eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PionkiPrzebudowa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w Pionkach - dostawa wyposażenia

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-06-19

Ogłoszenie nr 500139805-N-2018 z dnia 19-06-2018 r.

Gmina Miasto Pionki: Przebudowa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w Pionkach - dostawa wyposażenia

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Zadanie jest dofinansowane ze środków Unii Europejskiej - Umowa nr RPMA.05.02.00-14-5270/16-00. Projekt "Budowa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w Pionkach" współfinansowany ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej V "Gospodarka przyjazna środowisku" Działanie 5.2. "Gospodarka odpadami" Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 546945-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Miasto Pionki, Krajowy numer identyfikacyjny 67022346800000, ul. Aleja Jana Pawła II 15, 26-670 Pionki, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 48 341 42 01, e-mail p.stolarski@pionki.pl, faks 48 312 11 02.
Adres strony internetowej (url): http://bip.pionki.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w Pionkach - dostawa wyposażenia

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

IŚ.271.5.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia do przebudowywanego istniejącego Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w Pionkach. Celem przedmiotowej inwestycji jest poprawa warunków oraz funkcjonowania istniejącego Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK). 2. W ramach inwestycji zostaną zamontowane (dostarczone) następujące elementy : 1) kontenery - pojemniki na odpady; 2) belownica do odpadów; 3) samochodowa waga mobilna. 3. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 zadania: 1) zadanie 1 - dostawa kontenerów - pojemników na odpady i ich ustawienie w wyznaczonych miejscach na terenie PSZOK; 2) zadanie 2 - dostawa, ustawienie, montaż i uruchomienie samochodowej wagi mobilnej przy budynku socjalnym na terenie PSZOK - 1 szt. 3) zadanie 3 - dostawa, ustawienie, montaż i uruchomienie belownicy do odpadów przy budynku socjalnym na terenie PSZOK - 1 szt. Każdy z wykonawców będzie mógł złożyć ofertę na dowolną ilość wybranych przez siebie zadań (minimum 1 zadanie, maksimum 3 zadania). 4. Przedmiotem zamówienia dla zadania Nr 1 jest dostawa i ustawienie w wyznaczonych miejscach nw. kontenerów i pojemników na składowane odpady, stanowiących wyposażenie przebudowywanego istniejącego Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w Pionkach: 1) kontener na odpady umożliwiające zbiórkę oraz przewóz różnego typu odpadów komunalnych ciężkich, przeznaczony do odbioru hakowego, o pojemności 36m3 - 1 szt., 2) kontener na odpady umożliwiające zbiórkę oraz przewóz różnego typu odpadów komunalnych ciężkich, przeznaczony do odbioru hakowego, o pojemności 19m3 - 2 szt., 3) kontener na odpady umożliwiające zbiórkę oraz przewóz różnego typu odpadów komunalnych ciężkich, przeznaczony do odbioru hakowego, o pojemności 7m3 (3400 x 1700 x 1200 mm) - 4 szt., 4) kontener na odpady umożliwiające zbiórkę oraz przewóz różnego typu odpadów komunalnych ciężkich z pokrywą 6-cio klapową, przeznaczony do odbioru hakowego, o pojemności 7m3 (3400 x 1700 x 1200 mm) - 4 szt., 5) pojemniki mobilne do segregacji odpadów o pojemności 1100l ocynkowane ogniowo, wyposażone w kółka i pokrywę - 10 szt., 6) paleta koszowa EURO z klapą do zbiórki odpadów - 10 szt., 7) pojemniki mobilne na odpady niebezpieczne i medyczne o pojemności 120l, wyposażone w kółka i pokrywę - 4 szt., 8) paleta na odpady - zużyte akumulatory - 1 szt., 5. Wymagania minimalne dla dostarczanych standardowych kontenerów KP36 i KP19: 1) umożliwiający zbiórkę oraz przewóz odpadów różnego rodzaju 2) boki z blachy min. 3 mm 3) podłoga z blachy min. 4 mm 4) rolki jezdne 5) haczyki do zamocowania plandek 6) zamknięcie centralne zabezpieczające przed samoczynnym otwarciem 7) wieniec wzmacniający 8) kontener zabezpieczony antykorozyjnie, malowany farbą nawierzchniową /wg palety RAL wskazany przez Zamawiającego/. 6. Wymagania minimalne dla dostarczanych standardowych kontenerów KP7 (zamkniętych lub otwartych): 1) umożliwiający zbiórkę oraz przewóz odpadów różnego rodzaju 2) wersja uniwersalna hakowo-bramowa 3) boki z blachy min. 2 mm 4) podłoga z blachy min. 3 mm 5) pokrywa z blachy min. 2 mm 6) kontener zabezpieczony antykorozyjnie, malowany farbą nawierzchniową /wg palety RAL wskazany przez Zamawiającego/. 7. Przedmiotem zamówienia dla zadania Nr 2 jest dostawa, ustawienie, montaż i uruchomienie samochodowej wagi mobilnej przy budynku socjalnym na terenie PSZOK wg Projektu zagospodarowania działki PSZOK, stanowiącej wyposażenie przebudowywanego istniejącego Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w Pionkach. Przedmiotem zamówienia jest również wykonanie koniecznego podłoża (np. betonowego) do montażu samochodowej wagi mobilnej. Prace związane z przebudową PSZOK jeszcze się nie rozpoczęły, podłoże można będzie wykonać przed wykonaniem utwardzenia drogi kostką brukową gr. 8 cm lub na wykonanej nawierzchni z kostki betonowej brukowej. 8. Wymagania minimalne dla dostarczanej wagi mobilnej: 1) samochodowa waga mobilna, o długości pomostu 6 metrów, przeznaczona do ważenia małych samochodów ciężarowych, samochodów osobowych, ciągników oraz innych pojazdów o maksymalnej masie 30 ton; 2) konstrukcja stalowa wagi gwarantująca jej odpowiednią sztywność, trwałość i wytrzymałość, pokrycie ryflowaną blachą; 3) waga wyposażona w dwa najazdy do wagi o długości 2,5 m i szerokości samej wagi; 4) waga wyposażona w miernik odczytowy, znajdujący się w budynku dozoru obok wagi; 5) obudowa wyświetlacza nierdzewna IP-67, wyświetlacz LCD, ważenie, zerowanie, tarowanie, blokada tary, podgląd masy brutto, automatyczne zerowanie masy pustego pomostu, funkcja wyłączania podświetlania wyświetlacza, interfejs do komputera, interfejs do zdalnego wyświetlacza, współpraca z drukarką, zasilanie sieciowe lub zewnętrzny akumulator 12VDC; 6) montaż wagi bez fundamentów, bezpośrednio na równej powierzchni utwardzonej o odpowiedniej nośności; 7) po montażu wagi należy przeprowadzić jej legalizację (waga po zmianie miejsca lokalizacji nie wymaga ponownej legalizacji). 9. Przedmiotem zamówienia dla zadania Nr 3 jest dostawa, ustawienie, montaż i uruchomienie belownicy do odpadów przy budynku socjalnym na terenie PSZOK, stanowiącej wyposażenie przebudowywanego istniejącego Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w Pionkach. 10. Opis i wymagania dla belownicy do odpadów komunalnych: ilość komór - jedna, otwór załadowczy - min. 1080x570mm, nacisk maksymalny - 27 ton, załadunek - frontalny, wiązanie beli - ręczne, waga - max 1600kg, moc silnika do 4 kW. 11. Miejsce dostawy przedmiotu zamówienia dla wszystkich zadań: Pionki, ul. Zakładowa 7 (Punkt Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w Pionkach). 12.Wykonawca udzieli zamawiającemu gwarancji na okres min. 1 roku na cały przedmiot zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 34928480-6


Dodatkowe kody CPV: 39713300-6, 42923000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Zadanie 1 - dostawa kontenerów - pojemników na odpady i ich ustawienie w wyznaczonych miejscach na terenie PSZOK

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/05/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 93690
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PPHU TOREX Włodzimierz Łysiak
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Bojerowa 5
Kod pocztowy: 94-124
Miejscowość: Łódź
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 115238.70
Oferta z najniższą ceną/kosztem 115238.70
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 163000
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Zadanie 2 - dostawa, ustawienie, montaż i uruchomienie samochodowej wagi mobilnej przy budynku socjalnym na terenie PSZOK

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/05/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 35000
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Systemy Wagowe Krzysztof Jakubczak
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Żerkowska 12a
Kod pocztowy: 63-040
Miejscowość: Nowe Miasto
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 43050
Oferta z najniższą ceną/kosztem 43050
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 86100
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Zadanie 3 - dostawa, ustawienie, montaż i uruchomienie belownicy do odpadów przy budynku socjalnym na terenie PSZOK

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/06/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 53666.67
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Tenir Serwis Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Al. Piłsudskiego 141
Kod pocztowy: 92-318
Miejscowość: Łódź
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 66010
Oferta z najniższą ceną/kosztem 66010
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 86100
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.