eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Naprawa sprzętu inżynieryjnego i OPBMR



Ogłoszenie z dnia 2018-06-14

Ogłoszenie nr 500135032-N-2018 z dnia 14-06-2018 r.

2 Wojskowy Oddział Gospodarczy: Naprawa sprzętu inżynieryjnego i OPBMR

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

2 Wojskowy Oddział Gospodarczy, Krajowy numer identyfikacyjny 2062570100000, ul. ul. Obornicka 100-102, 50-984 Wrocław, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 261 656 244, e-mail 2wog.zamowieniapubliczne@ron.mil.pl, faks 261 656 228.
Adres strony internetowej (url): www.2wog.wp.mil.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Jednostka Wojskowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Naprawa sprzętu inżynieryjnego i OPBMR

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

INŻ.-SAP/454/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Negocjacje i udzielenie zamówienia w trybie "z wolnej ręki" na naprawę sprzętu inżynieryjnego i OPBMR

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 50100000-6


Dodatkowe kody CPV: 50110000-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: zadanie nr 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/06/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 227642.28
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: BIURO HANDLOWE "GAMA" SARNICKI ZDZISŁAW
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Ligota Wołczyńska 23
Kod pocztowy: 46-250
Miejscowość: Wołczyn
Kraj/woj.: opolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 280000
Oferta z najniższą ceną/kosztem 280000
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 280000
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: zadanie nr 2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/06/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 59910.57
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: A&D SERWIS EUROPEJSKIE CENTRUM SERWISOWE Sp. z o.o. Sp. k.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Jana Długosza nr 33
Kod pocztowy: 51-162
Miejscowość: Wrocław
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 73690
Oferta z najniższą ceną/kosztem 73690
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 73690
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy Pzp ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamówienie udzielane dotychczasowemu Wykonawcy usług w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, polegające na powtórzeniu podobnych usług w zakresie naprawy sprzetu inż i OPBMR oraz sprzętu minerskiego i geodezyjnego, CPV: 50100000-6, 50110000-9 a zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego (Inż. - sap/125/2018). Ogłoszenie o tym przetargu zostało opublikowane w BZP pod nr 507583-N-2018 w dniu 19.01.2018r. W sekcji II.7) ogłoszenia o zamówieniu zawarta została inf. o przewidywanych zamówieniach na dodatkowe usługi, a jego wartość była także uwzgledniona w wartości szacunkowej dla zamówienia podstawowego, ponadto przedmiotowe zamówienie jest zgodne z rodzajem zamówienia podtsawowego. Zamawiający przewidział udzielenie zamówień uzupełniających na podstawie art. 67 ust 1 pkt 6 ustawy Pzp (pkt 3.4 SIWZ) Zamówienie podstawowe: Umowa nr 84/2018/W z dnia 19.02.2018 została zawarta z Wykonawcą: BIURO HANDLOWE "GAMA" SARNICKI ZDZISŁAW Ligota Wołczyńska 23 46-250 Wołczyn Umowa nr 85/2018/W z dnia 19.02.2018 została zawarta z Wykonawcą: A&D SERWIS EUROPEJSKIE CETRUM SERWISOWE SP. Z O.O. SP. K. ul. Długosza 33 51-162 Wrocław Wartość zamówienia podstawowego opiewała na kwotę: 487 804,88 zł netto (w tym wartość przewidywanych zamówień na dodatkowe usługi 287 552,84 zł netto) Przedmiotem umowy były usługi w zakresie naprawy sprzętu inżynieryjnego i OPBMR oraz sprzętu minerskiego i geodezyjnego

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.