To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-06-15
Ogłoszenie nr 500137362-N-2018 z dnia 15-06-2018 r.
Gmina Repki: Przebudowa i adaptacja pomieszczeń w budynkach Zespołu Szkół w Repkach
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 549496-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Repki, Krajowy numer identyfikacyjny 71158205500000,
ul. ul. Parkowa
7,
08-307
Repki, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
257 875 029, e-mail
gminarepki@list.pl, faks
257 875 066.
Adres strony internetowej (url): www.repki.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa i adaptacja pomieszczeń w budynkach Zespołu Szkół w Repkach
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):In.G.Km.271.9.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest "Przebudowa i adaptacja pomieszczeń w budynkach Zespołu Szkół w Repkach" Zakres robót przewidzianych do wykonania obejmuje: 1 REMONT SALI LEKCYJNEJ 101 (piętro ) - Malowanie emulsyjne farbą akrylową 3-krotnie sufitów i ścian z gruntowaniem pod malowanie UNIGRUNTEM; - Malowanie lamperii olejnej ścian ze szpachlowaniem ; - Malowanie rur o śr. do 5 cm farbą olejną 2-krotnie ; - Wymiana skrzydła drzwiowego 90/200 cm ; - Montaż listew naściennych ( odbojnic ) z desek z drewna; - Wymiana kratek wentylacyjnych; - Wymiana wyłączników i gniazdek naściennych; 2 REMONT BIBLIOTEKI (piętro ) - Malowanie emulsyjne farbą akrylową 3-krotnie sufitów i ścian z gruntowaniem pod malowanie UNIGRUNTEM; - Malowanie lamperii olejnej ścian ze szpachlowaniem ; - Malowanie rur o śr. do 5 cm farbą olejną 2-krotnie ; - Montaż ścianki PCV z drzwiami ( z odzysku ); - Rozbiórka ścianki działowej; - Wymiana kratek wentylacyjnych; - Wymiana wyłączników i gniazdek naściennych; - Demontaż zlewu i zlewozmywaka; - Zerwanie wykładziny PCV z posadzek; - Wykonanie wylewki samopoziomującej na posadzce pod nową wykładzinę; - Posadzka z wykładziny PCV z wywinięciem na ściany na wys. 10 cm; - Zgrzewanie wykładziny podłogowej PCV; .3 REMONT PRACOWNI FIZ. - CHEM. (piętro ) + ZAPLECZE - Malowanie emulsyjne farbą akrylową 3-krotnie sufitów i ścian z gruntowaniem pod malowanie UNIGRUNTEM; - Malowanie lamperii olejnej ścian ze szpachlowaniem ; - Malowanie rur o śr. do 5 cm farbą olejną 2-krotnie ; - Wymiana skrzydła drzwiowego 100/200 cm ; - Montaż listew naściennych ( odbojnic ) z desek z drewna; - Wymiana kratek wentylacyjnych; - Wymiana wyłączników i gniazdek naściennych; - Skucie glazury ze ścian; - Uzupełnienie tynków ścian po skutej glazurze; - Zerwanie wykładziny PCV z posadzek - Posadzka z wykładziny PCV z wywinięciem na ściany na wys. 10 cm; - Zgrzewanie wykładziny podłogowej PCV; - Umocowanie siatki na suficie z zaciągnięciem klejem; - Gładź gipsowa sufitu; - Demontaż umywalki i zlewozmywaka; 4 REMONT SEKRETARIATU (parter ) - Malowanie emulsyjne farbą akrylową 3-krotnie sufitów i ścian z gruntowaniem pod malowanie UNIGRUNTEM; - Obsadzenie drzwi wewnętrznych 90/200 cm; - Malowanie rur o śr. do 5 cm farbą olejną 2-krotnie ; - Montaż ścianki działowej PCV z drzwiami ( z odzysku ); - Domurowanie filarka z gazobetonu do ścianki PCV grub. 24 cm; - Zabudowa nadproża nad ścianką PCV z płyt GK na ruszcie metalowym; - Uzupełnienie tynków ścian na filarze domurowanym; - Wykucie otworu na drzwi z sekretariatu do Gabinetu Dyrektora; - Wymiana kratek wentylacyjnych; - Wymiana wyłączników i gniazdek naściennych; - Montaż lamp oświetleniowych; .5 REMONT POKOJU NAUCZYCIELSKIEGO (parter ) - Malowanie emulsyjne farbą akrylową 3-krotnie sufitów i ścian z gruntowaniem pod malowanie UNIGRUNTEM; - Malowanie rur o śr. do 5 cm farbą olejną 2-krotnie ; - Wymiana kratek wentylacyjnych; - Wymiana wyłączników i gniazdek naściennych; - Zerwanie wykładziny PCV z posadzek; - Posadzka z wykładziny PCV z wywinięciem na ściany na wys. 10 cm; - Zgrzewanie wykładziny podłogowej PCV; 6 REMONT KORYTARZY I KLATKI SCHODOWEJ ( parter + piętro ) - Malowanie emulsyjne farbą akrylową 3-krotnie sufitów i ścian z gruntowaniem pod malowanie UNIGRUNTEM; - Malowanie lamperii olejnej ścian ze szpachlowaniem ; - Malowanie rur o śr. do 5 cm farbą olejną 2-krotnie ; - Demontaż ścianek działowych z PCV; - Wymiana skrzydeł drzwiowych do WC ; - Montaż osłon grzejnikowych; - Wymiana kratek wentylacyjnych; - Wymiana wyłączników i gniazdek naściennych; - Skucie glazury ze ścian; - Uzupełnienie tynków ścian po skutej glazurze i zamurowanym otworze ; - Zerwanie wykładziny PCV z posadzek; - Posadzka z terakoty gres z cokolikami; - Demontaż zlewozmywaka; - Umocowanie siatki na suficie z zaciągnięciem klejem; - Gładź gipsowa sufitu; - Malowanie balustrady schodowej farbą olejną; - Zamurowanie otworu drzwiowego do Gabinetu Dyrektora; - Demontaż drzwi do Gabinetu Dyrektora z korytarza; .7 REMONT PRACOWNI KOMPUTEROWEJ - Malowanie emulsyjne farbą akrylową 3-krotnie sufitów i ścian z gruntowaniem pod malowanie UNIGRUNTEM; - Malowanie lamperii olejnej ścian ze szpachlowaniem ; - Malowanie rur o śr. do 5 cm farbą olejną 2-krotnie ; - Wymiana lamp oświetleniowych ; - Rozbiórka boazerii ze ścian; - Rozbiórka ścianki działowej grub. 12 cm; - Wymiana kratek wentylacyjnych; - Wymiana wyłączników i gniazdek naściennych; - Usunięcie z budynku gruzu z rozbiórek; - Wywiezienie gruzu na odl. 5 km; 8 REMONT SZATNI I; II; III; (parter ) - Malowanie emulsyjne farbą akrylową 3-krotnie sufitów i ścian z gruntowaniem pod malowanie UNIGRUNTEM; - Malowanie lamperii olejnej ścian ze szpachlowaniem ; - Malowanie rur o śr. do 5 cm farbą olejną 2-krotnie ; - Wymiana lamp oświetleniowych ; - Wymiana kratek wentylacyjnych; - Wymiana wyłączników i gniazdek naściennych; 9 REMONT SAL ĆWICZEŃ NR 1 I NR 2 (piętro ) - Malowanie emulsyjne farbą akrylową 3-krotnie sufitów i ścian z gruntowaniem pod malowanie UNIGRUNTEM; - Malowanie lamperii olejnej ścian ze szpachlowaniem ; - Malowanie rur o śr. do 5 cm farbą olejną 2-krotnie ; - Demontaż luster ze ścian ; - Demontaż drabinek gimnastycznych ze ścian; - Montaż listew naściennych ( odbojnic ) z desek z drewna; - Wymiana kratek wentylacyjnych; - Wymiana wyłączników i gniazdek naściennych; - Montaż witryn PCV ze szkłem bezpiecznym na korytarzu od strony sali gimnastycznej; 10 REMONT SIŁOWNI (parter ) - Malowanie emulsyjne farbą akrylową 3-krotnie sufitów i ścian z gruntowaniem pod malowanie UNIGRUNTEM; - Malowanie lamperii olejnej ścian ze szpachlowaniem ; - Malowanie rur o śr. do 5 cm farbą olejną 2-krotnie ; - Cyklinowanie podłogi z parkietu; - Lakierowanie podłogi z parkietu; - Montaż listew naściennych ( odbojnic ) z desek z drewna; - Wymiana kratek wentylacyjnych; - Wymiana wyłączników i gniazdek naściennych; .11 Remont instalacji elektrycznej Szczegółowy zakres prac obejmuje Przedmiary robót - Załącznik nr 8a i 8b do SIWZ; opis techniczny - załącznik nr 9 do SIWZ oraz Szczegółowa Specyfikacja Techniczna - załącznik nr 10 do SIWZ W sprawach nie uregulowanych w ww. dokumentach należy stosować się do obowiązujących warunków technicznych, norm państwowych, branżowych, przepisów prawa budowlanego oraz sztuki inżynierskiej. UWAGA: Prace będą odbywać się w budynkach oświatowych - szkoła podstawowa, przedszkole. Z uwagi na to prace remontowe powinny być prowadzone w godzinach pracy szkoły tj. od Poniedziałku do piątku w godz. 7:00 - 15:00. Roboty wyburzeniowe lub inne uciążliwe powinny być uzgodnione przed rozpoczęciem z dyrektorem szkoły. Wykonawca powinien odpowiednio zabezpieczyć teren budowy przed rozpoczęciem prac i przestrzegać porządku i bezpieczeństwa pracy w trakcie realizacji zamówienia. Miejsce realizacji robót a) Repki, gmina Repki - Działka nr 1253/2 W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest także wykonać: - uporządkowanie terenu i pomieszczeń po wykonanych robotach - Roboty budowlane objęte zamówieniem wykonać należy zgodnie ze sztuką budowlaną, przedmiarem robót, dokumentacja budowlaną, wytycznymi określonymi w SIWZ, przepisami BHP, ppoż., oraz poleceniami inspektora nadzoru inwestorskiego. W przypadku, gdy w dokumentacji technicznej, przedmiarach opisano materiały lub urządzenia za pomocą podania nazwy ich producenta, patentów lub pochodzenia, to w odniesieniu do tych materiałów lub urządzeń Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych równoważnych materiałów lub urządzeń pod warunkiem posiadania przez nie parametrów nie gorszych niż materiały lub urządzenia, które one zastępują. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) Roboty związane z wykończeniem wewnątrz budynku ( malowaniem ) W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 2.4 czynności w trakcie realizacji zamówienia: o oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; o poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; ( imię i nazwisko nie podlega animizacji) o zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; o poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 2.4 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej 2 000,00zł. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 2.4 czynności. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45442100-8, 45311200-2, 45315100-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
14/06/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
128617.27
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo realizacji Inwestycji Budowlanych"Jaczewski"
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
168263.09
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja kompleksu gabinetów wodolecznictwa wraz z odtworzeniem i uruchomieniem systemu wentylacji w budynku SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowego MSWiA w Sopocie.
- Adaptacja budynku nr 4 wraz z modernizacją budynku nr 7 oraz zagospodarowaniem terenu Szkoły Podstawowej w miejscowości Łąkta Górna, gm. Żegocina - remont kotłowni i stołówki.
- Remont podłóg w placówkach biblioteki publicznej im. Księdza Jana Twardowskiego w Dzielnicy Praga-Północ m.st. Warszawy
- Remont wraz z modernizacją budynku zaplecza szatniowo- sanitarnego przy stadionie piłkarskim w Żegocinie
- Budowa sali wiejskiej w Przygórzu wraz z zagospodarowaniem terenu
- Modernizacja instalacji teletechnicznych, systemów PPOŻ i monitoringu wizyjnego w budynku MSCKZiU w Rzeszowie
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





