To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-06-18
Ogłoszenie nr 500137563-N-2018 z dnia 18-06-2018 r.
Miasto Piotrków Trybunalski: PRZEBUDOWA PLACU NIEPODLEGŁOŚCI WRAZ Z PRZEDMURZEM LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCEGO IM. BOLESŁAWA CHROBREGO I ZAKONU JEZUITÓW W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM W RAMACH ZADANIA INWESTYCYJNEGO PN.: "REWITALIZACJA TERENÓW PODZAMCZA - MŁODE - STARE MIA W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM" REALIZOWANE WG ZASADY "PROJEKTUJ I WYBUDUJ".
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 543045-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500078039-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto Piotrków Trybunalski, Krajowy numer identyfikacyjny 590648468,
ul. Pasaż Karola Rudowskiego
10,
97-300
Piotrków Trybunalski, woj.
łódzkie, państwo
Polska, tel.
447 327 796, e-mail
zamowienia.publiczne@piotrkow.pl, faks
447 327 798.
Adres strony internetowej (url): www.bip.piotrkow.pl
Adres profilu nabywcy: www.bip.piotrkow.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
PRZEBUDOWA PLACU NIEPODLEGŁOŚCI WRAZ Z PRZEDMURZEM LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCEGO IM. BOLESŁAWA CHROBREGO I ZAKONU JEZUITÓW W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM W RAMACH ZADANIA INWESTYCYJNEGO PN.: "REWITALIZACJA TERENÓW PODZAMCZA - MŁODE - STARE MIA W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM" REALIZOWANE WG ZASADY "PROJEKTUJ I WYBUDUJ".
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):SPZ.271.12.2108
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie w/g zasady "zaprojektuj i wybuduj" polega na zaprojektowaniu i wykonaniu robót budowlanych - Przebudowa Placu Niepodległości wraz z przedmurzem Liceum Ogólnokształcącego im. Bolesława Chrobrego i Zakonu Jezuitów w Piotrkowie Trybunalskim w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Rewitalizacja terenów podzamcza - Młode - Stare Miasto w Piotrkowie Trybunalskim" Zamawiający posiada prawo do dysponowania działkami o nr: 222, 223/1, 223/2, 224/1, 224/2, 224/3, 226, 168, 181/3, 227 w obrębie 22. 1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1.1. Wykonanie projektów budowlano-wykonawczych: 1.1.1. Projekt przebudowy układu komunikacyjnego skweru, 1.1.2. Projekt rozbudowy oświetlenia ulicznego (parkowego i iluminacji murów), 1.1.3. Projekt budowy przyłącza wodociągowego, 1.1.4. Projekt budowy przyłącza kanalizacji deszczowej, 1.1.5. Projekt budowy przyłącza kanalizacji sanitarnej, 1.1.6. Projekt budowy przyłączy elektro-energetycznych ( wiata, szalet, stacja Wifi), 1.1.7. Projekt rozbiórki szaletu miejskiego, 1.1.8. Projekt budowy nowego samoobsługowego szaletu miejskiego, 1.1.9. Projekt zieleni wraz z opinią ornitologiczną, 1.1.10. Projekt stałej i czasowej organizacji ruchu, 1.1.11. Projekt zieleni wraz z gospodarką drzewostanem, 1.1.12. Projekt usunięcia ewentualnych kolizji. 1.2. Sporządzenie, dla potrzeb w/w dokumentacji projektowo - kosztorysowej: 1.2.1. mapy do celów projektowych, 1.2.2. wykonanie badań geotechnicznych, 1.2.3. wykonanie opinii geotechnicznej. 1.3. Uzyskanie w imieniu zamawiającego opinii ornitologicznej i dendrologicznej. 1.4. Uzyskanie niezbędnych decyzji administracyjnych i uzgodnień wynikających z przepisów szczególnych w tym: decyzji przyrodniczych, decyzji na podstawie ustawy o ochronie zabytków, decyzji na umieszczenie urządzenia w pasie drogowym , decyzji o pozwoleniu na budowę w tym dla potrzeb przedmiotowej decyzji uzyskanie, w imieniu zamawiającego, niezbędnych opinii wynikających z ww. ustaw itp. 1.5. Opracowanie Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót dla ww. branż. 1.6. Sporządzenie przedmiarów i kosztorysów ofertowych dla ww. branż. 1.7. Aktualizację warunków technicznych do projektowania wydanych przez m.in.: ZDiUM, PGE, MZGK, PWiK, WUOZ w Łodzi. 2. Roboty budowlane: 2.1. obsługa geodezyjna wraz z inwentaryzacją, 2.2. roboty rozbiórkowe i przygotowawcze, 2.3. roboty ziemne. 3. Roboty drogowe - brukarskie: 3.1. roboty ziemne, 3.2. alejki na głównych i bocznych ciągach pieszych, 3.3. kolorowa nawierzchnia EPDM - plac zabaw, 3.4. krawężniki i obrzeża. 4. Samoobsługowy szalet miejski: 4.1. rozbiórka istniejącego szaletu, 4.2. budowa nowego szaletu miejskiego wraz z przyłączami wodno-kanalizacyjnymi. 5. Roboty instalacyjne: 5.1. budowa przyłącza kanalizacji deszczowej, 5.2. budowę odcinka kanalizacji deszczowej - odwodnienie ciągów pieszych, 5.3. regulacja urządzeń kanalizacyjnych/ wymiana uszkodzonych włazów. 6. Roboty elektryczne: 6.1. budowa oświetlenia ulicznego wraz z regulacją istniejących latarni i budowy iluminacji murów obronnych, 6.2. przyłączy elektryczno-energetycznych. 7. Zieleń 7.1. wycinka drzew i krzewów, 7.2. przesadzenie drzew, 7.3. nasadzenie drzew wg opisu, 7.4. nasadzenie krzewów wg opisu, 7.5. pielęgnacja istniejących drzew, 7.6. tereny zielone -trawniki / trawnik "z rolki" /. 8. Mała architektura wraz z placem zabaw 8.1. ogrodzenie placu zabaw, 8.2. wyposażenie placu zabaw, 8.3. ławki parkowe, 8.4. kosze na odpadki, 8.5. stojaki na rowery, 8.6. stacja rowerowa- naprawcza, 8.7. kraty pod drzewa, 8.8. tablice informacyjne, 8.9. montaż nowej wiaty autobusowej + montaż i zasilanie elektronicznej tablicy z rozkładami jazdy, 8.10. urządzenia "Smart" - słup ogłoszeniowy, 8.11. 2 x ładowarka do telefonów ze stacją WiFi. 9. Wykonanie i montaż tablicy informacyjnej wg wytycznych RPO 10. Wykonanie i montaż tablicy pamiątkowej wg wytycznych RPO 11. Montaż 2 kamer punktowych monitoringu lokalnego 12. Ponadto wykonawca zobowiązany będzie do: 12.1. zapewnienia pełnej obsługi geodezyjnej z inwentaryzacją powykonawczą włącznie, na koszt własny, 12.2. nadzoru: kierownik budowy, kierownicy robót, 12.3. zapewnienia nadzoru archeologicznego, 12.4. zapewnienia nadzoru ornitologicznego i dendrologicznego, 12.5. uzyskania pierwszej opłaty za umieszczenie nowych urządzeń nie związanych z drogą, 12.6. przeprowadzenia niezbędnych prób i badań wynikających z przepisów i prawa budowlanego, 12.7. przeprowadzenia wizji stanu technicznego obiektów znajdujących się w strefie oddziaływania robót - wymagane jest wykonanie dokumentacji fotograficznej, 12.8. zabezpieczenia przed uszkodzeniami drzew, nie przeznaczonych do wycinki, 12.9. wykonania stabilizacji na długości 50 cm wokół studni do wysokości warstwy ścieralnej (w tych miejscach zastępuje ona warstwę kruszywa), 12.10. bieżącego utrzymywania czystości przyległych do budowy ulic, 12.11. odtworzenie do stanu pierwotnego nawierzchni dróg, po których odbywał się transport materiałów budowlanych, 12.12. zabezpieczenie istniejącego uzbrojenia rurami osłonowymi (bieżące ich inwentaryzowanie na trasie budowanych sieci), 12.13. przeprowadzenie kamerą inspekcyjną inspekcji wszystkich wykonanych kanałów i przykanalików po ich ułożeniu oraz dodatkowo przed wykonywaniem warstw bitumicznych, dołączenie raportu do dokumentów odbiorowych (koszt ułożenia kanałów deszczowych wycenić wraz z ceną ich podwójnej inspekcji), 12.14. wyrównania destruktem zjazdów na posesje, 12.15. sporządzenie dokumentacji powykonawczej w 3 egzemplarzach dla każdej branży, 12.16. sporządzenie i umieszczenie na terenie budowy 2 banerów - wzór banera w załączeniu. Wykonawca będzie odpowiadać za wszelkie spowodowane przez jego działania uszkodzenia instalacji na powierzchni ziemi i urządzeń podziemnych wykazanych w dokumentach przekazanych mu przez Zamawiającego. Rozpoczęcie prac należy zgłosić do odpowiednich jednostek - gestorów sieci, celem poinformowania o w/w robotach i czasie ich trwania. Zamawiający sugeruje aby realizację zadania rozpocząć od Alei 3-go Maja i postępować etapami w kierunku ulicy Krakowskie Przedmieście. Roboty należy etapować rozpoczynając od robót wykonywanych na zgłoszenie / nie wymagających pozwolenia na budowę/, następnie roboty wykonywane na pozwolenie na budowę. 13. Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia tj. robót drogowych - robót brukarskich. 14. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę: 14.1. Czynności wykonywane przez osoby zatrudnione na umowę o pracę na rzecz wykonawcy jak i podwykonawców w trakcie realizacji zamówienia: roboty drogowe - nawierzchnie chodników 14.2. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób na umowę o pracę: W celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane powyżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: 14.2.1. osoby zaangażowane do wykonania robót będą nosiły na terenie budowy oznaczenia identyfikujące podmioty, które je zatrudniły oraz posiadały dokumenty pozwalające na ich identyfikację 14.2.2. wykonawca ma obowiązek przedstawienia inspektorowi nadzoru inwestorskiego (koordynatorowi) poniżej wskazanych dowodów: ? list osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, zaangażowanych do wykonywania ww. czynności na terenie budowy - przed ich przystąpieniem do tych czynności. Lista/y osób powinna zawierać w szczególności: dokładne określenie wykonawcy/podwykonawcy, datę złożenia, czynności wykonywane przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imiona i nazwiska tych osób, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu, podpis osoby uprawnionej do składania oświadczeń w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; ? umów o pracę pracowników wskazanych na ww. listach - na wezwanie inspektora nadzoru inwestorskiego (koordynatora). Umowa/y powinny zostać zanonimizowane w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych, tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; 14.3. Sankcje z tytułu niespełnienia wymagań dotyczących zatrudnienia osób na umowę o pracę: W przypadku niespełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane powyżej czynności lub uniemożliwienia kontroli tego wymogu - za każdy taki przypadek zamawiający przewiduje karę umowną lub w wysokości 5 000,00 złotych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Program Funkcjonalno - Użytkowy (dalej: PFU).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 71320000-7
Dodatkowe kody CPV: 71220000-6, 71240000-2, 71242000-6, 71354000-4, 45111200-0, 45232130-2, 45231110-9, 45231300-8, 45232400-6, 45232411-6, 45233200-1, 45233120-6, 45314300-4, 45316110-9, 45111300-1, 45000000-7, 45112710-5, 77310000-6, 77211500-7, 77211400-6, 77314100-5, 45112723-9, 45315300-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
08/06/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
2232000
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: PEUK S.A.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
2745360
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 75030 IV.8) Informacje dodatkowe: Wartość pozostałych części udzielonych podwykonawcom będzie znana na późniejszym etapie wykonania zadania. |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO
- Sprzedaż i dostawa soczewek wewnątrzgałkowych.
- "Ćwicz serce na dachu, nasz Pacjencie - brachu!" - budowa Sali gimnastycznej dla potrzeb Oddziału Rehabilitacji Kardiologicznej" w ramach Budżetu Obywatelskiego "ŁÓDZKIE NA PLUS" na 2023 rok
- Zarządzanie i pełnienie zastępstwa inwestycyjnego dla nieruchomości stanowiących zasób Miasta Piotrkowa Trybunalskiego.
- Administrowanie osiedlami mieszkalnymi, tj. budynkami będącymi własnością Towarzystwa Budownictwa Społecznego Sp. z o. o. w Piotrkowie Trybunalskim
- "Budowa ścieżki rowerowej wokół zbiornika Bugaj - etap III wraz z budową ulicy Żeglarskiej na odcinku od ul. Rusałki do ulicy Koralowej - BO 2021"
- Wykonanie kompleksowej dokumentacji projektowej rozbudowy ul. Błotnej do ul. Wroniej w Piotrkowie Trybunalskim
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja powierzchni placu zabaw przy SP Gościcino
- Rozbudowa infrastruktury drogowej oraz infrastruktury technicznej na terenie Gminy Biała Podlaska
- "Przebudowa i rozbudowa targowiska w Lututowie".
- Remont sal dydaktycznych w Szkole Podstawowej nr 26 w Krakowie przy ul. Ignacego Krasickiego 34 (2)
- "Modernizacja świetlicy wiejskiej w Kowalewicach Włościańskich, Gmina Świercze"
- Opracowanie Programu Funkcjonalno - Użytkowego na realizację zadania inwestycyjnego polegającego na rozbudowie pawilonu nr 1 i budowie nowego budynku z przeznaczeniem na udzielanie świadczeń zdrowot..
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.