Ogłoszenie z dnia 2018-06-08
Ogłoszenie nr 500129723-N-2018 z dnia 08-06-2018 r.
Piaski: PROW 2016-2020
OGŁOSZENIE O KONKURSIE
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Konkurs dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej:
tak
Nazwa projektu lub programu: PROW 2016-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Urząd Miejski w Piaskach, Krajowy numer identyfikacyjny 54910500000,
ul. ul. Lubelska
77,
21050
Piaski, woj.
lubelskie, państwo
Polska, tel.
815 821 020, e-mail
um@piaski.pl, faks
815 821 020.
Adres strony internetowej (url): www.piaski.pl, BIP: http://umpiaski.bip.lubelskie.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.4) KOMUNIKACJA
Wymagane jest przesłanie wniosków o dopuszczenie do udziału w konkursie/prac konkursowych w inny sposób:
wnioski należy składać do dnia 18 czerwca 2018 roku do godz. 10ºº
pod adres: Urząd Miejski w Piaskach, ul. Lubelska 77, 21-050 Piaski (sekretariat)
SEKCJA II: PRZEDMIOT KONKURSU
II.1) Nazwa nadana konkursowi przez zamawiającego:KONCEPCJA ARCHITEKTONICZNO-BUDOWLANA ZAGOSPODAROWANIA DZIAŁKI PRZY URZĘDZIE MIEJSKIM W PIASKACH
Numer referencyjny: IR.271.21.2018
II.2) Określenie przedmiotu konkursu:
1. Cel konkursu Celem konkursu jest wyłonienie najlepszej pracy konkursowej, spełniającej założenia programowe opisane w Regulaminie konkursu, której autor wykona na jej podstawie, dokumentację projektowo- kosztorysową. 2. Przedmiot konkursu Przedmiotem konkursu jest opracowanie koncepcji architektoniczno-budowlanej zagospodarowania działek o nr ewid. 1383, 1382 przy Urzędzie Miejskim w Piaskach w ramach planowanego remontu. Prace budowlane będą obejmowały wymianę nawierzchni, korektę układu placu i ciągów pieszo-jezdnych, małą architekturę, nasadzenia zieleni niskiej i wysokiej, zastosowanie innowacyjnych rozwiązań w skali województwa lubelskiego. Teren opracowania przedmiotu konkursu położony jest przy ul. Lubelskiej 77 w Piaskach za budynkiem Urzędu Miejskiego w Piaskach. Posiada dwie bramy wjazdowe od ul. Lubelskiej (od wschodu), w centralnej części znajduje się budynek techniczno-biurowy, w głębi budynek garażowy (2 stanowiska). Teren częściowo utwardzony z powierzchnią biologicznie czynną. Od północy graniczy z cmentarzem. Teren parkingu lekko pofałdowany z różnymi poziomami terenu nie przekraczającymi 2,00 m w stosunku do skrajnych narożników działki. Wytyczne do wykonania koncepcji architektoniczno-budowlanej: Opracowaniem na załączonym planie sytuacyjnym w skali 1:500 należy objąć teren przedmiotowych działek. Projekt remontu placu winien uwzględniać jego wieloosiowość, geometrię, skalę istniejącej i planowanej zabudowy, organizować przestrzeń publiczną nadając jej charakter wielofunkcyjnego placu wraz z miejscami parkingowymi, małą architekturą oraz architekturą krajobrazu (nasadzeniami). Projekt placu winien bezpośrednio odnosić się do następujących wytycznych Inwestora: 1. Powierzchnia remontowanego terenu wymaga innowacyjności w skali województwa lubelskiego w tym rozwiązań architektonicznych, technicznych lub technologicznych. 2. Wskazane jest zastosowanie rozwiązań ekologicznych. 3. Teren powinien posiadać współczesną małą architekturę, miejsce do wypoczynku etc. 4. Należy starannie zaplanować układ zieleni ze zrozumieniem jej naturalnej zmienności. 5. Należy przedstawić wszystkie istotne i charakterystyczne elementy małej architektury- w tym także " meble miejskie". Elementy zagospodarowania terenu powinny być zaprojektowane ze starannie dobranych materiałów- trwałych i odpowiedniej jakości, właściwych dla wagi i charakteru miejsca. Oczekuje się propozycji rozwiązań uzasadnionych technicznie i ekonomicznie. Z autorem zwycięskiej koncepcji, po przeprowadzeniu negocjacji, zostanie podpisana umowa na opracowanie projektu budowlanego na podstawie tej koncepcji.
II.3) Główny kod CPV 71220000-6
Dodatkowe kody CPV
71248000-8
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
WARUNKI UDZIAŁU
Wymagania, jakie muszą spełniać uczestnicy konkursu: 1. O dopuszczenie do udziału w konkursie mogą ubiegać się uczestnicy, którzy: A. nie podlegają wykluczeniu: Z postępowania Zamawiający wykluczy Wykonawców, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12-23 oraz w art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp. B. spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące: 1. kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - zamawiający nie precyzuje tego warunku, 2. sytuacji ekonomicznej lub finansowej - zamawiający nie precyzuje tego warunku, zdolności technicznej lub zawodowej - warunek spełni uczestnik, który dysponuje osobami które posiadają uprawnienia budowlane zgodne z zakresem przedmiotu konkursu oraz przyszłego zamówienia, tj. uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalnościach - architektura i konstrukcje oraz są wpisane na listę właściwej izby samorządu zawodowego oraz dysponuje w zespole architektem krajobrazu. Osoby posiadające uprawnienia w specjalnościach wskazanych powyżej powinny posiadać uprawnienia budowlane zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2017r., poz. 1332 ze zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014 r., poz. 1278) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. Regulację odrębną stanowią przepisy ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 r., poz. 65). Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, polega na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, zamawiający, w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, żąda dokumentów, które określają w szczególności: 1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, 4) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 2.Dokumenty, potwierdzające okoliczności, o których mowa w dziale VI pkt 1: 1. W celu potwierdzenia, że uczestnik nie podlega wykluczeniu: 1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, 2) jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający, bada czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22, ust. 5 pkt 1 i pkt 8 ustawy Pzp, w związku z powyższym zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w dziale IX C ust. 1 pkt 1-3 SIWZ. 2. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wykaz osób potwierdzający spełnianie warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w dziale VI pkt 1 ppkt B, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, 2) jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, polega na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, zamawiający, w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, żąda dokumentów, które określają w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą, o ile nie zawierają tych informacji dokumenty złożone wraz z ofertą.
Udział w konkursie jest zastrzeżony dla wykonawcy posiadającego uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej:
Tak
Należy podać dla jakiego zawodu:
projektant - uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalnościach - architektura i konstrukcje oraz są wpisane na listę właściwej izby samorządu zawodowego oraz dysponuje w zespole architektem krajobrazu.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) Kryteria oceny prac konkursowych:
U urbanistyczno architektoniczne - 60
T techniczne - 30
D koszt dokumentacji - 10
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE:IV.2.1) 1 Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w konkursie/prac konkursowych:
Data: 18/06/2018, godzina: 10:00
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane wnioski o dopuszczenie do udziału w konkursie lub prace konkursowe:
język polski
IV.3) NAGRODY
Rodzaj, liczba i wysokość nagród:
Zamawiający przewiduje w konkursie następującą nagrodę: zaproszenie do negocjacji w trybie zamówienia z wolnej ręki na wykonanie, na podstawie nagrodzonej pracy konkursowej, dokumentacji projektowo kosztorysowej dla zamówienia publicznego na roboty budowlane o nazwie "Remont placu przy Urzędzie Miejskim w Piaskach"
Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia po konkursie:
Tak
Zamówienie zostanie udzielone zwycięscy konkursu:Tak
Zamówienie zostanie udzielone po przeprowadzeniu procedury konkurencyjnej pomiędzy wykonawcami, którzy złożyli najlepsze prace konkursowe:Nie
Informacje dodatkowe:Regulamin został udostępniony na stronie internetowej Urzędu Gminy Piaski - adres: www.piaski.pl, BIP: http://umpiaski.bip.lubelskie.pl.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja, rozbudowa i remont części istniejących budynków w kompleksie "Instytutu Fizyki PAN" w ramach inwestycji pn. "Remont i budowa Centrum Kompetencji Mikroelektroniki i Fotoniki II."
- "BUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ NA TERENIE GMINY KRASNOPOL - ETAP IV"
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla modernizacji hali sportowej przy ZSTiO
- Wykonanie dokumentacji projektowej wraz z prowadzeniem nadzoru autorskiego w ramach zadania pn.: "Przebudowa drogi powiatowej nr 4718 S w Preczowie".
- Wykonanie dokumentacji projektowej wraz z prowadzeniem nadzoru autorskiego dla: Przebudowa drogi powiatowej nr 4788 S - ul. Kościelna w Dąbiu".
- Wykonanie dokumentacji projektowej wraz z prowadzeniem nadzoru autorskiego w ramach zadania pn.: "Przebudowa drogi powiatowej nr 4747 S - ul. Dolna w Dąbiu".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





