eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piątnica PoduchownaRemont budynku wielofunkcyjnego w Rakowie-Boginiach

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-06-21

Ogłoszenie nr 500142592-N-2018 z dnia 21-06-2018 r.

Gmina Piątnica: Remont budynku wielofunkcyjnego w Rakowie-Boginiach

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
"Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność" w ramach działania "Wsparcie dla rozwoju lokalnego w ramach inicjatywy LEADER" objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 w zakresie Budowa lub przebudowa ogólnodostępnej i niekomercyjnej infrastruktury turystycznej lub rekreacyjnej, lub kulturalnej.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 548329-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Piątnica, Krajowy numer identyfikacyjny 54229600017, ul. Stawiskowska 53, 18-421 Piątnica Poduchowna, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 862 162 476, e-mail ugpiatnica@gminapiatnica.pl, faks 86 218 24 56.
Adres strony internetowej (url): bip.gminapiatnica.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont budynku wielofunkcyjnego w Rakowie-Boginiach

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

GPT.271.11.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remont budynku wielofunkcyjnego stanowiącego własność gminy Piątnica położonego w miejscowości Rakowo-Boginie nr 30 w następującym zakresie: a) roboty zewnętrzne: - odkopanie ścian i wykonanie izolacji przeciwwilgociowej ścian niskiego parteru i ścian fundamentowych, - wykonanie ocieplenia ścian fundamentowych, - wykonanie izolacji przeciw wilgociowej oraz wykończenie cokołu tynkiem mozaikowym, - wykonanie ocieplenia budynku wraz z wyprawą elewacyjną w technologii lekko-mokrej, - wymiana podokienników zewnętrznych, - oczyszczenie i wykonanie okładzin schodów zewnętrznych - płytki gres antypoślizgowe, - malowanie bariery schodów głównych, - wykonanie barierki przy schodach tylnych, - wykonanie opaski wokół budynku z kostki betonowej; b) roboty w pomieszczeniach wysokiego parteru: - demontaż sceny, - demontaż okładzin ściennych, - demontaż sufitów z płyty meblowej, - zabezpieczenie ogniowe stropu nad parterem wysokim, - wymiana instalacji elektrycznych wraz z oświetleniem, gniazdami, przełącznikami, - wymiana stolarki drzwiowej zewnętrznej na stolarkę z aluminium, - wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej z poszerzeniem otworów drzwiowych, - wydzielenie pomieszczeń sanitarnych z wyposażeniem w urządzenia sanitarne, z podłączeniem do istniejącej instalacji wodociągowej i kanalizacji sanitarnej, - przekucia ścian i poszerzenie otworów drzwiowych do pomieszczeń sanitarnych i siłowni, - wykonanie posadzek, - doprowadzenie instalacji wodno - kanalizacyjnej pod zlewozmywak do pomieszczenia socjalnego, - uzupełnienie tynków, szpachlowanie, malowanie pomieszczeń, oraz inne prace towarzyszące wymagane do właściwego funkcjonowania przedmiotu zamówienia. Zakres robót został określony w charakterystyce obiektu, projekcie instalacji elektrycznych, rysunkach, przedmiarach robót (stanowiących jedynie element pomocniczy do kalkulacji ceny) i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót. 2. Zawarte w załącznikach określających szczegółowy zakres prac i przedmiot zamówienia do niniejszej SIWZ nazwy materiałów/urządzeń, producentów, czy znaków towarowych podano jako przykładowe, określające standard techniczny i jakościowy oraz mające na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia. Materiały/urządzenia do wykonania zamówienia należy przyjmować w kategorii i jakości nie niższej (równoważne) niż te wskazane w SIWZ i załącznikach do niej. 3. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia na okres zgodny ze złożoną ofertą lecz nie krótszy niż 3 lata (36 miesięcy) od dnia odebrania przez Zamawiającego robot budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. 4. W przypadku zaproponowania krótszego okresu gwarancji niż 3 lata (36 miesięcy) oferta, jako nie spełniająca wymagań Zamawiającego zostanie odrzucona. 5. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę i podwykonawców osób na podstawie umowy o pracę do wykonywania czynności objętych przedmiotowym zamówieniem (czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie - pracownicy fizyczni wykonujący zamówienie), jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 108, z późn. zm.).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45443000-4


Dodatkowe kody CPV: 44112310-4, 44411000-4, 45111200-0, 45111300-1, 45233140-2, 45262690-4, 45400000-1, 45432130-4, 45450000-6, 45453000-7, 45311000-0, 45311200-2, 45312310-3, 45421000-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/05/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 223408.85
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Instalacyjno Remontowy Mieczysław Składanek
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Zdrojowa 72A
Kod pocztowy: 18-400
Miejscowość: Łomża
Kraj/woj.: podlaskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 353145.30
Oferta z najniższą ceną/kosztem 353145.30
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 364000.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.