Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-06-22
Ogłoszenie nr 500143808-N-2018 z dnia 22-06-2018 r.
WOKAMID Sp. z o.o. Przytoczna: "Budowa sieci kanalizacyjnej w miejscowości Goraj - etap II"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
"Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Przytoczna poprzez budowę sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjno - tłocznej dla miejscowości Goraj, rozbudowę sieci wodociągowej rozdzielczej wraz z infrastrukturą towarzyszącą w miejscowości Goraj oraz budowę przydomowych oczyszczalni ścieków w miejscowości Goraj i Krobielewo współfinansowanej ze środków Unii Europejskiej - "Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich: Europa inwestująca w obszary wiejskie", Operacja typu "Gospodarka wodno-ściekowa" w ramach poddziałania "Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i oszczędzanie energii", objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020".
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 551218-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500102480-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
tak
I. 1) NAZWA I ADRES:
WOKAMID Sp. z o.o. Przytoczna, Krajowy numer identyfikacyjny 081101301,
ul. Dworcowa
8,
66-340
Przytoczna, woj.
lubuskie, państwo
Polska, tel.
95 749 43 30, e-mail
biuro@wokamid.pl, faks
95 749 43 31.
Adres strony internetowej (url): www.wokamid.pl
Adres profilu nabywcy: www.wokamid.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: sp. z o. o.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Budowa sieci kanalizacyjnej w miejscowości Goraj - etap II"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):WOK.PN.1.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Budowa sieci kanalizacyjnej w miejscowości Goraj - etap II". 1.2.Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na: Budowie sieci kanalizacyjnej w miejscowości Goraj - etap II.Na przedmiot zamówienia składa się: okanalizacja sanitarna grawitacyjna śr. 200 mm PVC-U o długości ok. 1493 m, śr. 160 mm PVC-U o długości ok. 302 m, z uszczelkami trwale mocowanymi w kielichu rury klasy 8kN/m2, uzbrojoną w studnie śr.1,0 m beton C35/45, studnie śr. 0,400 PP, komory krat śr.1,2 m beton C35/45, okanalizacja tłoczna z rur śr. 90 mm PE100 SDR17 o długości ok. 476 m, śr. 90 mm PE100-RC SDR17 o długości ok. 27 m wraz z armaturą na-/odpowietrzającą oprzepompownie ścieków PS2, PS3, PS4, oogrodzenie i zagospodarowanie placu przy przepompowni PS4, oinstalacja elektryczna zalicznikowa dla przepompowni ścieków. (stanowią koszty kwalifikowalne uwzględnione we Wniosku o przyznanie pomocy w ramach PROW 2014-2020)oraz okanalizacja sanitarna grawitacyjna śr. 200 mm PVC-U o długości ok. 152 m, śr. 160 mm PVC-U o długości ok. 553 m, z uszczelkami trwale mocowanymi w kielichu rury klasy 8kN/m2 (przyłącza na prywatnych posesjach od granicy działki drogowej do budynku)(stanowią koszty niekwalifikowalne uwzględnione we Wniosku o przyznanie pomocy w ramach PROW 2014-2020). Inwestycja obejmuje całość prac ujętych w dokumentacji projektowej z wyłączeniem prac na odcinkach: oS68 - S71 - S72, oS73 - S76 - S77, oS101 - S104 - S105. W ramach ww. przedmiotu zamówienia wykonane zostaną m.in. następujące prace: - roboty towarzyszące tj. m.in.: prace geodezyjne, dokumentacja hydrogeologiczna; odtworzenie nawierzchni (w tym m.in. dróg asfaltowych, z trylinki, brukowych, gruntowych, betonowych, chodników, poboczy i terenów zielonych); odtworzenie ogrodzeń; zabezpieczenie istniejących rurociągów i kanałów w miejscach kolizji; roboty ziemne, w tym również odwodnienie wykopów, umocnienia ścian; wykonanie robót bezwykopowych metodą np. przecisków, przewiertów; pozostałe prace ujęte w dokumentacji projektowej. - po wykonaniu inwestycji Wykonawca zobowiązany jest do przywrócenia terenu robót i przyległej infrastruktury drogowej do stanu pierwotnego. Szczegółowy zakres robót i lokalizacje poszczególnych oczyszczalni objętych zamówieniem określają dokumentacje projektowe/techniczne (załącznik nr 7): a)Projekt wykonawczy i budowlany, inne dokumentacje b)Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót, c)Przedmiary robót. d) warunki określone w decyzjach i pozwoleniach organów, np.: pozwoleniu na budowę, pozwoleniu wodno-prawnym, a także uzgodnienia branżowe lub z zarządcami sieci. KODY CPV: oRoboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne - KOD CPV 45111200-0 oPrzygotowanie terenu pod budowę - KOD CPV 45100000-8 oRoboty budowlane w zakresie budowy kanalizacji ściekowych - KOD CPV 45232410-9 oRoboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych - KOD CPV 45231400-9 oRoboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg - KOD CPV 45233000-9 oRoboty sanitarne KOD CPV 45232460-4 oRoboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków- KOD CPV 45232423-3 1.3.Podstawą wykonania przedsięwzięcia jest wersja papierowa dokumentacji projektowych i technicznych, które posiada Zamawiający. 1.4.Wykonawca winien zapoznać się z kompletem dokumentów składających się na SIWZ. Przed sporządzeniem oferty Wykonawca zobowiązany jest dokonać wizji terenowej miejsca budowy celem sprawdzenia czy nie wystąpiły w stosunku do informacji zawartych w całej dokumentacji zmiany np. warunków terenowych, gruntowo-wodnych, placu budowy i warunków związanych z wykonaniem wszystkich prac będących przedmiotem przetargu oraz w celu uzyskania dodatkowych informacji przydatnych do oceny i możliwości wykonania wszystkich prac. 1.5.Do każdej z nazw firm, znaków firmowych, zgłoszeń patentowych, patentów, itp., które zostały wymienione w niniejszej specyfikacji, dokumentacjach projektowych i technicznych, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiarach robót (stanowiących załącznik do niniejszej specyfikacji) - dodaje się słowa "lub równoważne". Ponadto w przypadku, gdy, w którejkolwiek części specyfikacji opisano przedmiot zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawców rozwiązań równoważnych opisywanym. Oferowane materiały i urządzenia muszą być równoważne jakościowo z materiałami i urządzeniami określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). Ciężar udowodnienia równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy (art. 30 ust. 5 ustawy Pzp). W przypadku wątpliwości dotyczących równoważności oferowanych produktów Zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia we wskazanym terminie wyjaśnień dotyczących treści oferty. 1.6.Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia Zamawiającemu gwarancji jakości na całość wykonanych robót objętych umową na okres minimum 4 lat (48 miesięcy) licząc od dnia dokonania odbioru końcowego robót. Uwaga: wydłużenie okresu gwarancji jakości podlega punktacji zgodnie z kryteriami oceny ofert określonymi w pkt 15.3. SIWZ. Wykonanie przez Zamawiającego uprawnień z gwarancji nie wpływa na odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu rękojmi. 1.7.Zamawiający wymaga, aby osoby wskazane przez Wykonawcę, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadały biegłą znajomość języka polskiego. W przypadku gdy ww. osoby nie będą posiadały biegłej znajomości języka polskiego na okres i dla potrzeb realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest zapewnić tłumacza na własny koszt i własnym staraniem. 1.8.Zamawiający, zgodnie z przepisem art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę, podwykonawców oraz dalszych podwykonawców na podstawie umów o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w przepisie art. 22 § 1 Kodeksu pracy. Zamawiający wymaga, aby osoby zatrudnione bezpośrednio przy wykonywaniu robót budowlanych były zatrudniane na podstawie umowy o pracę. Wymóg ten dotyczy osób wykonujących pracę fizyczną rozumianą jako wykonywanie czynności wymagających ruchu oraz wysiłku, w tym związanych z posługiwaniem się określonymi narzędziami lub urządzeniami. Wymóg ten nie dotyczy osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie. Wykonawca w ciągu 14 dni od dnia podpisania umowy przekaże Zamawiającemu wykaz osób, które realizują przedmiot umowy wraz z oświadczeniem, że są one zatrudnione na podstawie umowy o pracę. Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a PZP, sposób dokumentowania tych wymagań oraz sankcje z tytułu ich niespełniania są sprecyzowane we wzorze umowy, stanowiącej załącznik nr 6 do SIWZ. 1.9.Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia prac etapowo, umożliwiając mieszkańcom dostęp do posesji. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu wraz z dokumentacją odbiorową oświadczeń lub protokołów odbioru nieruchomości / działek, na których będą prowadzone jakiekolwiek prace związane z przedmiotową inwestycją 1.10.Miejsce realizacji: Gmina Przytoczna (szczegółowe lokalizacje wskazane są w dokumentacjach projektowych i technicznych).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45111200-0
Dodatkowe kody CPV: 45100000-8, 45232410-9, 45231400-9, 45233000-9, 45232460-4, 45232423-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
07/06/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
3687579.29
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: GOREM Sp.z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
3687579.29
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja dróg w: Kadłub Turawski, Zakrzów Turawski, Ligota Turawska, Bierdzany, Rzędów, Turawa, Kotórz Mały, Kotórz Wielki, Zawada, Węgry i Osowiec
- Zagospodarowanie terenu na podzamczu przy wieży zamkowej w Golczewie
- Przebudowa poddasza Samorządowego Centrum Kultury Turystyki i Rekreacji w Popielowie oraz przebudowa budynku Gminnej Biblioteki Publicznej w Popielowie
- Przebudowa dróg wewnętrznych - dojazdowych do pól
- Budowa małej architektury w ramach zadania pn. Rozwój ogólnodostępnej i niekomercyjnej infrastruktury rekreacyjnej w miejscowości Podzamek Golubski
- Budowa 3 klas lekcyjnych w centrum oświatowo-sportowym w Rychtalu oraz budowa klas lekcyjnych wraz z biblioteką w centrum oświatowo-sportowym w Rychtalu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.