eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GryficeBUDOWA BUDYNKU ADMINISTRACYJNO-BIUROWEGO WRAZ Z NIEZBĘDNĄ INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ - drugie postępowanie



Ogłoszenie z dnia 2018-06-27

Ogłoszenie nr 500147024-N-2018 z dnia 27-06-2018 r.

Gryfice: BUDOWA BUDYNKU ADMINISTRACYJNO-BIUROWEGO WRAZ Z NIEZBĘDNĄ INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ - drugie postępowanie
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 596236-N-2017

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 500058832-N-2017

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Gryfice, Krajowy numer identyfikacyjny 81053912000000, ul. Osada Zdrój 1, 72300 Gryfice, woj. , państwo Polska, tel. 091 3843321; 3842516, e-mail gryfice@lasy.szczecin.pl, faks .
Adres strony internetowej (url): www.gryfice.szczecin.lasy.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Gryfice

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

BUDOWA BUDYNKU ADMINISTRACYJNO-BIUROWEGO WRAZ Z NIEZBĘDNĄ INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ - drugie postępowanie

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

SA.270.1.11.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych obejmujących budowę budynku administracyjno-biurowego (kancelaria leśniczego) wraz z zagospodarowaniem terenu (nawierzchnie utwardzone), ogrodzeniem oraz wewnętrznymi i zewnętrznymi instalacjami: wody (bez ujęcia wody - studni głębinowej, która będzie wykonana w oddzielnym postępowaniu), kanalizacji sanitarnej z bezodpływowym zbiornikiem na ścieki, energii elektrycznej, w m. Gosław, gm. Trzebiatów, na działce nr 105/4 obręb Gosław. Przedmiot zamówienia został szczegółowo określony i opisany w dokumentacji projektowej (projekt budowlano-wykonawczy, szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz pomocniczo i poglądowo w przedmiarach robót) - stanowiącej załącznik nr 6 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.


II.4) Główny kod CPV: 45231300-8
Dodatkowe kody CPV:

45231400-9,

45233250-6,

45342000-6

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
umowa została zawarta na okres do 15.06.2018 r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA: BUDOWA BUDYNKU ADMINISTRACYJNO-BIUROWEGO WRAZ Z NIEZBĘDNĄ INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 10/11/2017
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

MAR-BUD Mariusz Gadomski, , Barkowo 5/2, 72-310, Płoty, kraj/woj. zachodniopomorskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 234959.35 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
15/06/2018

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
1) Ustalono nowy termin wykonania na dzień 31.07.2018 r. 2) Zmienia się warunki płatności i ustala, że wynagrodzenie płatne będzie w trzech częściach: - pierwsza część wynagrodzenia została zapłacona na podstawie faktury częściowej za roboty budowlane wykonane do dnia 15.12.2017 r. - w wysokości 84.905,17 zł netto (104.433,36 zł brutto), - druga część wynagrodzenia, w wysokości nie przekraczającej 85 % wynagrodzenia umownego określonego w § 5 ust. 1 Umowy, będzie zapłacona na podstawie faktury częściowej, za roboty budowlane faktycznie wykonane do dnia 15.06.2018 r.; wartość robót zostanie ustalona na podstawie uzgodnionego harmonogramu rzeczowo-finansowego, - pozostała część wynagrodzenia - fakturą końcową, po wykonaniu i odbiorze przedmiotu umowy.

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
1. Z uwagi na brak możliwości zakończenia budowy budynku biurowo-administracyjnego w umownym terminie, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, wynikających przede wszystkim z braku ujęcia wody (studni głębinowej) oraz braku zasilania w energię elektryczną (z sieci ENERGA), których wykonanie jest poza zakresem przedmiotu niniejszej umowy, szczegółowo opisanych w notatce służbowej z dnia 12.06.2018 r., zmienia się termin wykonania przedmiotu umowy, określony w § 2 ust. 1 Umowy i ustala nowy termin na dzień 31.07.2018 r. 2. Z uwagi na wydłużenie terminu wykonania umowy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, zmienia się warunki płatności i ustala, że wynagrodzenie płatne będzie w trzech częściach: - pierwsza część wynagrodzenia została zapłacona na podstawie faktury częściowej za roboty budowlane wykonane do dnia 15.12.2017 r. - druga część wynagrodzenia, w wysokości nie przekraczającej 85 % wynagrodzenia umownego określonego w § 5 ust. 1 Umowy, będzie zapłacona na podstawie faktury częściowej, za roboty budowlane faktycznie wykonane do dnia 15.06.2018 r.; wartość robót zostanie ustalona na podstawie uzgodnionego harmonogramu rzeczowo-finansowego, - pozostała część wynagrodzenia - fakturą końcową, po wykonaniu i odbiorze przedmiotu umowy.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.