eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piotrków Trybunalski › PRZEBUDOWA PLACU NIEPODLEGŁOŚCI WRAZ Z PRZEDMURZEM LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCEGO IM. BOLESŁAWA CHROBREGO I ZAKONU JEZUITÓW W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM W RAMACH ZADANIA INWESTYCYJNEGO PN."REWITALIZACJA TERENÓW PODZAMCZA - MŁODE - STARE MIA W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM" REALIZOWANE WG ZASADY "PROJEKTUJ I WYBUDUJ".

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-06-18

Ogłoszenie nr 500137563-N-2018 z dnia 18-06-2018 r.

Miasto Piotrków Trybunalski: PRZEBUDOWA PLACU NIEPODLEGŁOŚCI WRAZ Z PRZEDMURZEM LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCEGO IM. BOLESŁAWA CHROBREGO I ZAKONU JEZUITÓW W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM W RAMACH ZADANIA INWESTYCYJNEGO PN.: "REWITALIZACJA TERENÓW PODZAMCZA - MŁODE - STARE MIA W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM" REALIZOWANE WG ZASADY "PROJEKTUJ I WYBUDUJ".

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 543045-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500078039-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miasto Piotrków Trybunalski, Krajowy numer identyfikacyjny 590648468, ul. Pasaż Karola Rudowskiego 10, 97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 447 327 796, e-mail zamowienia.publiczne@piotrkow.pl, faks 447 327 798.
Adres strony internetowej (url): www.bip.piotrkow.pl
Adres profilu nabywcy: www.bip.piotrkow.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

PRZEBUDOWA PLACU NIEPODLEGŁOŚCI WRAZ Z PRZEDMURZEM LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCEGO IM. BOLESŁAWA CHROBREGO I ZAKONU JEZUITÓW W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM W RAMACH ZADANIA INWESTYCYJNEGO PN.: "REWITALIZACJA TERENÓW PODZAMCZA - MŁODE - STARE MIA W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM" REALIZOWANE WG ZASADY "PROJEKTUJ I WYBUDUJ".

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

SPZ.271.12.2108

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zadanie w/g zasady "zaprojektuj i wybuduj" polega na zaprojektowaniu i wykonaniu robót budowlanych - Przebudowa Placu Niepodległości wraz z przedmurzem Liceum Ogólnokształcącego im. Bolesława Chrobrego i Zakonu Jezuitów w Piotrkowie Trybunalskim w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Rewitalizacja terenów podzamcza - Młode - Stare Miasto w Piotrkowie Trybunalskim" Zamawiający posiada prawo do dysponowania działkami o nr: 222, 223/1, 223/2, 224/1, 224/2, 224/3, 226, 168, 181/3, 227 w obrębie 22. 1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1.1. Wykonanie projektów budowlano-wykonawczych: 1.1.1. Projekt przebudowy układu komunikacyjnego skweru, 1.1.2. Projekt rozbudowy oświetlenia ulicznego (parkowego i iluminacji murów), 1.1.3. Projekt budowy przyłącza wodociągowego, 1.1.4. Projekt budowy przyłącza kanalizacji deszczowej, 1.1.5. Projekt budowy przyłącza kanalizacji sanitarnej, 1.1.6. Projekt budowy przyłączy elektro-energetycznych ( wiata, szalet, stacja Wifi), 1.1.7. Projekt rozbiórki szaletu miejskiego, 1.1.8. Projekt budowy nowego samoobsługowego szaletu miejskiego, 1.1.9. Projekt zieleni wraz z opinią ornitologiczną, 1.1.10. Projekt stałej i czasowej organizacji ruchu, 1.1.11. Projekt zieleni wraz z gospodarką drzewostanem, 1.1.12. Projekt usunięcia ewentualnych kolizji. 1.2. Sporządzenie, dla potrzeb w/w dokumentacji projektowo - kosztorysowej: 1.2.1. mapy do celów projektowych, 1.2.2. wykonanie badań geotechnicznych, 1.2.3. wykonanie opinii geotechnicznej. 1.3. Uzyskanie w imieniu zamawiającego opinii ornitologicznej i dendrologicznej. 1.4. Uzyskanie niezbędnych decyzji administracyjnych i uzgodnień wynikających z przepisów szczególnych w tym: decyzji przyrodniczych, decyzji na podstawie ustawy o ochronie zabytków, decyzji na umieszczenie urządzenia w pasie drogowym , decyzji o pozwoleniu na budowę w tym dla potrzeb przedmiotowej decyzji uzyskanie, w imieniu zamawiającego, niezbędnych opinii wynikających z ww. ustaw itp. 1.5. Opracowanie Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót dla ww. branż. 1.6. Sporządzenie przedmiarów i kosztorysów ofertowych dla ww. branż. 1.7. Aktualizację warunków technicznych do projektowania wydanych przez m.in.: ZDiUM, PGE, MZGK, PWiK, WUOZ w Łodzi. 2. Roboty budowlane: 2.1. obsługa geodezyjna wraz z inwentaryzacją, 2.2. roboty rozbiórkowe i przygotowawcze, 2.3. roboty ziemne. 3. Roboty drogowe - brukarskie: 3.1. roboty ziemne, 3.2. alejki na głównych i bocznych ciągach pieszych, 3.3. kolorowa nawierzchnia EPDM - plac zabaw, 3.4. krawężniki i obrzeża. 4. Samoobsługowy szalet miejski: 4.1. rozbiórka istniejącego szaletu, 4.2. budowa nowego szaletu miejskiego wraz z przyłączami wodno-kanalizacyjnymi. 5. Roboty instalacyjne: 5.1. budowa przyłącza kanalizacji deszczowej, 5.2. budowę odcinka kanalizacji deszczowej - odwodnienie ciągów pieszych, 5.3. regulacja urządzeń kanalizacyjnych/ wymiana uszkodzonych włazów. 6. Roboty elektryczne: 6.1. budowa oświetlenia ulicznego wraz z regulacją istniejących latarni i budowy iluminacji murów obronnych, 6.2. przyłączy elektryczno-energetycznych. 7. Zieleń 7.1. wycinka drzew i krzewów, 7.2. przesadzenie drzew, 7.3. nasadzenie drzew wg opisu, 7.4. nasadzenie krzewów wg opisu, 7.5. pielęgnacja istniejących drzew, 7.6. tereny zielone -trawniki / trawnik "z rolki" /. 8. Mała architektura wraz z placem zabaw 8.1. ogrodzenie placu zabaw, 8.2. wyposażenie placu zabaw, 8.3. ławki parkowe, 8.4. kosze na odpadki, 8.5. stojaki na rowery, 8.6. stacja rowerowa- naprawcza, 8.7. kraty pod drzewa, 8.8. tablice informacyjne, 8.9. montaż nowej wiaty autobusowej + montaż i zasilanie elektronicznej tablicy z rozkładami jazdy, 8.10. urządzenia "Smart" - słup ogłoszeniowy, 8.11. 2 x ładowarka do telefonów ze stacją WiFi. 9. Wykonanie i montaż tablicy informacyjnej wg wytycznych RPO 10. Wykonanie i montaż tablicy pamiątkowej wg wytycznych RPO 11. Montaż 2 kamer punktowych monitoringu lokalnego 12. Ponadto wykonawca zobowiązany będzie do: 12.1. zapewnienia pełnej obsługi geodezyjnej z inwentaryzacją powykonawczą włącznie, na koszt własny, 12.2. nadzoru: kierownik budowy, kierownicy robót, 12.3. zapewnienia nadzoru archeologicznego, 12.4. zapewnienia nadzoru ornitologicznego i dendrologicznego, 12.5. uzyskania pierwszej opłaty za umieszczenie nowych urządzeń nie związanych z drogą, 12.6. przeprowadzenia niezbędnych prób i badań wynikających z przepisów i prawa budowlanego, 12.7. przeprowadzenia wizji stanu technicznego obiektów znajdujących się w strefie oddziaływania robót - wymagane jest wykonanie dokumentacji fotograficznej, 12.8. zabezpieczenia przed uszkodzeniami drzew, nie przeznaczonych do wycinki, 12.9. wykonania stabilizacji na długości 50 cm wokół studni do wysokości warstwy ścieralnej (w tych miejscach zastępuje ona warstwę kruszywa), 12.10. bieżącego utrzymywania czystości przyległych do budowy ulic, 12.11. odtworzenie do stanu pierwotnego nawierzchni dróg, po których odbywał się transport materiałów budowlanych, 12.12. zabezpieczenie istniejącego uzbrojenia rurami osłonowymi (bieżące ich inwentaryzowanie na trasie budowanych sieci), 12.13. przeprowadzenie kamerą inspekcyjną inspekcji wszystkich wykonanych kanałów i przykanalików po ich ułożeniu oraz dodatkowo przed wykonywaniem warstw bitumicznych, dołączenie raportu do dokumentów odbiorowych (koszt ułożenia kanałów deszczowych wycenić wraz z ceną ich podwójnej inspekcji), 12.14. wyrównania destruktem zjazdów na posesje, 12.15. sporządzenie dokumentacji powykonawczej w 3 egzemplarzach dla każdej branży, 12.16. sporządzenie i umieszczenie na terenie budowy 2 banerów - wzór banera w załączeniu. Wykonawca będzie odpowiadać za wszelkie spowodowane przez jego działania uszkodzenia instalacji na powierzchni ziemi i urządzeń podziemnych wykazanych w dokumentach przekazanych mu przez Zamawiającego. Rozpoczęcie prac należy zgłosić do odpowiednich jednostek - gestorów sieci, celem poinformowania o w/w robotach i czasie ich trwania. Zamawiający sugeruje aby realizację zadania rozpocząć od Alei 3-go Maja i postępować etapami w kierunku ulicy Krakowskie Przedmieście. Roboty należy etapować rozpoczynając od robót wykonywanych na zgłoszenie / nie wymagających pozwolenia na budowę/, następnie roboty wykonywane na pozwolenie na budowę. 13. Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia tj. robót drogowych - robót brukarskich. 14. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę: 14.1. Czynności wykonywane przez osoby zatrudnione na umowę o pracę na rzecz wykonawcy jak i podwykonawców w trakcie realizacji zamówienia: roboty drogowe - nawierzchnie chodników 14.2. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób na umowę o pracę: W celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane powyżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: 14.2.1. osoby zaangażowane do wykonania robót będą nosiły na terenie budowy oznaczenia identyfikujące podmioty, które je zatrudniły oraz posiadały dokumenty pozwalające na ich identyfikację 14.2.2. wykonawca ma obowiązek przedstawienia inspektorowi nadzoru inwestorskiego (koordynatorowi) poniżej wskazanych dowodów: ? list osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, zaangażowanych do wykonywania ww. czynności na terenie budowy - przed ich przystąpieniem do tych czynności. Lista/y osób powinna zawierać w szczególności: dokładne określenie wykonawcy/podwykonawcy, datę złożenia, czynności wykonywane przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imiona i nazwiska tych osób, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu, podpis osoby uprawnionej do składania oświadczeń w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; ? umów o pracę pracowników wskazanych na ww. listach - na wezwanie inspektora nadzoru inwestorskiego (koordynatora). Umowa/y powinny zostać zanonimizowane w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych, tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; 14.3. Sankcje z tytułu niespełnienia wymagań dotyczących zatrudnienia osób na umowę o pracę: W przypadku niespełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane powyżej czynności lub uniemożliwienia kontroli tego wymogu - za każdy taki przypadek zamawiający przewiduje karę umowną lub w wysokości 5 000,00 złotych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Program Funkcjonalno - Użytkowy (dalej: PFU).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 71320000-7


Dodatkowe kody CPV: 71220000-6, 71240000-2, 71242000-6, 71354000-4, 45111200-0, 45232130-2, 45231110-9, 45231300-8, 45232400-6, 45232411-6, 45233200-1, 45233120-6, 45314300-4, 45316110-9, 45111300-1, 45000000-7, 45112710-5, 77310000-6, 77211500-7, 77211400-6, 77314100-5, 45112723-9, 45315300-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/06/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 2232000
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PEUK S.A.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Roosevelta 39
Kod pocztowy: 97-300
Miejscowość: Piotrków Tryb.
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 2745360
Oferta z najniższą ceną/kosztem 2745360
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2745360
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 75030

IV.8) Informacje dodatkowe:

Wartość pozostałych części udzielonych podwykonawcom będzie znana na późniejszym etapie wykonania zadania.


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.