eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TrzebiniaWykonanie zadania inwestycyjnego pn.Zadanie 1 - Szkoła Podstawowa w Bolęcinie - wymiana instalacji elektrycznej Zadanie 2 - Szkoła Podstawowa w Psarach - wymiana instalacji elektrycznej - etap I,II,III

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-06-18

Ogłoszenie nr 500137604-N-2018 z dnia 18-06-2018 r.

Gmina Trzebinia: Wykonanie zadania inwestycyjnego pn.: Zadanie 1 - Szkoła Podstawowa w Bolęcinie - wymiana instalacji elektrycznej Zadanie 2 - Szkoła Podstawowa w Psarach - wymiana instalacji elektrycznej - etap I,II,III

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 549546-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Trzebinia, Krajowy numer identyfikacyjny 52723300000, ul. ul. Marszałka Piłsudskiego 14, 32540 Trzebinia, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 326 121 227, e-mail urzad@um.trzebinia.pl, faks 326 121 147.
Adres strony internetowej (url): www.trzebinia.pl / BIP

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie zadania inwestycyjnego pn.: Zadanie 1 - Szkoła Podstawowa w Bolęcinie - wymiana instalacji elektrycznej Zadanie 2 - Szkoła Podstawowa w Psarach - wymiana instalacji elektrycznej - etap I,II,III

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

GR.RIR.271.10.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zakres robót obejmuje wykonanie : Zadanie 1 Szkoła Podstawowa w Bolęcinie- wymiana instalacji elektrycznej o Zasilanie obiektu o Rozdział energii elektrycznej o Instalacja zasilania gniazd wtykowych o Instalacja oświetlenia podstawowego o Instalacja oświetlenia awaryjnego o Instalacja uziemiająca i połączeń wyrównawczych o Instalacja ochrony odgromowej o Instalacja ochrony przeciwporażeniowej o Instalacja ochrony przeciwprzepięciowej o Instalacja teletechniczna o Wykonanie badań i pomiarów Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: a. projekt wykonawczy b. specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót c. przedmiar robót. Zadanie 2 Szkoła Podstawowa w Psarach- wymiana instalacji elektrycznej - etap I,II,III Etap I- Zasilanie , Rozdzielnica główna RG, Zasilanie Podrozdzielnic o Wykonanie instalacji elektrycznej od granicy eksploatacji z operatorem dystrybucji energii elektrycznej do rozdzielnicy głównej RG: zestaw złączowo- pomiarowy, główny wyłącznik prądu, WLZ do rozdzielnicy głównej RG o Montaż rozdzielnicy głównej o Montaż instalacji elektrycznej gniazd zasilających oraz oświetlenia wewnętrznego dla pomieszczeń na parterze o Montaż instalacji elektrycznej gniazd zasilających dla pomieszczeń w piwnicy o Montaż instalacji elektrycznej oświetlenia zewnętrznego o Montaż głównego wyłącznika prądu dla pomieszczeń kotłowni Etap II - Rozdzielnica Kotłownia RKO o Montaż WLZ relacji rozdzielnica główna RG- rozdzielnica kotłownia RKO o Montaż instalacji elektrycznej gniazd zasilających oraz oświetlenia wewnętrznego dla pomieszczeń w piwnicy o Montaż opraw oświetlenia wewnętrznego dla pomieszczeń w piwnicy Etap III - Rozdzielnica kuchnia RKU o Montaż WLZ relacji rozdzielnica główna RG- rozdzielnica kuchnia RKU o Montaż instalacji elektrycznej gniazd zasilających oraz oświetlenia wewnętrznego dla pomieszczeń na parterze : pomieszczenia kuchenne, kuchnia, stołówka, pomieszczenia gospodarcze Wykonanie badań i pomiarów Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: a. projekt wykonawczy b. specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót c. przedmiar robót. Uwaga : Dokumentacja projektowa zawiera cały zakres robót. Etap IV,V,VI został zrealizowany w roku 2017. Zamawiający przyjmuje ryczałtowa formę wynagrodzenia. Załączone do SIWZ przedmiary robót należy traktować jedynie jako informację, która orientacyjnie określa zakres robót objętych przedmiotowym zadaniem. Nie mogą więc one stanowić podstaw do roszczeń z tytułu dodatkowych robót budowlanych wynikłych w trakcie realizacji zamówienia (nie należy interpretować przedmiarów jako ścisłego odwzorowania dokumentacji projektowej) oraz ścisłego określenia wartości i zakresu zadania. Za podstawę określenia wartości i zakresu zadania inwestycyjnego należy przyjąć opracowaną dokumentacją projektową, Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót. Szczegółowy zakres zamówienia został określony w dokumentacji technicznej, pomocniczym przedmiarze robót budowlanych oraz Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych będących załącznikami do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Wykonawca udzieli na zrealizowane prace min. 36 miesięcznej gwarancji. Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje również: a. organizację, zagospodarowanie i utrzymanie zaplecza budowy, roboty przygotowawcze i porządkowe; b. zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych odbiorów; c. ponoszenie kosztów związanych ze zużyciem wody i energii elektrycznej na potrzeby budowy; d. zapewnienie na terenie budowy należytego ładu i porządku, przestrzeganie przepisów BHP oraz utrzymanie terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych; e. zapewnienie i ponoszenie kosztów związanych z usunięciem oraz składowaniem odpadów powstałych w czasie realizacji przedmiotu zamówienia; f. po zakończeniu robót uporządkowaniu terenu w terminie nie późniejszym niż termin odbioru przedmiotu zamówienia; g. odpowiedzialność za wszelkie szkody i straty, które spowoduje w czasie trwania prac przy realizacji zadania od daty ich rozpoczęcia do daty odbioru ostatecznego.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Zadanie 1 - Szkoła Podstawowa w Bolęcinie - wymiana instalacji elektrycznej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/05/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 158475.26
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Budowlane Altex S.C Kotela & Krztoń
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Chrzanowska 37 Piła Kościelecka
Kod pocztowy: 32-540
Miejscowość: Trzebinia
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 194586.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 194586.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 194586.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Zadanie 2 - Szkoła Podstawowa w Psarach - wymiana instalacji elektrycznej - etap I,II,III

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/05/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 90895.90
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Budowlane Altex S.C. Kotela & Krztoń
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Chrzanowska 47 Piła Kościelecka
Kod pocztowy: 32-540
Miejscowość: Trzebinia
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 111192.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 111192.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 111192.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.