eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁańcutROBOTY BUDOWLANE W BUDYNKU BYŁEGO INTERNATU W MIEJSCOWOŚCI WYSOKA

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-06-28

Ogłoszenie nr 500149576-N-2018 z dnia 28-06-2018 r.

Gmina Łańcut: ROBOTY BUDOWLANE W BUDYNKU BYŁEGO INTERNATU W MIEJSCOWOŚCI WYSOKA

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 556927-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Łańcut, Krajowy numer identyfikacyjny 69058179000000, ul. ul. Mickiewicza , 37100 Łańcut, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 172 252 264, e-mail zamowieniapubliczne@gminalancut.pl, faks 172 256 536.
Adres strony internetowej (url): www.gminalacut.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

ROBOTY BUDOWLANE W BUDYNKU BYŁEGO INTERNATU W MIEJSCOWOŚCI WYSOKA

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

RIK.271.9.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia są roboty budowlane związane z wykończeniem części pomieszczeń, mieszczących się na I piętrze istniejącego budynku byłego internatu z przeznaczeniem na budynek wielofunkcyjny o funkcji społeczno-kulturalno-oświatowej w miejscowości Wysoka. 2. W zakres zadania wchodzą roboty wykończeniowe następujących pomieszczeń: o 2/1 korytarz + klatka schodowa o 2/2 hol o 2/3, 2/21 pokój o 2/4 pomieszczenie socjalne o 2/5 pomieszczenie gospodarcze o 2/6, 2/7 WC damski i męski o 2/8 przedsionek o 2/9 serwerownia o 2/10 pomieszczenie kserografu o 2/11 komunikacja o 2/12 pomieszczenie magazynowe o 2/13 sala konferencyjna o 2/22, 2/23, 2/24, 2/25, 2/26 pokoje biurowe 3. Roboty rozbiórkowe i wyburzeniowe obejmują: - wykucie z muru stolarki drzwiowej zewnętrznej, wewnętrznej wraz z poszerzeniem otworów, - wykucie ze ścian parapetów wewnętrznych, - rozebranie ścianek działowych. 4. Roboty wykończeniowe obejmują: - wykonanie ścianek działowych, - tynkowanie zamurowanych otworów i nowych ścianek - licowanie ścian płytkami - zamontowanie nowych parapetów wewnętrznych, - montaż drzwi zewnętrznych, wewnętrznych, - wykonanie nowych posadzek, - wykonanie sufitów podwieszanych, - wykonanie obudowy pionów kanalizacyjnych, - dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi, - montaż klimatyzatora, - montaż armatury i urządzeń sanitarnych, - wykonanie instalacji wodociągowej przeciwpożarowej, - wykonanie instalacji gniazd, wypustów 1-fazowych, 3-fazowych, - wykonanie instalacji oświetlenia podstawowego i wentylatorów, - wykonanie instalacji oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego, - wykonanie sieci strukturalnej, - wykonanie instalacji oddymiającej klatki schodowej. 4. Szczegółowy zakres robót określają przedmiary robót, dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - do wglądu w siedzibie Urzędu w pok. 25 i na stronie internetowej Gminy www.gminalancut.pl 5. Materiały i urządzenia objęte zamówieniem muszą bezwzględnie posiadać stosowne świadectwa jakościowe, świadectwa PZH. 6. W przypadku wątpliwości Wykonawcy, Zamawiający wyjaśnia, że przedmiar robót traktować należy jako dokument pomocniczy do wyceny zamówienia. Zasadniczym dokumentem na podstawie którego należy skalkulować cenę ofertową jest projekt budowlano - wykonawczy. W przypadku stwierdzenia, że w przedmiarze pominięto istotne pozycje, które należy uwzględnić w kosztorysie ofertowym zgodnie z dokumentacją projektową, Wykonawca zobowiązany jest powiadomić o tym fakcie Zamawiającego, który ustosunkuje się do zgłoszenia zamieszczając wyjaśnienia na swojej stronie internetowej. 7. Jeżeli dokumentacja projektowa lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem "minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe" zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. Wykonawcy przysługuje prawo użycia materiałów i urządzeń o co najmniej równoważnych parametrach technicznych pod warunkiem osiągnięcia założonych standardów technicznych. Wykonawca proponujący materiały i urządzenia zamienne odpowiedzialny jest za sprawdzenie możliwości ich zastosowania w realizacji przedmiotu zamówienia pod każdym względem (w tym np. właściwości, wymiarów, ciężaru, sposobu transportu i montażu). W takiej sytuacji Zamawiający wymaga od Wykonawcy wskazania w ofercie, które materiały i urządzenia zamienne zamierza zastosować przy realizacji zadania oraz dołączenia do oferty stosownych dokumentów w celu wykazania, że oferowane przez niego materiały lub urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo wystąpienia do autora dokumentacji projektowej o opinię na temat oferowanych materiałów lub urządzeń. Opinia ta może stanowić podstawę do podjęcia przez zamawiającego decyzji o przyjęciu materiałów lub urządzeń równoważnych albo odrzuceniu oferty z powodu braku równoważności. 7. Zamawiający określa obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących prace fizyczne związane z robotami budowlanymi oraz sanitarnymi. Zasady dokumentowania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę oraz kontrolowanie tego obowiązku przez Zamawiającego określone zostały w § 17 projektu umowy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45400000-1


Dodatkowe kody CPV: 45310000-3, 45330000-9, 45421131-1, 45111200-0, 45262500-6, 45432100-5, 45410000-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: ROBOTY BUDOWLANE W BUDYNKU BYŁEGO INTERNATU W MIEJSCOWOŚCI WYSOKA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/06/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 295134.93
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-BUDOWLANO-USŁUGOWE ALECO
Email wykonawcy: biuro@aleco-lezajsk.pl
Adres pocztowy: ul. Spółdzielcza 8
Kod pocztowy: 37-300
Miejscowość: Leżajsk
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 295134.93
Oferta z najniższą ceną/kosztem 295134.93
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 391506.38
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.