Zobacz treść przetargu, którego dotyczy to sprostowanie
Ogłoszenie z dnia 2018-06-14
Ogłoszenie nr 500134983-N-2018 z dnia 14-06-2018 r.
Gdańsk:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
OGŁOSZENIE DOTYCZY:
Ogłoszenia o zamówieniu
INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU
Numer: 569238-N-2018
Data: 07/06/2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Szpital Dziecięcy Polanki im. Macieja Płażyńskiego w Gdańsku Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, Krajowy numer identyfikacyjny 29420800000,
ul. Polanki
119,
80-308
Gdańsk, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
58 552 50 81, e-mail
zamowienia@szpitalpolanki.pl, faks
58 552 47 41.
Adres strony internetowej (url): szpitalpolanki.pl
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.2) Tekst, który należy dodać
Miejsce, w którym należy dodać tekst:
Numer sekcji:
IV
Punkt:
6.6
Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób
fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego
przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o
ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej "RODO", informuję, że: 1)
administratorem danych osobowych jest Szpital Dziecięcy Polanki im. Macieja Płażyńskiego w
Gdańsku sp. z o.o., ul. Polanki 119, 80-308 Gdańsk; tel. 58 520 93 00, fax 58 552 47 41,
E-mail: zamowienia@szpitalpolanki.pl 2) inspektorem ochrony danych osobowych w Szpitalu
Dziecięcym Polanki im. Macieja Płażyńskiego w Gdańsku sp. z o.o. jest Maciej Pabiś, kontakt:
iod@szpitalpolanki.pl; 3) dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c
RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nr SZP022/DEZ/198/2018
prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; 4) odbiorcami danych
osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja
postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo
zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 ze zm.), dalej "ustawa Pzp"; 5) dane
osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres: 4 lat od dnia
zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4
lata, cały czas trwania umowy oraz okres przedawnienia roszczeń wynikających z umowy, w
zależności od tego, który z tych okresów będzie dłuższy; 6) obowiązek podania przez danych
osobowych bezpośrednio dotyczących wykonawcy będącego osobą fizyczną jest wymogiem
ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o
udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z
ustawy Pzp; 7) w odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 8) osoba, której dane są przetwarzane,
posiada: a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych jej dotyczących;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania jej danych osobowych (skorzystanie z
prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp
oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników); c) na podstawie art. 18
RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z
zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia
przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia
korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub
prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa
członkowskiego); d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych
Osobowych, gdy przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO; 9) osoba, której
dane są przetwarzane, nie posiada: a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawa do
usunięcia danych osobowych; b) prawa do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w
art. 20 RODO; c) na podstawie art. 21 RODO prawa sprzeciwu, wobec przetwarzania danych
osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c
RODO.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Inwentaryzacja dendrologiczna na terenach Gminy Miasta Gdańska -3 zadania
- Dostawa mebli biurowych i krzeseł biurowych na potrzeby Sądu Rejonowego Gdańsk-Północ w Gdańsku
- Dostawa pasów jednorazowych do stabilizacji pacjentów podczas zabiegów operacyjnych oraz sterylnych osłon na kamerę dla UCK
- Naprawa awaryjna w Domu Studenckim nr 4 polegająca na wymianie systemu sygnalizacji pożaru (SSP) z utylizacją demontowanych czujek jonizacyjnych
- Dostawa licencji dla 72 serwerów systemu FUDO Enterprise na okres 5 lat.
- Świadczenie usług informatycznych i projektowych w zakresie procesów wdrażanych na platformie Webcon BPS
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.