eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BydgoszczDOSTAWA SPRZĘTU TELEWIZYJNO/RADIOWEGO, AUDIO

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-07-02

Ogłoszenie nr 500151904-N-2018 z dnia 02-07-2018 r.

11 Wojskowy Oddział Gospodarczy: DOSTAWA SPRZĘTU TELEWIZYJNO/RADIOWEGO, AUDIO

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 563437-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500122356-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

11 Wojskowy Oddział Gospodarczy, Krajowy numer identyfikacyjny 34126041200000, ul. ul. Gdańska 147, 85-915 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 261 411 361, e-mail 11wog.szpub@ron.mil.pl, faks 261 411 313.
Adres strony internetowej (url): www.11wog.wp.mil.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Wojskowa Jednostka Budżetowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

DOSTAWA SPRZĘTU TELEWIZYJNO/RADIOWEGO, AUDIO

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

23/ZP/D/WYCH//2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA JEST DOSTAWA SPRZĘTU TELEWIZYJNO/RADIOWEGO, AUDIO, ZGODNIE Z ZAŁĄCZNIKIEM NR 1 DO SIWZ. GŁÓWNY PRZEDMIOT CPV: 32300000-6 - Odbiorniki telewizyjne i radiowe oraz aparatura nagrywająca dźwięk lub obraz lub aparatura powielająca. Dodatkowe przedmioty zamówienia CPV: 32324600-6 (Telewizory cyfrowe) 32324400-4 (Anteny telewizyjne) 32351000-8 (Akcesoria do sprzętu dźwiękowego i wideo) 32310000-9 (Odbiorniki audycji radiowych) 32322000-6 (Urządzenia multimedialne) 32341000-5 (Mikrofony) 32342100-3 (Słuchawki) 32342412-3 (Głośniki) 32342450-1 (Rejestratory głosu) 32343100-0 (Wzmacniacze częstotliwości akustycznych) 32344210-1 (Sprzęt radiowy) Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na jedną lub więcej niżej wymienionych części. Zamawiający podzielił zamówienie na 2 części, opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ: Część 1: Sprzęt telewizyjno/radiowe, zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ; Część 2: Sprzęt audio, zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ; 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w załączniku nr 1 do SIWZ. 2. Wykonawca udzieli na sprzęt stanowiący przedmiot zamówienia min. 24 miesięcy gwarancji max. 60 m-cy licząc od terminu odbioru jakościowego przez Zamawiającego, bez zastrzeżeń przedmiotu umowy. 3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. 4. Za ofertę równoważną Zamawiający uzna ofertę, w której Wykonawca oferuje sprzęt/artykuły stanowiące przedmiot zamówienia, o parametrach jakościowych równorzędnych lub lepszych od wymaganych przez Zamawiającego, z zastrzeżeniem pkt. 11. 5. Wykonawca dostarczy towar fabrycznie nowy wolny od wad i nie pochodzący z ekspozycji, witryn sklepowych, nie noszący śladów eksploatacji, spełniający parametry określone w załączniku nr 1 do SIWZ, wyprodukowany nie wcześniej niż 12 miesięcy od dnia ogłoszenia postępowania, bez śladów uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta z widocznym logo, symbolem produktu. 6. Swobodne sprawdzenia sprzętu pod kątem jego sprawności technicznej przed podpisaniem protokołu odbioru dostawy odbędzie się w ciągu 3 dni roboczych od dostawy sprzętu do magazynu. 7. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za sprzęt do momentu podpisania przez osobę ze strony Zamawiającego protokołu odbioru dostawy. 8. Wykonawca dostarczy sprzęt wraz z przynależną do niego dokumentacją techniczną, tj. kartą gwarancyjną oraz instrukcją obsługi w jęz. polskim. W przypadku, kiedy producent dla swojego sprzętu nie opracował karty gwarancyjnej, Wykonawca załączy wykaz takiego sprzętu, dla którego, dokument zakupu (faktura) stanowi podstawę reklamacji. Wykaz sprzętu stanowić będzie załącznik nr 4 (na etapie realizacji umowy) do Projektu Umowy stanowiącej załącznik nr 3 do SIWZ. 9. Zamawiający nie dopuszcza dostaw częściowych. 10. Dostarczony sprzęt winien być kompletny, zgodny z ukompletowaniem opcjonalnym dla danego modelu oraz ukompletowaniem wyszczególnionym w Opisie Przedmiotu Zamówienia, który stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. 11. Zamawiający nie wyraża zgody, aby w celu dostosowania sprzętu do parametrów wyspecyfikowanych w opisie przedmiotu zamówienia rozbudować sprzęt o elementy, które nie zostały użyte podczas produkcji sprzętu. 12. Dostarczony sprzęt będzie oznakowany kodem kreskowym, zgodnie z: Wytycznymi określającymi wymagania w zakresie znakowania kodem kreskowym wyrobów dostarczanych do resortu obrony narodowej, stanowiącymi załącznik do decyzji Nr 3/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 3 stycznia 2014 r. (poz. 11) dokument dostępny pod adresem: http://www.dz.urz.mon.gov.pl/dziennik/pozycja/decyzja-11-decyzja-nr-3mon-z-dnia-3-stycznia-2014-r-w-sprawie-wytycznych-okrestajacych-wymagania-w-zakresieznakowania-kodem-kreskowym-wyrobow-dostarc/. 13. Zamawiający informuje, iż przewiduje korzystanie z prawa opcji w dowolnym momencie, w trakcie realizacji umowy informując o tym Wykonawcę w formie pisemnej. W ramach prawa opcji Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia po cenach zaoferowanych w wykazie cenowym (załącznik nr 1 do SIWZ). 14. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niezrealizowania w całości przedmiotu zamówienia objętego prawem opcji tj. w ilościach wskazanych w wykazach cenowych, a Wykonawcy nie będzie przysługiwać roszczenie z tego tytułu. 15. W przypadku, kiedy Wykonawca nie jest w stanie zrealizować zamówienia w trakcie realizacji umowy na przedmiot zamówienia, którego produkcja skończyła się i nie jest on dostępny na rynku, możliwe jest zaproponowanie sprzętu o parametrach nie gorszych, które Zamawiający określił wskazując dany typ. Brak dostępności sprzętu winno być odpowiednio udokumentowane, oświadczeniami producentów i dystrybutorów sprzętu, przy jednoczesnej zgodzie Zamawiającego na dokonanie czynności przedstawienia innych modeli sprzętu, których produkcja skończyła się. 16. W przypadku oferowania materiałów równoważnych, Wykonawca powinien - zgodnie z treścią art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych wykazać, że oferowany towar spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. Oferowany produkt równoważny nie może naruszać praw patentowych producentów oryginalnych materiałów. 17. W przypadku oferowania materiałów "równoważnych", ciężar udowodnienia "równoważności" spoczywa na Wykonawcy. 18. Ze względu na obowiązujące zasady finansowania środków trwałych, cena jednostkowa jednego egz. sprzętu audio video, audio oraz sprzętu dźwiękowego nie może przekraczać kwoty 3.500,00 zł. brutto.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 32300000-6


Dodatkowe kody CPV: 32324600-6, 32324400-4, 32351000-8, 32310000-9, 32322000-6, 32341000-5, 32342100-3, 32342412-3, 32342450-1, 32343100-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Sprzęt telewizyjno/radiowe

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/06/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 13295937
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: WiMaKS Skwara Sławomir
Email wykonawcy: biuro@salon-agd-rtv.pl
Adres pocztowy: ul. Wyszyńskiego 2a 26-300 Opoczno
Kod pocztowy: 26-300
Miejscowość: Opoczno
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 17166126
Oferta z najniższą ceną/kosztem 17166126
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 19703385
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Sprzęt audio

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/06/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1567345
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: BAWRO Barbara Wiśniewska
Email wykonawcy: przetargi@bawro.pl
Adres pocztowy: ul. Gen. Stanisława Maczka 9/2 56-400 Oleśnica
Kod pocztowy: 56-400
Miejscowość: Oleśnica
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 2218920
Oferta z najniższą ceną/kosztem 2218920
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2742900
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.