eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Modliborzyce"Odbudowa drogi gminnej nr 113558L od km 0+000 do km 0+500 w miejscowo¶ci Wierzchowiska Pierwsze, uszkodzonej w wyniku gwa³townego sp³ywu wód opadowych w 2017 r."

To jest wynik przetargu. Zobacz tak¿e tre¶æ przetargu, którego dotyczy to og³oszenie



Og³oszenie z dnia 2018-06-21

Og³oszenie nr 500142306-N-2018 z dnia 21-06-2018 r.

Gmina Modliborzyce: "Odbudowa drogi gminnej nr 113558L od km 0+000 do km 0+500 w miejscowo¶ci Wierzchowiska Pierwsze, uszkodzonej w wyniku gwa³townego sp³ywu wód opadowych w 2017 r."

OG£OSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie og³oszenia:

obowi±zkowe

Og³oszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie by³o przedmiotem og³oszenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych:

tak
Numer og³oszenia: 554724-N-2018

Og³oszenie o zmianie og³oszenia zosta³o zamieszczone w Biuletynie Zamówieñ Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Modliborzyce, Krajowy numer identyfikacyjny 83040960800000, ul. ul. Pi³sudskiego 63, 23310 Modliborzyce, woj. lubelskie, pañstwo Polska, tel. 158 715 079, e-mail modliborzyce@wp.pl, faks 158 717 102.
Adres strony internetowej (url): www.modliborzyce.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:

Administracja samorz±dowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:

"Odbudowa drogi gminnej nr 113558L od km 0+000 do km 0+500 w miejscowo¶ci Wierzchowiska Pierwsze, uszkodzonej w wyniku gwa³townego sp³ywu wód opadowych w 2017 r."

Numer referencyjny(je¿eli dotyczy):

INW.271.1.5.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia s± roboty budowlane polegaj±ce na wykonaniu zadania pn.: "Odbudowa drogi gminnej nr 113558L od km 0+000 do km 0+500 w miejscowo¶ci Wierzchowiska Pierwsze, uszkodzonej w wyniku gwa³townego sp³ywu wód opadowych w 2017 r." Zakres robót obejmuje wykonanie: robót przygotowawczych, robót ziemnych, odwodnienia, obramowania, podbudowy, nawierzchni, robót wykoñczeniowych. Szczegó³owe ilo¶ci i zakres poszczególnych pozycji robót do wykonania przedmiotu zamówienia okre¶la Za³±cznik Nr 8 do SIWZ - Dokumentacja projektowa, projekt budowlano-wykonawczy, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (STWiOR), przedmiar robót, rysunki techniczne stanowi±ce integraln± czê¶æ SIWZ. 2.2. Rozwi±zania równowa¿ne. W przypadku u¿ycia w dokumentacji projektowej odniesieñ do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 pzp zamawiaj±cy dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne opisywanym. Wykonawca analizuj±c dokumentacjê projektow± powinien za³o¿yæ, ¿e ka¿demu odniesieniu o którym mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 pzp u¿ytemu w dokumentacji projektowej towarzyszy wyraz "lub równowa¿ne". W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej, przedmiarze robót lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót zosta³y u¿yte znaki towarowe, oznacza to, ¿e s± podane przyk³adowi okre¶laj± jedynie minimalne oczekiwane parametry jako¶ciowe oraz wymagany standard. Wykonawca mo¿e zastosowaæ materia³y lub urz±dzenia równowa¿ne, lecz o parametrach technicznych i jako¶ciowych podobnych lub lepszych, których zastosowanie w ¿aden sposób nie wp³ynie negatywnie na prawid³owe funkcjonowanie rozwi±zañ przyjêtych w dokumentacji projektowej. Wykonawca, który zastosuje urz±dzenia lub materia³y równowa¿ne bêdzie obowi±zany wykazaæ w trakcie realizacji zamówienia, ¿e zastosowane przez niego urz±dzenia i materia³y spe³niaj± wymagania okre¶lone przez Zamawiaj±cego. U¿ycie w dokumentacji projektowej oznakowania w rozumieniu art. 2 pkt 16 ustawy oznacza, ¿e zamawiaj±cy akceptuje tak¿e wszystkie inne oznakowania potwierdzaj±ce, ¿e roboty budowlane, dostawy lub us³ugi spe³niaj± równowa¿ne wymagania. W przypadku, gdy wykonawca z przyczyn od niego niezale¿ny nie mo¿e uzyskaæ okre¶lonego przez Zamawiaj±cego oznakowania lub oznakowania potwierdzaj±cego, ¿e dane roboty budowlane, dostawy lub us³ugi spe³niaj± równowa¿ne wymagania, zamawiaj±cy w terminie przez siebie wyznaczonym akceptuje inne odpowiednie ¶rodki dowodowe, w szczególno¶ci dokumentacje techniczn± producenta, o ile dany wykonawca udowodni, ¿e roboty budowlane, dostawy lub us³ugi, które maj± zostaæ przez niego wykonane, spe³niaj± wymagania okre¶lonego oznakowania lub okre¶lone wymagania wskazane przez Zamawiaj±cego. U¿ycie w dokumentacji projektowej wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkê oceniaj±c± zgodno¶æ lub sprawozdania z badañ przeprowadzonych przez tê jednostkê jako ¶rodka dowodowego potwierdzaj±cego zgodno¶æ z wymaganiami lub cechami okre¶lonymi w opisie przedmiotu zamówienia, kryterium oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia oznacza, ¿e Zamawiaj±cy akceptuje równie¿ certyfikaty wydane przez inne równowa¿ne jednostki oceniaj±ce zgodno¶æ. Zamawiaj±cy akceptuje tak¿e inne odpowiednie ¶rodki dowodowe, w szczególno¶ci dokumentacjê techniczn± producenta, w przypadku gdy dany wykonawca nie ma ani dostêpu do certyfikatów lub sprawozdañ z badañ, ani mo¿liwo¶ci ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostêpu nie mo¿e byæ przypisany danemu wykonawcy, oraz pod warunkiem ¿e dany wykonawca udowodni, ¿e wykonywane przez niego roboty budowlane, dostawy lub us³ugi spe³niaj± wymogi lub kryteria okre¶lone w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia. Je¿eli w opisie przedmiotu zamówienia ujêto zapis wynikaj±cy z KNR lub KNNR wskazuj±cy na konieczno¶æ wykorzystania przy realizacji zamówienia konkretnego sprzêtu o konkretnych parametrach zamawiaj±cy dopuszcza u¿ywanie innego sprzêtu o ile zapewni to osi±gniêcie zak³adanych parametrów projektowych i nie spowoduje ryzyka niezgodno¶ci wykonanych prac z dokumentacj± techniczn±. 2.3. Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie udzieli Zamawiaj±cemu okres gwarancji na ca³o¶æ prac objêtych, które wchodz± w sk³ad realizacji inwestycji. Minimalny wymagany okres gwarancji na roboty wynosi 36 miesiêcy licz±c od daty wskazanej w protokole odbioru koñcowego. Wykonawca mo¿e zaproponowaæ d³u¿szy okres, maksymalnie przed³u¿aj±c okres minimalny o dodatkowe 24 miesiêcy co bêdzie uwzglêdnione podczas oceny i badania ofert na zasadach okre¶lonych w rozdziale 12 do SIWZ - kryteria oceny ofert. Okres rêkojmi za wady jest równy okresowi gwarancji. 2.4. Zamawiaj±cy informuje, i¿ przed rozpoczêciem prac nad opracowaniem oferty oraz okre¶leniem jej ceny zaleca siê, aby Wykonawca przeprowadzi³ wizjê lokaln± przysz³ego terenu budowy w celu zapoznania siê z warunkami realizacji robót, oraz ewentualnymi utrudnieniami i uwarunkowaniami logistycznymi maj±cymi wp³yw na cenê oferty. Szczegó³owe rozwi±zania wp³ywaj±ce na zwiêkszenie zakresu i warto¶ci robót stanowi± ryzyko wykonawcy i nie bêd± traktowane jako roboty dodatkowe. Wykonawca we w³asnym zakresie i na w³asny koszt zabezpieczy teren robót na czas prowadzenia prac. Zamawiaj±cy informuje, i¿ przedmiary robót do³±czone do opisu przedmiotu zamówienia stanowi± jedynie materia³ pomocniczy. W ofercie nale¿y uwzglêdniæ wszystkie koszty niezbêdne do prawid³owego wykonania zadania wynikaj±ce z dokumentacji projektowej specyfikacji technicznej a tak¿e ogólnie rozumianej sztuki budowlanej. Roboty, o których mowa wy¿ej nale¿y wykonaæ z materia³ów Wykonawcy.2.6.Zamawiaj±cy dopuszcza korzystanie z podwykonawców. Wykonawca: 1) jest zobowi±zany wskazaæ w formularzu ofertowym Za³±cznik Nr 1 do SIWZ czê¶ci zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyæ podwykonawcom i podaæ firmy (oznaczenie przedsiêbiorstwa) podwykonawców; 2) w przypadku podpisania umowy wykonawca bêdzie zobowi±zany, aby przed przyst±pieniem do wykonania zamówienia poda³ - o ile s± ju¿ znane - nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaanga¿owanych w roboty budowlane. Wykonawca bêdzie zawiadamia³ podczas realizacji umowy zamawiaj±cego o wszelkich zmianach danych dotycz±cych podwykonawców, a tak¿e przekazywa³ informacje na temat nowych podwykonawców, którym w pó¼niejszym okresie zamierza powierzyæ realizacjê robót budowlanych lub us³ug. Wykonawca bêdzie zobowi±zany zg³osiæ podwykonawców na zasadach okre¶lonych w przepisach art. 143 b ustawy Prawo zamówieñ publicznych. 3) je¿eli pó¼niejsza zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powo³ywa³ siê, na zasadach okre¶lonych w art. 22a ustawy Pzp, w celu wskazania spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu Wykonawca jest zobowi±zany wskazaæ Zamawiaj±cemu, i¿ proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spe³niaj± je w stopniu nie mniejszym ni¿ podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powo³ywa³ siê w trakcie postêpowania o udzielenie zamówienia. Kary umowne za nieprawid³owe zg³aszanie podwykonawców oraz realizowanie na ich rzecz p³atno¶ci okre¶lone s± we wzorze umowy. 2.7. Zamawiaj±cy na podstawie art. 29 ust.3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez wykonawcê lub podwykonawcê na podstawie umowy o pracê osób w rozumieniu przepisów art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz.1666 z pó¼n. zm.) osób wykonuj±cych czynno¶ci wchodz±ce w tzw. koszty po¶rednie. Zatem wymóg ten dotyczy osób, które wykonywaæ bêd± bezpo¶rednio czynno¶ci zwi±zane z wykonaniem robót czyli tzw. pracowników fizycznych (obowi±zek ten nie dotyczy sytuacji, gdy prace/roboty te bêd± wykonywane samodzielnie i osobi¶cie przez osoby fizyczne prowadz±ce dzia³alno¶æ gospodarcz± w postaci tzw. samo zatrudnienia jako podwykonawcy). 2.8. W trakcie realizacji zamówienia zamawiaj±cy uprawniony jest do wykonywania czynno¶ci kontrolnych wobec wykonawcy odno¶nie spe³niania przez wykonawcê lub podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych wskazane w pkt 2.7. czynno¶ci. Zamawiaj±cy uprawniony jest w szczególno¶ci do: ¿±dania o¶wiadczeñ i dokumentów w zakresie potwierdzenia spe³niania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, ¿±dania wyja¶nieñ w przypadku w±tpliwo¶ci w zakresie potwierdzenia spe³niania ww. wymogów, przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania ¶wiadczenia. 2.9. W trakcie realizacji zamówienia na ka¿de wezwanie Zamawiaj±cego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przed³o¿y zamawiaj±cemu wskazane poni¿ej dowody (wszystkie lub wybrane przez Zamawiaj±cego) w celu potwierdzenia spe³nienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê przez wykonawcê lub podwykonawcê osób wykonuj±cych wskazane w punkcie 2.7.czynno¶ci w trakcie realizacji zamówienia ? O¶wiadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych czynno¶ci, których dotyczy wezwanie zamawiaj±cego. O¶wiadczenie to powinno zawieraæ w szczególno¶ci: dok³adne okre¶lenie podmiotu sk³adaj±cego o¶wiadczenie, datê z³o¿enia o¶wiadczenia, wskazanie, ¿e objête wezwaniem czynno¶ci wykonuj± osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracê wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracê i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do z³o¿enia o¶wiadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; ? po¶wiadczon± za zgodno¶æ z orygina³em odpowiednio przez wykonawcê lub podwykonawcê kopiê zanonimizowanej umowy/umów o pracê osób wykonuj±cych w trakcie realizacji zamówienia czynno¶ci, których dotyczy ww. o¶wiadczenie wykonawcy lub podwykonawcy. Zamawiaj±cy wymaga, aby informacje takie jak: imiê i nazwisko, data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracê i wymiar etatu powinny byæ mo¿liwe do zidentyfikowania. Z tytu³u niespe³nienia przez wykonawcê lub podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych wskazane w punkcie 2.7. czynno¶ci zamawiaj±cy przewiduje sankcje przewidziane w projekcie umowy. 2.10. W przypadku uzasadnionych w±tpliwo¶ci co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcê lub podwykonawcê, zamawiaj±cy mo¿e zwróciæ siê o przeprowadzenie kontroli przez Pañstwow± Inspekcjê Pracy.

II.4) Informacja o czê¶ciach zamówienia:
Zamówienie by³o podzielone na czê¶ci:

nie

II.5) G³ówny Kod CPV: 45100000-8


Dodatkowe kody CPV: 45236000-0, 45230000-8, 45233123-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Og³oszenie dotyczy zakoñczenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/06/2018
IV.2) Ca³kowita warto¶æ zamówienia

Warto¶æ bez VAT 356109.71
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od ma³ych i ¶rednich przedsiêbiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z pañstw niebêd±cych cz³onkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drog± elektroniczn±: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Komunalne Przedsiêbiorstwo Robót Drogowych Sp. z o.o. w Lublinie
Email wykonawcy: kprd@kprd.pl
Adres pocztowy: ul. Grygowej 23
Kod pocztowy: 20-260
Miejscowo¶æ: LUBLIN
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest ma³ym/¶rednim przedsiêbiorc±:

tak

Wykonawca pochodzi z innego pañstwa cz³onkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego pañstwa nie bêd±cego cz³onkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTO¦CI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡ I NAJWY¯SZ¡ CEN¡/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/warto¶æ umowy 371079.93
Oferta z najni¿sz± cen±/kosztem 371079.93
Oferta z najwy¿sz± cen±/kosztem 381030.90
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Warto¶æ lub procentowa czê¶æ zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 93%

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OG£OSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RÊKI ALBO ZAPYTANIA O CENÊ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postêpowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Nale¿y podaæ uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyja¶niæ, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.