To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-06-12
Ogłoszenie nr 500132003-N-2018 z dnia 12-06-2018 r.
Komenda Wojewódzka Policji w Gdańsku: Dostawa ZAOPATRZENIA MUNDUROWEGO KWP w GDAŃSKU
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 557703-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500106240-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Komenda Wojewódzka Policji w Gdańsku, Krajowy numer identyfikacyjny 19123609400000,
ul. ul. Okopowa
15,
80819
Gdańsk, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
583 214 817, e-mail
zamowienia-kwp@pomorska.policja.gov.pl, faks
583 214 810.
Adres strony internetowej (url): https://www.pomorska.policja.gov.pl
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
www.pomorska.policja.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa ZAOPATRZENIA MUNDUROWEGO KWP w GDAŃSKU
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):35/2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa ZAOPATRZENIA MUNDUROWEGO KWP w GDAŃSKU
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 18.40.00.00 - Odzież specjalna i dodatki
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Dostawa ZAOPATRZENIA MUNDUROWEGO KWP w GDAŃSKU - bielizna termoaktywna |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie unieważniono na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 U - Pzp., tzn. nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nr sprawy 35/2018 w zadaniach nr 1 złożono tylko jedną ofertę, która została odrzucona. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Dostawa ZAOPATRZENIA MUNDUROWEGO KWP w GDAŃSKU - skarpety letnie |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie unieważniono na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 U - Pzp., tzn. nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nr sprawy 35/2018 w zadaniach nr 2 złożono tylko jedną ofertę, która została odrzucona. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Dostawa ZAOPATRZENIA MUNDUROWEGO KWP w GDAŃSKU - skarpety zimowe |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie unieważniono na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 U - Pzp., tzn. nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nr sprawy 35/2018 w zadaniach nr 3 złożono tylko jedną ofertę, która została odrzucona. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Dostawa ZAOPATRZENIA MUNDUROWEGO KWP w GDAŃSKU - rajstopy zimowe (damskie) |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie unieważniono na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 U - Pzp., tzn. nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nr sprawy 35/2018 w zadaniach nr 4 złożono tylko jedną ofertę, która została odrzucona. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Dostawa ZAOPATRZENIA MUNDUROWEGO KWP w GDAŃSKU - rajstopy letnie (damskie) |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie unieważniono na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 U - Pzp., tzn. nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nr sprawy 35/2018 w zadaniach nr 5 złożono tylko jedną ofertę, która została odrzucona. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Dostawa ZAOPATRZENIA MUNDUROWEGO KWP w GDAŃSKU - pasek do spodni wz. POLICJA |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
07/06/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
1707.32
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ACS FORMAT Stanisław Śliwa
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
2214.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Zakup i dostawa tabletów z systemem operacyjnym Android do realizacji badań ankietowych przez Urząd Statystyczny w Gdańsku
- Dostawa sprzętu laboratoryjnego w 5 pakietach
- 47/TP/2025 Sukcesywne dostawy substancji chemicznych z podziałem na zadania.
- Usługa wykonywania i dostarczania obiadów do Zespołu Szkół Ogólnokształcących Nr 6 w Gdańsku
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego dla zadania pn.:"Nadmorska ścieżka pieszo-rowerowa z plaży Stogi do Górek Zachodnich-Etap II" realizowanego w ramach BO 2025
- Dostawa środków higienicznych i środków czystości dla Sądu Okręgowego w Gdańsku
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa sprzętów oraz urządzeń w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
- "Zakup i dostawa przyczepy ciągnikowej do przewozu wody pitnej oraz 4kpl. ubrania specjalnego dwuczęściowego XENEON PL"
- Zakup sprzętu w ramach zadania "Wydatki na ochronę ludności"
- Dostawa ubrań specjalnych dla OSP w ramach zabezpieczenia podstawowych potrzeb ludności Miasta i Gminy Lesko w sytuacjach kryzysowych
- Dostawa umundurowania służbowego oraz środków ochrony indywidualnej na potrzeby KM PSP w Lublinie z podziałem na części
- "Wzmocnienie logistyczne i sprzętowe jednostek OSP oraz infrastruktury na potrzeby OLiOC w gm. Czchów"
więcej: Odzież specjalna i dodatki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





