eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówDostawa artykułów żywnościowych dla DPS w okresieVII - XII 2018 r.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-06-27

Ogłoszenie nr 500147491-N-2018 z dnia 27-06-2018 r.

Dom Pomocy Społecznej im. św. Brata Alberta w Krakowie: Dostawa artykułów żywnościowych dla DPS w okresie: VII - XII 2018 r.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 554293-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Dom Pomocy Społecznej im. św. Brata Alberta w Krakowie, Krajowy numer identyfikacyjny 29267500000, ul. ul. Adolfa Nowaczyńskiego 1, 30336 Kraków, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 12 255 41 61, e-mail dps@dpsnowaczynskiego.pl, faks 122 691 057.
Adres strony internetowej (url): www.dpsnowaczynskiego.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Opieka społeczna

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa artykułów żywnościowych dla DPS w okresie: VII - XII 2018 r.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

1/PZP/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Dostawa artykułów żywnościowych dla DPS w okresie: VII - XII 2018 r. Część A: Dostawa mięsa i jego przetworów dla DPS w okresie: VII - XII 2018 r. Dostawy mięsa i jego przetworów w okresie od 01.07.2018 r. do 31.12.2018 r.: mięso wołowe i wieprzowe - łącznie 1578 kg, wędliny - łącznie 2283,6 kg, mięso drobiowe - łącznie 1668 kg, wędliny drobiowe - łącznie 507 kg; Część B: Dostawa mleka i jego przetworów dla DPS w okresie: VII - XII 2018 r. Dostawy mleka i jego przetworów w okresie od 01.07.2018 r. do 31.12.2018 r.: mleko, śmietana - łącznie 11610 L; masło, margaryna - łącznie 1020 kg; sery różne - łącznie 1998 kg; jogurt, kefir, zsiadłe mleko- łącznie 1005 L; mleko pełne w proszku 6 kg; Część C: Dostawa pieczywa dla DPS w okresie: VII - XII 2018 r. Dostawy pieczywa w okresie od 01.07.2018 r. do 31.12.2018 r.: chleb pszenno - żytni, chleb graham - łącznie 13230 szt., bułki pszenne, weki - łącznie 41220 szt., bułka tarta - 180 kg, ciasto drożdżowe z marmoladą - 72 kg, ciasto ptasie mleczko - 60 kg, pączek - 1020 szt.; Część D: Dostawa różnych artykułów spożywczych dla DPS w okresie: VII - XII 2018 r. Dostawy różnych artykułów spożywczych w okresie od 01.07.2018 r. do 31.12.2018 r.: cukier, cukier puder, cukier waniliowy - łącznie 1095,8 kg; miód - 32,7 kg; herbata, kawa, kakao - łącznie 1554 szt.; makaron - 570 kg; mąka pszenna tortowa, mąka krupczatka, mąka ziemniaczana - łącznie 720 kg; kasze różne, ryż, płatki, kokos - łącznie 852 kg; musztarda, majonez, ketchup - łącznie 168 kg; olej - 240 L; frytura - 12 kg; przyprawy - łącznie 2592 szt.; sos sałatkowy - 4,2 kg; sól - 300 kg; galaretka owocowa - 60 kg; budyń, kisiel - 720 szt.; drożdże - 12 kg; barszcz biały - 150 L; pieczywo cukiernicze - łącznie 128,4 kg; przetwory owocowe i warzywne - 7242 szt., 672 kg oraz 810 L; woda mineralna - 1020 szt.; groch, fasola - 78 kg; masa kajmakowa - 28,2 kg; jaja - 15600 szt.; Dostawa artykułów spożywczych dla diabetyków w okresie od 01.07.2018 r. do 31.12.2018 r.: herbatniki, wafle, dżem - łącznie 75,6 kg; Część E: Dostawa warzyw i owoców dla DPS w okresie: VII - XII 2018 r. Dostawa warzyw i owoców od 01.07.2018 r. do 30.09.2018 r.: marchew, buraki, seler, pietruszka korzeń, kapusta, cebula - łącznie 1995 kg, ziemniaki 4800 kg, sałata zielona, rzodkiewka, szczypiorek - łącznie 645 szt., fasolka szparagowa, cukinia, papryka czerwona - łącznie 270 kg, ogórek zielony, pomidor - łącznie 555 kg, koper zielony, pietruszka zielona - łącznie 27 kg, pieczarka - 15 kg, brzoskwinie, arbuzy, śliwki, jabłka - łącznie 735 kg; Dostawa warzyw i owoców od 01.10.2018 r. do 31.12.2018 r.: marchew, buraki, seler, pietruszka korzeń, kapusta, cebula - łącznie 2565 kg, ziemniaki 4725 kg, sałata zielona, lodowa, szczypiorek, por - łącznie 900 szt., ogórki kiszone, kapust kiszona - łącznie 360 kg, ogórek zielony, pomidor - łącznie 300 kg, koper zielony, pietruszka zielona - łącznie 33 kg, pieczarka - 45 kg, grapefruity, mandarynki, banany, kiwi, pomarańcze, cytryny, gruszki, jabłka - łącznie 1623 kg; Część F: Dostawa warzyw i owoców mrożonych oraz ryb w okresie: VII - XII 2018 r. Dostawa warzyw, owoców i ich przetworów oraz ryb od 01.07.2018 r. do 31.12.2018 r.: warzywa i owoce mrożone - łącznie 2610 kg, ryby mrożone - 300 kg, makrela wędzona - 60 kg, tuńczyk w kawałkach, szprot w pomidorach, w oleju, filet z makreli w pomidorach, w oleju - łącznie 2400 szt., śledź solony matjas - 144 kg, karp - 30 kg; Część G: Dostawa artykułów garmażeryjnych dla DPS w okresie: VII - XII 2018 r. Dostawa artykułów garmażeryjnych w okresie od 01.07.2018 r. do 31.12.2018 r.: pyzy z mięsem, ręcznie robione, niemrożone - 60 kg, pierogi ruskie ręcznie robione, niemrożone, pierogi z mięsem ręcznie robione, niemrożone, pierogi z jabłkiem ręcznie robione, niemrożone - łącznie 300 kg, uszka z kapustą i grzybami ręcznie robione, niemrożone - 60 kg;

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 15000000-8


Dodatkowe kody CPV: 15110000-2, 15131120-2, 15112000-6, 15131135-0, 15500000-3, 15811000-6, 03200000-3, 15330000-0, 15220000-6, 15880000-0, 15894200-3, 15800000-6, 15240000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Część A: Dostawa mięsa i jego przetworów dla DPS w okresie: VII - XII 2018 r.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/06/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 140828
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "INTER-MAG"
Email wykonawcy: inter.mag@interia.pl
Adres pocztowy: ul. Grottgera 26
Kod pocztowy: 32-020
Miejscowość: Wileiczka
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 69612.93
Oferta z najniższą ceną/kosztem 69612.93
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 72550.17
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Część B: Dostawa mleka i jego przetworów dla DPS w okresie: VII - XII 2018 r.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/06/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 124932
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska
Email wykonawcy: prezes@osm-bochnia.com.pl
Adres pocztowy: ul. Wygoda 147
Kod pocztowy: 32-700
Miejscowość: Bochnia
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 62071.70
Oferta z najniższą ceną/kosztem 62071.70
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 66576.51
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Część C: Dostawa pieczywa dla DPS w okresie: VII - XII 2018 r.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/06/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 43070
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Piekarnia Mechaniczna Marcin Wąs
Email wykonawcy: biuro@cukierniawas.pl
Adres pocztowy: Osiek 180
Kod pocztowy: 32-300
Miejscowość: Olkusz
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 40607.28
Oferta z najniższą ceną/kosztem 40607.28
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 46438.02
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Część D: Dostawa różnych artykułów spożywczych dla DPS w okresie: VII - XII 2018 r.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/06/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 92257
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: F.H.U. IN-PLUS Paweł Kiełbasa
Email wykonawcy: inplus2@op.pl
Adres pocztowy: ul. Dojazdowa 3
Kod pocztowy: 33-300
Miejscowość: Nowy Sącz
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 47111.13
Oferta z najniższą ceną/kosztem 47111.13
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 50802.69
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: Część E: Dostawa warzyw i owoców dla DPS w okresie: VII - XII 2018 r.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/06/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 49891
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Dumana Agata Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe
Email wykonawcy: agatex79@wp.pl
Adres pocztowy: Kobyle 16
Kod pocztowy: 32-720
Miejscowość: Nowy Wiśnicz
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 27756.90
Oferta z najniższą ceną/kosztem 27756.90
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 32828.88
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 6

NAZWA: Część F: Dostawa warzyw i owoców mrożonych oraz ryb w okresie: VII - XII 2018 r.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/06/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 56234
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowo-Handlowe "PINGWINEK" Jerzy Świercz, Anna Świercz Spółka Jawna
Email wykonawcy: pingwinek1@op.pl
Adres pocztowy: ul. Domaszowska 94
Kod pocztowy: 25-320
Miejscowość: Kielce
Kraj/woj.: świętokrzyskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 29138.76
Oferta z najniższą ceną/kosztem 29138.76
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 29138.76
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 7

NAZWA: Część G: Dostawa artykułów garmażeryjnych dla DPS w okresie: VII - XII 2018 r.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/06/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 14384
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: "GRUBCIO" Spółka Cywilna Krzysztof i Danuta Świątańscy
Email wykonawcy: biuro@grubcio.com.pl
Adres pocztowy: ul. Do Huty 37A
Kod pocztowy: 33-100
Miejscowość: Tarnów
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 5723.14
Oferta z najniższą ceną/kosztem 5723.14
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 7623
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.