eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RzeszówDostawa materiałów biurowych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-06-12

Ogłoszenie nr 500132629-N-2018 z dnia 12-06-2018 r.

Rzeszowska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A.: Dostawa materiałów biurowych

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Generator Kompetencji, RIF, CTI, REAKTYWIZATOR, Biznes Inicjator, SENTINEL, CIRCULARPP, Czas na karierę, Innowacyjne techniki, Być Kobietą, ARTISTIC, GREEN SCREEN, e-Senior, SocialSeeds, WMURz, BULD2LC, HICAPS, ROWES- kompleksowe wsparcie sektora ekonomii społecznej w subregionie I, ROWES- szansą rozwoju sektora ekonomii społecznej w subregionie II, Fundusz Pożyczkowy dla MŚP RARR/RPO.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 549429-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500103192-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Rzeszowska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A., Krajowy numer identyfikacyjny 69026033085969, ul. ul. Szopena 51, 35959 Rzeszów, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 017 8520600, 8520610, e-mail zamowienia.publiczne@rarr.rzeszow.pl, faks 178 520 611.
Adres strony internetowej (url): www.rarr.rzeszow.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Spółka prawa handlowego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa materiałów biurowych

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP 7/2018/RARR

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i materiałów biurowych na potrzeby RARR. Dostawy wymienionych asortymentowo i ilościowo materiałów będą odbywały się sukcesywnie wg potrzeb Zamawiającego, nie częściej jednak niż 2 razy w miesiącu do siedziby RARR S.A. przy ul. Szopena 51, do pokoju wskazanego przez pracownika, na podstawie zamówień przekazywanych przez przedstawicieli Zamawiającego emailem lub na piśmie, określających rodzaj i ilość zamawianego jednorazowo asortymentu. Wielkość, zakres i rodzaj zamawianych materiałów biurowych określa Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ). Podane w tabeli pojemność/ wielkość opakowań są konieczne do porównania ofert oraz do rozliczeń pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą. Materiały mogą być dostarczane w większych lub mniejszych opakowaniach. Każdy dostarczony artykuł powinien posiadać wszelkie wymagane prawem atesty i świadectwa oraz być dopuszczony do obrotu na terenie Rzeczpospolitej Polskiej zgodnie z obowiązującymi przepisami. Termin przydatności do użycia dostarczonych artykułów nie może być krótszy niż 12 miesięcy, licząc od daty dostawy. W przypadku wycofania z rynku asortymentu określonego w Formularzu cenowym, Zamawiający dopuszcza możliwość dostawy materiałów równoważnych o parametrach nie gorszych od parametrów materiałów podanych w SOPZ. Podane w SOPZ ilości są ilościami szacunkowymi i Zamawiający nie zobowiązuje się do zrealizowania zamówienia w całości. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia lub zmniejszenia ilości zamawianych w trakcie realizacji umowy towarów określonego asortymentu, jednak zmiany te nie mogą spowodować zmniejszenia wartości zamówienia o więcej niż 20 % wartości całkowitej umowy (brutto). Powyższe zmiany nie mogą spowodować zmian cen jednostkowych oraz przekroczenia wartości całkowitej umowy (brutto). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokument pn. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ) oraz wzór umowy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 30190000-7


Dodatkowe kody CPV: 30192000-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/06/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 61540.82
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Hurt- Papier Ryszard Cebula Spółka jawna
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Podkarpacka 57B
Kod pocztowy: 35-082
Miejscowość: Rzeszów
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 51953.68
Oferta z najniższą ceną/kosztem 51953.68
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 58499.64
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.