eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KonopnicaZakup i dostawa sprzętu komputerowego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-06-22

Ogłoszenie nr 500144149-N-2018 z dnia 22-06-2018 r.

Gmina Konopnica: Zakup i dostawa sprzętu komputerowego

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
RPO Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020 Nazwa projektu :Rozwój E-administracji w Gminie Konopnica"

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 561574-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500112974-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Konopnica, Krajowy numer identyfikacyjny 83219610550000, ul. Rynek 15, 98313 Konopnica, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 0-43 842 44 19, e-mail ug_konopnica@post.pl, faks 0-43 842 43 15.
Adres strony internetowej (url): www.konopnica.finn.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zakup i dostawa sprzętu komputerowego

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

GKO.271.5.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Serwer do obsługi wdrażanego rozwiązania - jedna sztuka Serwer musi być maszyną niezawodną, posiadać 2 lub więcej wbudowanych zasilaczy typu hot-plug i awaryjne zasilanie, dodatkowo niezawodność pownno podnosić zastosowanie układu kontroli poprawnej pracy, tzw. watchdog, którego zadaniem jest przeprowadzenie restartu serwera w razie "zapętlenia się" programu. Minimalne parametry techniczne: o processor frequency: 2,4 ghz, o liczba rdzeni procesora: 6, o magistrala systemowa: 1066 mhz, o gniazdko procesora: socket 604 (mpga604), o element dla: server/workstation o liczba wątków: 6, o tryby operacyjne procesora: 64-bit, o l3 cache: 16 mb 2. Usługa bezpieczeństwa ruchu internetowego (1 usługa) - UTM - jedna sztuka Mnimalne parametry techniczne: o metody autoryzacji: radius, tacacs+, x.509, o zasilanie: ac 120/230 v, o zużycie energii: max 57 watt, o algorytmy szyfrowania: 128-bit aes, 192-bit aes, 256-bit aes, des, ike, triple des, o wysokość: max 1u, o ilość portów 1 gbps - min 5, o protokoły zarządzania zdalnego ftp, http, https, snmp 1, snmp 2c, snmp 3, ssh, telnet, o protokoły routingu bgp, gre, igmp, igmpv2, igmpv3, ospfv2, ospfv3, pim-dm, pim-sm, rip-1, rip-2, ripng, vrrp, static ip routing, o ilość jednoczesnych sesji: min 59000, o ilość wirtualnych instancji firewall - min 3, o ilość jednoczesnych tuneli ipsec vpn :min 450, o ilość jednoczesnych tuneli l2tp vpn min: 500, o normy zgodności: ieee 802.1d, ieee 802.1q, ieee 802.1p, ieee 802.1s, ieee 802.1w, ieee 802.1x, ieee 802.3, ieee 802.3ab, ieee 802.3i, ieee 802.3u, ieee 802.3x, ieee 802.3z 3. Urządzenie do backupu danych - jedna sztuka Minimalne parametry techniczne: o tryby raid: 0, 1, 5, 6, 10, jbod, 5+, o pamięć: możliwość rozszerzenia, 8 gb, o interfejs sieciowy: 4 x 10/100/1000, o minimalna ilość dysków 4 oości minimum 4TB. 4. Zakup stacji roboczych do obsługi wdrażanych rozwiązań - stacja robocza, monitor, myszka, klawiatura, system operacyjny -16 zestawów Minimalne parametry stacji roboczej to: procesor min 2.8 ghz, pamięć ram 8gb, dysk sshd/ssd. 5. Zakup mobilnych stacji roboczych (laptop) do obsługi wdrażanych rozwiązań - 3 sztuki Minimalne parametry mobilnych stacji roboczej to: procesor min 2.8 ghz, pamięć ram 8gb, dysk sshd/ssd.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 30200000-1


Dodatkowe kody CPV: 30213000-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/06/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 144333.33
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: SOFTINET Sp.z.o.o.
Email wykonawcy: softinet@softinet.com.pl
Adres pocztowy: Ul. Rostafińskich 4
Kod pocztowy: 02-593
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 172286.10
Oferta z najniższą ceną/kosztem 172286.10
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 172286.10
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.