To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-06-19
Ogłoszenie nr 500139217-N-2018 z dnia 19-06-2018 r.
Gmina Brochów: "Przebudowa i rozbudowa Gminnego Centrum Usług Społecznych i Administracyjnych w Brochowie" realizowana w ramach Projektu pt. "Rozwój infrastruktury technicznej na obszarach rewitalizowanych w gminie Brochów w celu ich aktywizacji społecznej i gospodarczej" współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej VI "Jakość życia" Działania 6.2 Rewitalizacja obszarów zmarginalizowanych, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020 (RPO WM 2014-2020).
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Postępowanie prowadzone jest w ramach realizacji projektu pt. "Rozwój infrastruktury technicznej na obszarach rewitalizowanych w gminie Brochów w celu ich aktywizacji społecznej i gospodarczej" współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej VI "Jakość życia" Działania 6.2 Rewitalizacja obszarów zmarginalizowanych, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020 (RPO WM 2014-2020).
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 552959-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Brochów, Krajowy numer identyfikacyjny 54966000000,
ul. Brochów
125,
05088
Brochów, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
227 257 051, e-mail
gmina@brochow.ug.gov.pl, faks
227 257 051.
Adres strony internetowej (url): www.brochow.bip.org.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Przebudowa i rozbudowa Gminnego Centrum Usług Społecznych i Administracyjnych w Brochowie" realizowana w ramach Projektu pt. "Rozwój infrastruktury technicznej na obszarach rewitalizowanych w gminie Brochów w celu ich aktywizacji społecznej i gospodarczej" współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej VI "Jakość życia" Działania 6.2 Rewitalizacja obszarów zmarginalizowanych, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020 (RPO WM 2014-2020).
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP.GN.271.5.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i rozbudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku Ośrodka Zdrowia na budynek usługowo -administracyjny Gminnego Centrum Usług Społecznych i Administracyjnych - siedziby Urzędu Gminy Brochów, GOPS, GZGK, Centrum Usług Wspólnych, Klubu Sportowego, organizacji i stowarzyszeń, z niezbędnymi przyłączami i utwardzeniem terenu, zaprojektowanego jako obiekt nie podpiwniczony. Projekt opracowano z zastosowaniem zasad projektowania uniwersalnego oraz zasady równości szans i niedyskryminacji, w tym dostępności dla osób niepełnosprawnych do wszystkich kondygnacji budynku i pomieszczeń w budynku oraz parkingu i terenu przed budynkiem, a także zasady równości szans kobiet i mężczyzn w obrębie budynku i terenu przed budynkiem. Budynek składać się będzie z 3 części połączonych wspólną komunikacją tj. - przebudowywanej z Ośrodka Zdrowia - dwukondygnacyjnej z poddaszem gospodarczym, - przebudowywanej jednokondygnacyjnej - rozbudowywanej jednokondygnacyjnej, Obiekt wyposażony będzie w instalacje: ? elektryczną oświetlenia podstawowego, , awaryjnego i ewakuacyjnego oraz gniazd ? wtykowych, ? sieci dedykowanej zasilania do komputerów, ? sygnalizacji włamania i napadu oraz systemu telewizji przemysłowej, pętla indukcyjna w strefie BOM ? telekomunikacyjna, ? odgromowa i uziemiająca, ? wodno -kanalizacyjną ? c.o. z kotłownią gazową wspomagającą gazową pompę ciepła i solarami dachowymi ? wentylacji grawitacyjnej pomieszczeń, wentylacji grawitacyjnej wspomaganej elektrycznie ? pomieszczeń WC, ? klimatyzacji pomieszczenia serwerowni, salach spotkań dla mieszkańców i gabinecie wójta Komunikacja pionowa zapewniona przez w windę oraz 2 klatki schodowe. Zestawienie łącznej powierzchni po przebudowie i rozbudowie: Powierzchnia zabudowy 851,70 m² Powierzchnia użytkowa 1092,97 m² Kubatura budynku 7265,00 m³ 2 Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia z wyszczególnieniem pozycji tworzących zamówienie oraz wymagania zamawiającego dotyczące parametrów technicznych określa dokumentacja projektowa załączona do niniejszej specyfikacji, przedmiary robot oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz wzór umowy której projekt stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ. Zamawiający informuje, iż przedmiary przekazane wykonawcom pełnią funkcję jedynie pomocniczą (informacyjną) przy kalkulacji ceny przy składaniu ofert przez Wykonawców. Przygotowując oferty Wykonawcy powinni sprawdzić zgodność przedmiarów z pozostałymi częściami dokumentacji projektowej. Nie wniesienie zastrzeżeń przez Wykonawcę w ww. zakresie skutkuje obowiązkiem wykonania przez Wykonawcę robót zgodnie z dokumentacją techniczną i wiedzą techniczną zgodnie z art. 647 k.c. Wykonawca zapewni obsługę geodezyjną w zakresie niezbędnym do prawidłowego wykonania robót objętych przedmiotowym zamówieniem oraz ich odbioru w szczególności w formie operatu kolaudacyjnego, wraz z inwentaryzacją geodezyjną. 3 Roboty musza być wykonywane zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności wymogami Prawa budowlanego 4 Roboty muszą być wykonane zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, należytą starannością w ich wykonaniu, dobrą jakością, właściwą organizacją pracy oraz zachowaniem wymagań i obowiązujących przepisów w szczególności bhp, ppoż, i branżowych tj. Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. 5 Użyte materiały oraz urządzenia musza mieć aktualne dokumenty, dopuszczające do stosowania w budownictwie, zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie. 6 Wykonawca robót ponosi odpowiedzialność za jakość wykonanych robót oraz zastosowanych materiałów. 7 Wykonawca udzieli rękojmi na wykonane roboty budowlane na okres - minimum 36 miesięcy, liczone od dnia podpisania Protokołu ostatecznego odbioru przedmiotu zamówienia. 8 Wykonawca jest odpowiedzialny z tytułu rękojmi za usuniecie wad prawnych i fizycznych robót oraz dostarczonych materiałów w okresie równym okresowi udzielonej gwarancji liczonym od dokonania czynności odbioru końcowego. 9 Zamawiający zastrzega sobie wykonywać uprawnienia z tytułu rękojmi niezależnie od uprawnień wynikających z tytułu gwarancji. 10 W przypadku zaproponowania krótszego okresu gwarancji lub rękojmi oferta, jako nie spełniająca wymagań Zamawiającego zostanie odrzucona. 11 Wszystkie dostarczone produkty winny być zgodne z koncepcją uniwersalnego projektowania opartego na ośmiu regułach: 1) Użyteczność dla osób o różnej sprawności; 2) Elastyczność w użytkowaniu; 3) Proste i intuicyjne użytkowanie; 4) Czytelna informacja; 5) Tolerancja na błędy; 6) Wygodne użytkowanie bez wysiłku; 7) Wielkość i przestrzeń odpowiednie dla dostępu i użytkowania; 8) Percepcja równości. 12 W dokumentacji przetargowej zawarte zostały zapisy dotyczące konieczności zachowania zgodności z koncepcją uniwersalnego projektowania, opartej na 8 regułach. 13 Zaleca się dokonanie wizji lokalnej w miejscu realizacji przedmiotu zamówienia w celu uzyskania niezbędnych informacji dla poprawnego i kompletnego przygotowania oferty. 14 Zamawiający zastrzega, iż w trakcie realizacji niniejszego zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie w szczególności: 1) pokrywać koszty pobieranych mediów (woda, energia elektryczna, ogrzewanie, itp.) zużytych przy wykonywaniu robót, 2) zabezpieczyć i oznakować teren budowy przez cały czas trwania realizacji zadania oraz ponosić pełną odpowiedzialność za teren budowy od chwili przejęcia terenu budowy, a po zakończeniu robót zewnętrznych uporządkować teren budowy. 3) zapewnić na własny koszt i we własnym zakresie kontener/kontenery na składowanie odpadów, gruzu i śmieci z placu budowy i na własny koszt zapewnić jego wywóz. 4) zabezpieczyć pomieszczenia socjalne dla personelu Wykonawcy i podwykonawców. 15 Szczegółowe obowiązki Wykonawcy określone zostały w Projekcie Umowy stanowiącej załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45200000-9
Dodatkowe kody CPV: 45110000-1, 45111300-1, 45261000-4, 45400000-1, 45400000-1, 45332200-5, 45331100-7, 45331221-1, 45231300-8, 45311100-1, 45311200-2, 45314320-0, 45312311-0, 45233100-0, 45233124-4, 45233250-6, 45112710-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
07/06/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
3050177.76
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowe "HEGOR" Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Sochaczewie
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
3751718.64
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja sali gimnastycznej w SP nr 166 im. Akademii Pana Kleksa
- "Modernizacja budynku PM 19".
- Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Czesławice gmina Nałęczów
- Budowa sieci elektroenergetycznej nN 0,4kV - oświetlenia drogowego wzdłuż drogi powiatowej nr. 2801W w Kępie Oborskiej na terenie gminy Konstancin - Jeziorna
- "Remont pomieszczeń w budynkach należących do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Bolimowie"
- Budowa punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych wraz z infrastrukturą towarzyszącą w gminie Wierzbica oraz dostawę wyposażenia (...)
więcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.