eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GliwiceRemont budynku przy ul. Wojska Polskiego 24 w Raciborzu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-06-22

Ogłoszenie nr 500143655-N-2018 z dnia 22-06-2018 r.

Sąd Okręgowy w Gliwicach: Remont budynku przy ul. Wojska Polskiego 24 w Raciborzu

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 550316-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Sąd Okręgowy w Gliwicach, Krajowy numer identyfikacyjny 27696902300000, ul. ul. Kościuszki 15, 44100 Gliwice, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 32 33 80 239, e-mail zp@gliwice.so.gov.pl, faks 32 33 80 263.
Adres strony internetowej (url): www.gliwice.so.gov.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: sąd

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont budynku przy ul. Wojska Polskiego 24 w Raciborzu

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP-2360/PN/5/18

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowo - budowlanych, robót instalacyjnych, montażowych oraz prac konserwatorskich w budynku w Raciborzu przy ul. Wojska Polskiego 24. Zakres prac objętych zamówieniem dotyczy wszystkich kondygnacji budynku, wszystkich elewacji budynku, przyłączy instalacyjnych, ogrodzenia oraz zagospodarowania terenu działki nr 4923/4. Zakres prac przedmiotu zamówienia określają: dokumentacja projektowa branży budowlanej (zawierająca program prac konserwatorskich), projekty wykonawcze branż instalacyjnych, przedmiar robót budowlanych (zawierający prace konserwatorskie), przedmiary robót instalacyjnych, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych.Prace remontowo budowlane dotyczą następujących elementów budynku: rozbiórki i demontaże w zakresie ścian, istniejących elementów wykończeniowych, stropów, sklepień i posadzek; remont i częściowa wymiana stropów; remont klatek schodowych; wykonanie szybu i montaż dźwigu osobowego; częściowa wymiana stolarki okiennej; remont i wymiana stolarki drzwiowej; wykonanie zabezpieczeń p.poż.; wykonanie ścianek działowych; ocieplenie od wewnątrz ścian zewnętrznych; wykonanie robót wykończeniowych dla ścian, sklepień, stropów i posadzek; ocieplenie stropu nad II piętrem od strony poddasza, wykonanie balustrady klatki schodowej, rozbiórka budynku gospodarczego, wykonanie prac zagospodarowania terenu z wykonaniem parkingu i remontem ogrodzenia. Prace konserwatorskie dotyczą następujących elementów budynku: elewacja, sufity stiukowe ( w trzech salach rozpraw i nad główną klatką schodową), stolarka drzwiowa, posadzki lastrikowe, detale architektoniczne hollów i głównej klatki schodowej, balustrada schodów, elementy kamienne hollu głównego. Prace instalacyjne dotyczą wykonania: instalacji wentylacji i klimatyzacji, instalacji wodnej i kanalizacyjnej, instalacja elektryczna, instalacje niskoprądowe, korekta i uporządkowanie przyłączy zewnętrznych.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45216112-2


Dodatkowe kody CPV: 45110000-1, 45320000-6, 45260000-7, 45262300-4, 45312200-9, 32420000-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/06/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 12954038.21
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Usługowe "Borbud" Sp. z o.o.
Email wykonawcy: borbud@onet.pl
Adres pocztowy: ul. Wodna 21
Kod pocztowy: 47-400
Miejscowość: Racibórz
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie


Nazwa wykonawcy:
Email wykonawcy:
Adres pocztowy:
Kod pocztowy:
Miejscowość:
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 15918868.35
Oferta z najniższą ceną/kosztem 15918868.35
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 22379696.27
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.