To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-06-21
Ogłoszenie nr 500142519-N-2018 z dnia 21-06-2018 r.
Dom Pomocy Społecznej w Psarach: Usługa pralnicza dla Domu Pomocy Społecznej w Psaarch
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 544703-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500085974-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Dom Pomocy Społecznej w Psarach, Krajowy numer identyfikacyjny 29580500000,
ul. Psary, ul. Kaliska
3,
63405
Sieroszewice, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
062 7396084, 7396315, e-mail
dpspsary@op.pl, faks
062 7396084, 7396315.
Adres strony internetowej (url): dpspsary.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa pralnicza dla Domu Pomocy Społecznej w Psaarch
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):DPS.ORA.3430.1.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:2. Zakres usługi obejmuje: a) pranie wodne, b) odkażanie termiczno - chemiczne, c) prasowanie i maglowanie, d) sortowanie i prasowanie, e) transport bielizny od i do Zamawiającego. 3. Asortyment przekazywany do prania obejmuje: a) bieliznę pościelową - poszwy, poszewki, podkłady, prześcieradła, piżamy szlafroki, itp. b) odzież mieszkańców przebywających w Domu Pomocy Społecznej w Psarach, c) odzież ochronną pracowników - fartuchy, garsonki, spodnie, bluzy, itp. d) inne: ręczniki, ścierki, zasłony, firany, koce, kołdry, poduszki, narzuty, mopy, materace. 4. Usługi będą realizowane w pralni Wykonawcy przy użyciu jego środków m.in.: proszków, płynów do prania, płukania, środków do dezynfekcji, a zastosowanie przez Wykonawcę metody prania, suszenia, maglowania i prasowania muszą być dostosowane do odebranego asortymentu oraz nie mogą powodować zmian struktury, koloru i kształtu tego asortymentu. 5. Szacunkową ilość prania zostaje określona na 3.400 kg miesięcznie w okresie obowiązywania umowy z możliwością zmniejszenia lub zwiększenia do 10% przewidywanej ilości szacunkowej zgodnie z bieżącymi potrzebami Zamawiającego.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 98311000-6
Dodatkowe kody CPV: 98315000-4
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
23/05/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
309672.00
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ZGO-NOVA Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
302491.20
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI SIEROSZEWICE
więcej: przetargi SIEROSZEWICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ŚWIADCZENIE KOMPLEKSOWYCH USŁUG PRALNICZYCH W OKRESIE OD 01.01.2026 DO 30.06.2026
- Kompleksowe świadczenie usług pralniczych w 2026 roku
- Sukcesywne pranie pościeli i bielizny pościelowej na rzecz jednostek Zespołu Domów Studenckich Politechniki Warszawskiej
- Serwis i wynajem odzieży roboczej dla pracowników MPGK Sp. z o.o.
- Wykonanie usługi prania wodnego i czyszczenia chemicznego w 2026 r.
- Usługi pralnicze dla Aresztu Śledczego w Łodzi
więcej: Usługi odbierania prania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





