eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TrzebiniaDokończenie opracowania projektu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Trzebinia (od etapu uzgodnień i opiniowania projektu do przyjęcia przez Radę Miasta i Wojewodę), wraz ze sporządzeniem innych opracowań lub ich zmian, potrzebnych do uchwalenia dokumentu.



Ogłoszenie z dnia 2018-06-18

Ogłoszenie nr 500137702-N-2018 z dnia 18-06-2018 r.

Gmina Trzebinia: Dokończenie opracowania projektu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Trzebinia (od etapu uzgodnień i opiniowania projektu do przyjęcia przez Radę Miasta i Wojewodę), wraz ze sporządzeniem innych opracowań lub ich zmian, potrzebnych do uchwalenia dokumentu.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 553 142-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500 100340-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Trzebinia, Krajowy numer identyfikacyjny 52723300000, ul. ul. Marszałka Piłsudskiego 14, 32540 Trzebinia, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 326 121 227, e-mail urzad@um.trzebinia.pl, faks 326 121 147.
Adres strony internetowej (url): www.trzebinia.pl / BIP

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dokończenie opracowania projektu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Trzebinia (od etapu uzgodnień i opiniowania projektu do przyjęcia przez Radę Miasta i Wojewodę), wraz ze sporządzeniem innych opracowań lub ich zmian, potrzebnych do uchwalenia dokumentu.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

GAU.6720.1.81.2015.EJ

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Projekt, który posiada Zamawiający, wykonany został do etapu wysłania projektu do uzgodnień i opiniowania przez Biuro Rozwoju Krakowa S. A. Opracowanie na obecnym etapie składa się z: 1) Projektu Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Trzebinia, obejmującego następujące części: Uwarunkowania zagospodarowania przestrzennego (I), część tekstową i graficzną, na którą składają się: a) Uwarunkowania: Struktura funkcjonalno - przestrzenna (oznaczenie rysunek I.1), b) Uwarunkowania: Układ komunikacyjny (oznaczenie rysunek I.2), c) Uwarunkowania: Infrastruktura techniczna (oznaczenie rysunek I.3), d) Uwarunkowania: Środowisko przyrodnicze i kulturowe (oznaczenie rysunek I.4), oraz Kierunki zagospodarowania przestrzennego (II), część tekstową i graficzną, na która składają się: Rysunek - Kierunki rozwoju struktury funkcjnalno - przestrzennej (oznaczenie rys.II.1), Rysunek - Kierunki rozwoju układu komunikacyjnego (oznaczenie rys.II.2), Rysunek - Kierunki rozwoju infrastruktury technicznej (oznaczenie rys.II.3), Rysunek - Ochrona środowiska i krajobrazu oraz dziedzictwa kulturowego (oznaczenie rys. II.4), Rysunek - Obszary, dla których gmina zamierza sporządzić plany miejscowe (oznaczenie rys. II.5). 2) Uzasadnienia przyjętych rozwiązań oraz synteza ustaleń projektu studium (III). 3) Analiz potrzeb i możliwości rozwoju gminy według wymogów art. 10 ust. 1 pkt 7 lit. a-d oraz ust. 5-7 ustawy o planowaniu (część tekstowa i graficzna). 4) Prognozy oddziaływania na środowisko (część tekstowa i graficzna). 5) Opracowania ekofizjograficzngo (podstawowego) (część tekstowa i graficzna). Projekt, którego dokończenie jest przedmiotem zamówienia, jest dostępny do wglądu w siedzibie zamawiającego, w budynku urzędu przy ul.Narutowicza 10, pokój nr 11 - 12, II piętro w godzinach pracy urzędu. W dniach 9 - 10 kwietnia br. projekt wysłany został do opiniowania i uzgodnień, po uprzednim uzyskaniu opinii GKUA i wprowadzeniu zmian do projektu. Dla dokonania uzgodnień i zaopiniowania projektu przez organy i instytucje ustalony został 21-dniowy termin na podstawie ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym i 30- dniowy termin na podstawie ustawy o udostępnieniu informacji i środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko. Zadaniem wykonawcy będzie dokończenie projektu, które obejmować będzie całość działań projektowych, organizacyjnych, technicznych, które potrzebne są do dokończenia opracowania, tzn. uchwalenia przez Radę Miasta i przyjęcia przez Wojewodę. W zakresie opracowania mieszczą się działania wynikające z procedury sporządzania dokumentu zgodnej z ustawą o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym i z przepisami odrębnymi, jak również zmiany, których wprowadzenie wynikać będzie ze stanowiska Zamawiającego. Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt prac oraz współdziałanie z Zamawiającym w ramach prowadzonych procedur, w tym za przebieg oraz terminowe wykonywanie zamówienia przez okres realizacji umowy. W zakres zamówienia wchodzą wszystkie prace, materiały i usługi niezbędne do jego kompleksowego wykonania przez Wykonawcę i przekazania Zamawiającemu. Zamawiający ustala, że w zakres zamówienia wchodzi również ponowienie wyłożenia projektu do publicznego wglądu w zakresie zmian (tzw. drugie wyłożenie, jeśli z procedury wynikać będzie konieczność jego przeprowadzenia)poprzedzone odpowiednimi uzgodnieniami i opiniowaniem jeśli zajdzie taka konieczność oraz przygotowanie wszystkich materiałów i opracowań z tym związanych. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące elementy: 1) PROJEKT STUDIUM UWARUNKOWAŃ I KIERUNKÓW ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO GMINY ZE ZMIANAMI obejmujący Uwarunkowania (cz. I) i Kierunki (cz. II), wraz z projektem uchwały Rady Miasta, 2) UZASADNIENIE PRZYJĘTYCH ROZWIĄZAŃ WRAZ Z SYNTEZĄ USTALEŃ PROJEKTU ZE ZMIANAMI (cz. III), 3) PROGNOZA ODDZIAŁYWANIA NA ŚRODOWISKO DO STUDIUM UWARUNKOWAŃ I KIERUNKÓW ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO GMINY ZE ZMIANAMI (cz. IV), 4) ANALIZY (V A i V B), W TYM: A) ANALIZA OPINII I UZGODNIEŃ UZYSKANYCH DO PROJEKTU STUDIUM W CZASIE UZGODNIEŃ I OPINIOWANIA DOKUMENTU I ICH WPŁYWU NA ZMIANĘ LUB KOREKTĘ DOKUMENTU (cz. V A), B) ANALIZA UWAG ZGŁOSZONYCH DO PROJEKTU STUDIUM (W TYM NA WYŁOŻENIU DO PUBLICZNEGO WGLĄDU) I ICH WPŁYWU NA ZMIANĘ LUB KOREKTĘ DOKUMENTU (cz. V B), 5) DOKUMENTACJA FORMALNO -PRAWNA CAŁOŚCI PROCEDURY (cz. VI), 6) ZMIANY W POZOSTAŁYCH CZĘŚCIACH OPRACOWANIA (cz. VII). Wykonanie przedmiotu zamówienia obejmuje poniższe czynności: 1) analizy i przygotowanie propozycji rozpatrzenia opinii i uzgodnień zebranych do projektu studium od organów i instytucji oraz innych jednostek, 2) przygotowanie w porozumieniu z Zamawiającym propozycji zmian do projektu studium wynikających z uwzględnienia opinii i uzgodnień właściwych organów i instytucji (w tym w przypadku powtórzenia uzgodnień i opinii do projektu), 3) przygotowanie projektu rozstrzygnięcia burmistrza o sposobie uwzględnienia uzgodnień oraz o sposobie rozpatrzenia opinii, wraz z uzasadnieniem, sporządzenie zestawień tabelarycznych, 4) wprowadzenie zmian do projektu oraz w opracowaniach towarzyszących, wynikających z uzgodnień i opiniowania projektu, oraz innych zmian wskazanych przez Zamawiającego, przygotowanie projektu do wyłożenia do publicznego wglądu, 5) sporządzenie zestawienia powierzchni według podstawowych funkcji terenów, dla poszczególnych sołectw i obrębów oraz dla całej gminy (bilans), 6) prezentacja dokumentu oraz stanu zaawansowania prac projektowych na spotkaniach z radnymi, komisjami rady, władzami miasta, przedstawicielami organów opiniujących i uzgadniających, w zależności od potrzeb, w tym przed przyjęciem projektu przez radę miasta, 7) przygotowanie i przedstawianie wersji roboczych zmian projektu studium do akceptacji Burmistrza w uzgodnionych terminach z Zamawiającym, 8) prowadzenie bieżących konsultacji w zakresie zmian w rozwiązaniach projektowych z Zamawiającym w trakcie wykonania opracowania, 9) udział w wyłożeniach projektu wraz z prognozą oddziaływania na środowisko do publicznego wglądu, przynajmniej 2 dni w tygodniu, w ustalonych z Zamawiającym godzinach i udzielanie informacji zainteresowanym na temat przyjętych rozwiązań studium, 10) udział w publicznych dyskusjach nad rozwiązaniami przyjętymi w projekcie studium, przedstawienie na spotkaniach rozwiązań urbanistycznych wraz z uzasadnieniem, przy czym ilość spotkań do ustalenia z Zamawiającym, 11) analiza i przygotowanie propozycji (autorskiej) rozpatrzenia uwag (w tym złożonych w ramach strategicznej oceny oddziaływania na środowisko), wraz z uzasadnieniem, 12) przygotowanie w porozumieniu z Zamawiającym propozycji wprowadzenia zmian do projektu studium wynikających z uwzględnienia uwag do projektu, 13) przygotowanie projektu rozstrzygnięcia burmistrza o sposobie uwzględnienia uwag z wyłożenia projektu do publicznego wglądu wraz z uzasadnieniem, sporządzenie zestawień tabelarycznych oraz części graficznej obrazującej rozmieszczenie terenów, których dotyczą uwagi, 14) wprowadzenie zmian w projekcie w związku z rozpatrzeniem uwag z wyłożenia do publicznego wglądu po rozstrzygnięciu przez Burmistrza, i przygotowanie projektu do uchwalenia przez Radę , uzgodnień i opiniowana lub wyłożenia, 15) wykonanie powyższych czynności dla dwóch wyłożeń projektu do publicznego wglądu, jeśli ich konieczność wyniknie z prowadzonej procedury planistycznej, przy czym drugie wyłożenie dotyczyć będzie wprowadzonych zmian, które w projekcie powinny zostać oznaczone, 16) przygotowanie projektu rozstrzygnięć dla Rady Miasta o sposobie rozpatrzenia uwag nieuwzględnionych przez Burmistrza, wraz z uzasadnieniem, sporządzenie zestawień tabelarycznych oraz w zależności od potrzeb części graficznej, 17) sporządzenie podsumowania strategicznej oceny oddziaływania na środowisko na podstawie art. 55 ust. 3 ustawy z dnia 03 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (tekst jednolity Dz. U. z 2017r. poz. 1405 z późn. zm.) z uzasadnieniem wynikającym z wymogu art. 42 pkt. 2 w/w ustawy, 18) sporządzenie dokumentacji formalno - prawnej całego procesu sporządzania studium. Zamawiający nie wyklucza, że w toku prac może zaistnieć konieczność wprowadzenia istotnych zmian w części opracowania dotyczącej infrastruktury technicznej (sieci wodociągowych i sieci kanalizacji sanitarnej, sieci gazowych sieci energetycznych, sieci teletechnicznych oraz łączności bezprzewodowej), wykonanych analizach, w tym finansowych, których wprowadzenie wymagać będzie wiedzy specjalistycznej. Dlatego Wykonawca jest zobowiązany do zapewnia udziału takich osób w realizacji zamówienia (jeżeli zajdzie taka konieczność), które posiadają doświadczenie w projektowaniu przestrzennym w zakresie sieci infrastruktury technicznej (dla wszystkich branż które obejmuje przedmiot zamówienia), które sporządziły jedno studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego dla obszaru całej gminy lub jeden plan miejscowy dla obszaru całej gminy oraz osobą, która posiada doświadczenie w sporządzaniu analiz, w tym finansowych w zakresie właściwym dla studium. Wszelkie prace projektowe lub czynności nieopisane powyżej, a wynikające z procedur wykonania opracowania ( w tym z ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz przepisów odrębnych) Wykonawca winien wykonać w ramach przedmiotu zamówienia i uwzględnić w kosztach i terminach wykonania przedmiotu zamówienia. Pozostałe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia a) Sposób opracowania projektu studium winien umożliwiać pozyskanie danych statystycznych zgodnie z wymogami GUS w tym w zakresie, przeznaczenia terenów pod określone funkcje i wielkości ich powierzchni. b) Sposób opracowania projektu studium winien umożliwiać wydawanie wypisów i wyrysów dla poszczególnych nieruchomości oraz udostępnianie dokumentu planistycznego jak i metadanych zgodnie z wytycznymi i normami INSPIRE. c) Wykonawca zamówienia odpowiedzialny jest za ostateczne pozytywne uzgodnienie projektu Studium przez właściwe organy i instytucje w zakresie wynikającym z rzetelności realizacji przedmiotu zamówienia. d) W przypadku zmiany prawa w trakcie wykonywania zamówienia, jeżeli zmiana ta wymuszać będzie dokonanie zmian w opracowaniu, Wykonawca zobowiązany jest w ramach niniejszego zamówienia uzupełnić (zmienić) opracowanie stanowiące przedmiot zamówienia o niezbędne czynności merytoryczne i formalne mające na celu dostosowanie opracowania do przepisów obowiązujących na dzień zakończenia wykonania zamówienia. e) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia, rozumiana, jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem zamówienia. f) W terminach realizacji etapów opracowania należy uwzględnić okres do 2 tygodni od dnia przekazania kompletnej części opracowania Zamawiającemu, na dokonanie jego sprawdzenia i przyjęcia protokołem zdawczo - odbiorczym. g) Przygotowanie niezbędnej ilości kompletów materiałów na spotkania, i sesję uchwalającą, przygotowanie elektronicznej prezentacji projektu w zależności od etapu procedury. h) Etapowe przekazywanie, zgodne z przyjętym ustalonym harmonogramem realizacji. i) Dla przyjętego przez Radę Miasta dokumentu sporządzenie przedmiotu zamówienia (wszystkich części graficznych składających się na jego zawartość) w formacie programu EWMapa, a dodatkowo utworzenie topologicznych i zobiektowanych warstw linii rozgraniczających tereny o różnych kierunkach zagospodarowania oraz innych linii, uzgodnionych z Zamawiającym, w celu wprowadzenia rysunku Kierunki rozwoju struktury funkcjnalno - przestrzennej (rysunek II.1) do geoportalu gminnego. j) Utworzeniem metadanych do studium. Wszystkie części studium, analizy i oceny przekazywane będą w 1egz. w wersji analogowej (wydruk: tekst i rysunki, w wersji kolorowej) oraz w 1 egz. w wersji elektronicznej. Ilość egzemplarzy i forma przekazania efektu końcowego opracowania określona została w załączniku nr 4 do umowy. 71.41.00.00 - Usługi planowania przestrzennego

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 71410000-5


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/06/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 83760.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Soft System S.C. Witold Kossowski, Agata Kossowska
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul.Długa 15
Kod pocztowy: 32-540
Miejscowość: Trzebinia
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 135000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 135000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 135000.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.