eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piotrków TrybunalskiTermomodernizacja budynku Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia im. I. J. Paderewskiego w Piotrkowie Trybunalskim

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-06-18

Ogłoszenie nr 500138721-N-2018 z dnia 18-06-2018 r.

Państwowa Szkoła Muzyczna I i II Stopnia im. I. J. Paderewskiego w Piotrkowie Trybunalskim: Termomodernizacja budynku Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia im. I. J. Paderewskiego w Piotrkowie Trybunalskim

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 552477-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500101871-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Państwowa Szkoła Muzyczna I i II Stopnia im. I. J. Paderewskiego w Piotrkowie Trybunalskim, Krajowy numer identyfikacyjny 27664700000, ul. Pasaż Rudowskiego 4, 97300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 44 647 19 05, e-mail psmks.pl@poczta.neostrada.pl, faks 44 647 19 05.
Adres strony internetowej (url): http://www.muzycznapiotrkow.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: szkoła publiczna

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Termomodernizacja budynku Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia im. I. J. Paderewskiego w Piotrkowie Trybunalskim

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

1/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlano - instalacyjnych związanych termomodernizacją budynku Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Piotrkowie Trybunalskim. Prace będą realizowane na terenie należącym do Zamawiającego - Piotrków Trybunalski (97-300), Pasaż Karola Rudowskiego 4. 2. W szczególności wykonawca zobowiązany jest do wykonania następujących robót: a) docieplenie podłogi na gruncie, b) docieplenie stropu pod nie ogrzewanym poddaszem, c) wymiana instalacji centralnego ogrzewania, d) wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej z odzyskiem ciepła, e) wykonanie klimatyzacji, f) modernizacja systemu oświetlenia. 3. W ramach prac w pomieszczeniach objętych termomodernizacją, po wykonaniu instalacji należy przewidzieć zaprawienie bruzd, szpachlowanie, wykonanie napraw gładzi gipsowych jeśli występują, a następnie gruntowanie i malowanie całych pomieszczeń (ścian i sufitów). W przypadku stwierdzenia spękań tynków lub ich odspojenia od powierzchni ściany należy przewidzieć naprawę tych tynków, tak by możliwe było finalne pomalowanie pomieszczeń. Ilość i zakres prac tynkarskich (w tym naprawczych) oraz malarskich należy ocenić indywidualnie dokonując oględzin w ramach wizji lokalnej na obiekcie, przed złożeniem oferty. 4. W pomieszczeniach zawierających elementy adaptacji akustycznych należy przewidzieć ich demontaż, zabezpieczenie, a następnie ponowny montaż na ścianach. W przypadku uszkodzenia tych elementów należy je odtworzyć stosując takie same lub analogiczne ustroje akustyczne. Prace należy potraktować jako odtworzenie stanu pierwotnego po wykonaniu prac termomodernizacyjnych. 5. Szczegółowe wymogi zostały opisane w: a) dokumentacji projektowej - projekcie budowlanym i wykonawczym, b) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, c) przedmiarze robót. Przy czym należy zaznaczyć, iż załączone przedmiary stanowią jedynie element pomocniczy przy ustalaniu ceny ofertowej. Zawarte w nich ilości nie mają charakteru wiążącego, wymagany zakres robót został zdefiniowany w projektach. Zgodnie z warunkami wzoru umowy, Wykonawca jest zobowiązany do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową, zasadami wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami oraz specyfikacjami technicznymi. 6. Zamawiający rekomenduje dokonanie przez Wykonawców (na swój koszt, w terminach ustalonych z dyrektorem placówki) wizji lokalnej. 7. Prace będą prowadzone na czynnym obiekcie. W okresie wakacyjnym w obiekcie będzie przebywać tylko obsługa administracyjna. Fakty te Wykonawca musi wziąć pod uwagę na etapie sporządzania oferty. 8. Kody CPV: 8.1. Główny: 45.00.00.00-0 8.2. Dodatkowe: 45.33.12.00-0, 45.33.00.00-9, 45.33.11.00-7, 45.31.12.00-2, 45.31.11.00-1 9. Warunki finansowe rozliczeń zostały zapisane we wzorze umowy. Zamawiający dopuszcza możliwość fakturowania etapowego, na podstawie, wykazu stanu zaawansowania robót nie częściej, niż raz w miesiącu, lub za zgodą Zamawiającego częściej. 10. Zamawiający, mając na uwadze wymogi zapisane w art. 29 ust. 3a ustawy PZP, wymaga w odniesieniu do stanowisk opisanych w załączniku nr 8 - złożenia oświadczenia (wg. wzoru zawartego w załączniku nr 8) o zatrudnianiu przez Wykonawcę i ew. podwykonawców osób na tych stanowiskach na podstawie umowy o pracę. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) roboty ogólnobudowlane, w tym w szczególności wykonywane przez brukarza, cieślę, dekarza, glazurnika, majstra, malarza, murarza, tynkarza, stolarza, montera, operatorów sprzętu budowlanego (z wyłączeniem prac, których wykonanie wymaga posiadanie stosownych uprawnień do pełnienia samodzielnych funkcji np. kierownik budowy); b) roboty elektryczne/teletechniczne, w tym w szczególności wykonywane przez majstra, montera instalacji i/lub urządzeń (z wyłączeniem prac, których wykonanie wymaga posiadanie stosownych uprawnień do pełnienia samodzielnych funkcji); c) roboty sanitarne, w tym w szczególności wykonywane przez majstra, montera instalacji i/lub urządzeń, montera sieci (z wyłączeniem prac, których wykonanie wymaga posiadanie stosownych uprawnień do pełnienia samodzielnych funkcji) 11. Zamawiający może, w zakresie dopuszczalnym przez obowiązujące przepisy, w szczególności ustawę z dnia 29 sierpnia 1997 o ochronie danych osobowych (t. jednolity Dz.U. 2016 poz. 922), dokonać kontroli rzetelności złożonego oświadczenia. W tym celu może żądać od Wykonawcy i podwykonawców informacji i dokumentów poświadczających fakt zatrudnienia wskazanych osób na umowę o pracę.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-0


Dodatkowe kody CPV: 45331200-0, 45330000-9, 45331100-7, 45311200-2, 45311100-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/06/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 2029268.30
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Ogólnobudowlany Michał Szymczyk
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Zamkowa 14
Kod pocztowy: 97-330
Miejscowość: Sulejów
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 2496000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 2496000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2496000.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.