To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-06-29
Ogłoszenie nr 500150773-N-2018 z dnia 29-06-2018 r.
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwo Budownictwa Społecznego Spółka z o.o.: Zakup i dostawa materiałów budowlanych, remontowych i instalacyjnych dla Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwo Budownictwa Społecznego Spółka z o. o . ul. Cieślaka 6b w Szczecinku
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 553816-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwo Budownictwa Społecznego Spółka z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 33058252900000,
ul. ul. W. Cieślaka
,
78400
Szczecinek, woj.
zachodniopomorskie, państwo
Polska, tel.
(094) 374 12 25, e-mail
administracja@zgm-tbs.szczecinek.pl, faks
.
Adres strony internetowej (url): www.zgm-tbs.szczecinek.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa materiałów budowlanych, remontowych i instalacyjnych dla Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwo Budownictwa Społecznego Spółka z o. o . ul. Cieślaka 6b w Szczecinku
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):TRI-221c/529/2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy materiałów budowlanych, remontowych i instalacyjnych określonych w dwóch częściach: 1.1. CZĘŚĆ I wykazy stanowiące załączniki nr 1 do niniejszej specyfikacji. 1.2. CZĘŚĆ II wykazy stanowiące załączniki nr 2 do niniejszej specyfikacji. 2. Wykonawca wyłoniony w przetargu nieograniczonym zobowiązany jest do dostarczenia określonych materiałów zgodnie z zamówieniami składanymi przez Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy. 3. Dostawy materiałów zużywanych do usuwania awarii i wykonywania drobnych napraw (dotyczy części I oznaczonych w załączniku nr 1 do SIWZ na kolor zielony oraz wykazane w części II w załączniku nr 2 do SIWZ) muszą być realizowane na bieżąco, przynajmniej raz dziennie. Dostawy materiałów zużywanych do wykonywania robót planowanych (dotyczy części I oznaczonych w załączniku Nr 1 do SIWZ na kolor żółty) muszą być realizowana w terminie 5 dni kalendarzowych od chwili złożenia zamówienia e-mailem lub faksem przez Dział Remontowy ZGM TBS Sp. z o. o. w Szczecinku, (przy czym termin liczony jest od dnia następnego). Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia na własny koszt i ryzyko loco magazyn Zamawiającego przy ul. Wyszyńskiego 72b w Szczecinku lub loco plac budowy - pod wskazany w zamówieniu adres w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 14.00. Do obowiązków Wykonawcy należy również rozładunek towaru- dotyczy części I oraz części II. 4. W przypadku punktu dystrybucji zlokalizowanego na terenie Szczecinka materiały budowlane, remontowe i instalacyjne mogą być odbierane również bezpośrednio przez Zamawiającego (w odniesieniu do materiałów wykazanych w części I oznaczonych w załączniku nr 1 do SIWZ na kolor zielony oraz wykazane w części II w załączniku nr 2 do SIWZ). Wykonawca musi zapewnić właściwą realizację umowy poprzez posiadanie niezbędnych ilości materiałów, określonych w: 4.1. CZĘŚĆ I wykazy stanowiące załączniki nr 1 do niniejszej specyfikacji. 4.2. CZĘŚĆ II wykazy stanowiące załączniki nr 2 do niniejszej specyfikacji. 5. Wykonawca zgodnie ze złożoną ofertą zobowiązuje się do dyspozycyjności w przypadku awarii: całodobowo/ w godzinach pracy Wykonawcy (zgodnie z deklaracją Wykonawcy złożoną w formularzu ofertowym)- dotyczy części I oraz części II 6. Zamówienia cząstkowe muszą być zrealizowane jednorazowo i w całości. Brak któregoś artykułu z zamówienia spowoduje nie przyjęcie towaru do magazynu bądź nieodebranie tego towaru przez Zamawiającego- dotyczy części I oraz części II. 7. Ilości przedstawione w załączniku są ilościami planowanymi i mogą ulec zmianie zgodnie z rzeczywistym zapotrzebowaniem- dotyczy części I oraz części II. 8. Oferowane materiały muszą posiadać stosowne atesty. Zamawiający zastrzega sobie prawo zwrócenia się do Wykonawcy o przedłożenie wybranych artykułów celem oceny ich jakości. Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia we wskazanym terminie pojedynczych egzemplarzy wskazanych produktów- dotyczy części I oraz części II. 9. W ramach przedmiotu zamówienia Zamawiający przewiduje dostawy materiałów budowlanych, remontowych i instalacyjnych nieujętych w: 9.1. CZĘŚĆ I wykazy stanowiące załączniki nr 1 do niniejszej specyfikacji. 9.2. CZĘŚĆ II wykazy stanowiące załączniki nr 2 do niniejszej specyfikacji. 10. Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji na dostarczone materiały zgodnie z gwarancją producenta jednak nie krótszą niż 12 miesięcy- dotyczy części I oraz części II.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 44000000-0
Dodatkowe kody CPV: 44111000-1, 44411000-4
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Zakup i dostawa materiałów budowlanych, remontowych i instalacyjnych dla Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwo Budownictwa Społecznego Spółka z o. o . ul. Cieślaka 6b w Szczecinku- materiały sanitarne |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
04/06/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
722715.55
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Hurtownia Hydrauliczno- Sanitarna STYL-BUD
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
586552.30
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Zakup i dostawa materiałów budowlanych, remontowych i instalacyjnych dla Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwo Budownictwa Społecznego Spółka z o. o . ul. Cieślaka 6b w Szczecinku- materiały budowlane |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
11/06/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
32571.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: METALZBYT-HURT Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
33519.88
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINKA
- DOSTAWA - ŚRODKÓW CZYSTOŚCI, CHEMII GOSPODARCZEJ I ARTYKUŁÓW HIGIENICZNYCH II
- Dostawa energii elektrycznej na potrzeby Starostwa Powiatowego w Szczecinku i jednostek organizacyjnych Powiatu Szczecineckiego.
- Dostawa wyrobów jednorazowych
- DOSTAWA WYROBÓW MEDYCZNYCH JEDNORAZOWEGO UŻYTKU
- Zakup i dostawa sprzętu w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025 - 2026 z podziałem na dwie części (urządzenia elektryczne)
więcej: przetargi w Szczecinku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wyposażenie pracowni naukowej FabLab Czacha Dymi! w sprzęt do prowadzenia doświadczeń
- ZAKUP SPRZĘTU PRZECIWPOWODZIOWEGO W RAMACH PROGRAMU OCHRONY LUDNOŚCI I OBRONY CYWILNEJ
- Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy w Kuślinie
- Wykonanie prac remontowo-konserwatorskich w budynku (tzw. Szpitol) na Placu Wolności 1 w Tworogu
- Dostawa sprzętu i wyposażenia w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
- Dostawa materiałów konserwacyjnych i ogólnobudowlanych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





