNO/RADIOWEGO, AUDIO, ZGODNIE Z ZAŁĄCZNIKIEM NR 1 DO SIWZ. GŁÓWNY PRZEDMIOT CPV: 32300000-6 - Odbiorniki telewizyjne i radiowe oraz aparatura nagrywająca dźwięk lub obraz lub aparatura powielająca. Dodatkowe przedmioty zamówienia CPV: 32324600-6 (Telewizory cyfrowe) 32324400-4 (Anteny telewizyjne) 32351000-8 (Akcesoria do sprzętu dźwiękowego i wideo) 32310000-9 (Odbiorniki audycji radiowych) 32322000-6 (Urządzenia multimedialne) 32341000-5 (Mikrofony) 32342100-3 (Słuchawki) 32342412-3 (Głośniki) 32342450-1 (Rejestratory głosu) 32343100-0 (Wzmacniacze częstotliwości akustycznych) 32344210-1 (Sprzęt radiowy) Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na jedną lub więcej niżej wymienionych części. Zamawiający podzielił zamówienie na 2 części, opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ: Część 1: Sprzęt telewizyjno/radiowe, zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ; Część 2: Sprzęt audio, zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ; 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w załączniku nr 1 do SIWZ. 2. Wykonawca udzieli na sprzęt stanowiący przedmiot zamówienia min. 24 miesięcy gwarancji max. 60 m-cy licząc od terminu odbioru jakościowego przez Zamawiającego, bez zastrzeżeń przedmiotu umowy. 3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. 4. Za ofertę równoważną Zamawiający uzna ofertę, w której Wykonawca oferuje sprzęt/artykuły stanowiące przedmiot zamówienia, o parametrach jakościowych równorzędnych lub lepszych od wymaganych przez Zamawiającego, z zastrzeżeniem pkt. 11. 5. Wykonawca dostarczy towar fabrycznie nowy wolny od wad i nie pochodzący z ekspozycji, witryn sklepowych, nie noszący śladów eksploatacji, spełniający parametry określone w załączniku nr 1 do SIWZ, wyprodukowany nie wcześniej niż 12 miesięcy od dnia ogłoszenia postępowania, bez śladów uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta z widocznym logo, symbolem produktu. 6. Swobodne sprawdzenia sprzętu pod kątem jego sprawności technicznej przed podpisaniem protokołu odbioru dostawy odbędzie się w ciągu 3 dni roboczych od dostawy sprzętu do magazynu. 7. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za sprzęt do momentu podpisania przez osobę ze strony Zamawiającego protokołu odbioru dostawy. 8. Wykonawca dostarczy sprzęt wraz z przynależną do niego dokumentacją techniczną, tj. kartą gwarancyjną oraz instrukcją obsługi w jęz. polskim. W przypadku, kiedy producent dla swojego sprzętu nie opracował karty gwarancyjnej, Wykonawca załączy wykaz takiego sprzętu, dla którego, dokument zakupu (faktura) stanowi podstawę reklamacji. Wykaz sprzętu stanowić będzie załącznik nr 4 (na etapie realizacji umowy) do Projektu Umowy stanowiącej załącznik nr 3 do SIWZ. 9. Zamawiający nie dopuszcza dostaw częściowych. 10. Dostarczony sprzęt winien być kompletny, zgodny z ukompletowaniem opcjonalnym dla danego modelu oraz ukompletowaniem wyszczególnionym w Opisie Przedmiotu Zamówienia, który stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. 11. Zamawiający nie wyraża zgody, aby w celu dostosowania sprzętu do parametrów wyspecyfikowanych w opisie przedmiotu zamówienia rozbudować sprzęt o elementy, które nie zostały użyte podczas produkcji sprzętu. 12. Dostarczony sprzęt będzie oznakowany kodem kreskowym, zgodnie z: Wytycznymi określającymi wymagania w zakresie znakowania kodem kreskowym wyrobów dostarczanych do resortu obrony narodowej, stanowiącymi załącznik do decyzji Nr 3/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 3 stycznia 2014 r. (poz. 11) dokument dostępny pod adresem: http://www.dz.urz.mon.gov.pl/dziennik/pozycja/decyzja-11-decyzja-nr-3mon-z-dnia-3-stycznia-2014-r-w-sprawie-wytycznych-okrestajacych-wymagania-w-zakresieznakowania-kodem-kreskowym-wyrobow-dostarc/. 13. Zamawiający informuje, iż przewiduje korzystanie z prawa opcji w dowolnym momencie, w trakcie realizacji umowy informując o tym Wykonawcę w formie pisemnej. W ramach prawa opcji Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia po cenach zaoferowanych w wykazie cenowym (załącznik nr 1 do SIWZ). 14. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niezrealizowania w całości przedmiotu zamówienia objętego prawem opcji tj. w ilościach wskazanych w wykazach cenowych, a Wykonawcy nie będzie przysługiwać roszczenie z tego tytułu. 15. W przypadku, kiedy Wykonawca nie jest w stanie zrealizować zamówienia w trakcie realizacji umowy na przedmiot zamówienia, którego produkcja skończyła się i nie jest on dostępny na rynku, możliwe jest zaproponowanie sprzętu o parametrach nie gorszych, które Zamawiający określił wskazując dany typ. Brak dostępności sprzętu winno być odpowiednio udokumentowane, oświadczeniami producentów i dystrybutorów sprzętu, przy jednoczesnej zgodzie Zamawiającego na dokonanie czynności przedstawienia innych modeli sprzętu, których produkcja skończyła się. 16. W przypadku oferowania materiałów równoważnych, Wykonawca powinien - zgodnie z treścią art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych wykazać, że oferowany towar spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. Oferowany produkt równoważny nie może naruszać praw patentowych producentów oryginalnych materiałów. 17. W przypadku oferowania materiałów "równoważnych", ciężar udowodnienia "równoważności" spoczywa na Wykonawcy. 18. Ze względu na obowiązujące zasady finansowania środków trwałych, cena jednostkowa jednego egz. sprzętu audio video, audio oraz sprzętu dźwiękowego nie może przekraczać kwoty 3.500,00 zł. brutto.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 32300000-6
Dodatkowe kody CPV: 32324600-6, 32324400-4, 32351000-8, 32310000-9, 32322000-6, 32341000-5, 32342100-3, 32342412-3, 32342450-1, 32343100-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Sprzęt telewizyjno/radiowe |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
27/06/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
13295937
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: WiMaKS Skwara Sławomir
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
17166126
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Sprzęt audio |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
27/06/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
1567345
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: BAWRO Barbara Wiśniewska
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
2218920
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Dostawa sprzętu medycznego i ratowniczego na potrzeby ochrony ludności i obrony cywilnej na terenie województwa kujawsko-pomorskiego
- Świadczenie usług w zakresie utrzymania porządku i czystości siedziby BBFO w Bydgoszczy w roku 2026
- Dostawa samochodów służbowych dla jednostek KAS województwa kujawsko-pomorskiego.
- Organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla nauczycieli akademickich z zakresu Power BI w ramach realizacji projektu "Kierunki drogi dla gospodarki"
- Kompleksowe ubezpieczenie mienia w okresie 24 miesięcy
- "Dostawy produktów żywnościowych- II (2025)"
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Szkoły Doktorskiej Państwowej Wyższej Szkoły Filmowej, Telewizyjnej i Teatralnej im. Leona Schillera w Łodzi
- Dostawa sprzętu IT oraz wyposażenia audiowizualnego wraz z montażem/instalacją i konfiguracją na potrzeby BCU w dziedzinie energetyki odnawialnej (słonecznej) w Starym Brześciu
- Dostawa sprzętu komputerowego, urządzeń biurowych, oprogramowania, akcesoriów, sprzętu elektronicznego oraz telewizorów na potrzeby ŚODR Modliszewice
- Dostawa projektorów multimedialnych, monitora interaktywnego, aparatów fotograficznych z obiektywem, mikrofonu oraz zamrażarek dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego
- "Dostawa sprzętu i wyposażenia dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Łupiance Starej"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





