To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-06-19
Ogłoszenie nr 500138912-N-2018 z dnia 19-06-2018 r.
Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Kozienicach: Dostawa odzieży ochronnej dla SP ZZ w Kozienicach
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 550808-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Kozienicach, Krajowy numer identyfikacyjny 67014645000000,
ul. al. gen. Wł. Sikorskiego
10,
26900
Kozienice, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
48 382 87 73, e-mail
p.wegrzycki@szpitalkozienice.pl, faks
48 614 81 39.
Adres strony internetowej (url): www.szpitalkozienice.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa odzieży ochronnej dla SP ZZ w Kozienicach
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):09/PN/ND.ZP/2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:3.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży ochronnej dla SP ZZOZ w Kozienicach zgodnie z załączonym przedmiotem zamówienia - Załącznik nr 2 do SIWZ. 3.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SIWZ. 3.3. Wspólny Słownik Zamówień Publicznych (CPV): 18.00.00.00 - Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki - Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki 4. Opis części zamówienia, jeżeli Zamawiają cy dopuszcza składanie ofert częściowych. 4.1. Przedmiot zamówienia składa się z 2 (słownie: dwóch) niepodzielnych zadań: zadanie Nr 1 - Fartuchy damskie i męskie białe oraz ubrania lekarskie białe męskie zadanie Nr 2 - Obuwie profilaktyczne damskie i męskie białe oraz obuwie dla Bloku Operacyjnego damskie i męskie 4.2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert na poszczególne zadania, ale dane zadani e jest niepodzielne i Wykonawca zobowiązany jest pod rygorem odrzucenia oferty do zaoferowania wszystkich pozycji danego zadania. 4.3. Wykonawca może złożyć ofertę na jedno lub więcej zadań, według swojego wyboru.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 18000000-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: zadanie Nr 1 - Fartuchy damskie i męskie białe oraz ubrania lekarskie białe męskie |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
04/06/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
14904.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: "REWA" Wiesław Rewers
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
25431.48
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: zadanie Nr 2 - Obuwie profilaktyczne damskie i męskie białe oraz obuwie dla Bloku Operacyjnego damskie i męskie |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
04/06/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
17918.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Zakład Produkcyjny MEDIBUT s.c. Janusz Brudz, Anna Krystosik - Brudz
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
20723.04
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KOZIENIC
- Zakup agregatów prądotwórczych w ramach zadania - Uzupełnienie zasobów i infrastruktury niezbędnej do realizacji zadań OL i OC.
- ZAKUP KLUCZOWEGO SPRZĘTU MEDYCZNEGO I KOMPLETÓW ŁÓŻEK SZPITALNYCH DLA SP ZZOZ W KOZIENICACH, CELEM ZAPEWNIENIA CIĄGŁOŚCI ŚWIADCZEŃ W SYTUACJACH KRYZYSOWYCH
- Świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości budynku Centrum Kulturalno-Artystycznego w Kozienicach
- Świadczenie usług ochrony fizycznej osób i mienia Centrum Kulturalno-Artystycznego w Kozienicach
- "Wzmocnienie ochrony Cyberbezpieczeństwa w Gminie Kozienice" - zakup generatora wraz z jego wdrożeniem
- Zakup i dostawa mobilnej stacji uzdatniania wody w ramach zadania - Uzupełnienie zasobów i infrastruktury niezbędnej do realizacji zadań OL i OC.
więcej: przetargi w Kozienicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa umundurowania dla Straży Miejskiej Miasta Lublin w 2025 r. - koszule
- Zakupy bieżące w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej
- Dostawa sprzętu i wyposażenia w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
- Dostawa odzieży roboczej
- ZP.115.2025 - Dostawa odzieży, obuwia i akcesoriów taktycznych
- Dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych na potrzeby WFOŚiGW w Kielcach oraz materiałów informacyjno-promocyjnych PDE
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





