eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi UniejówBudowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w ulicy Dąbskiej w Uniejowie - Etap 1

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-06-08

Ogłoszenie nr 500129449-N-2018 z dnia 08-06-2018 r.

Gmina Uniejów: Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w ulicy Dąbskiej w Uniejowie - Etap 1

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 525001-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500054125-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

tak

Informacje na temat podmiotu, któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:

Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej "TERMY UNIEJÓW" Sp. z o.o. w Uniejowie z siedzibą: ul. Polna 37, 99 - 210 Uniejów


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Uniejów, Krajowy numer identyfikacyjny 31101957900000, ul. ul. Błogosławionego Bogumiła 13, 99210 Uniejów, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 632 888 192, e-mail urzad@uniejow.pl, faks 632 888 192.
Adres strony internetowej (url): www.uniejow.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w ulicy Dąbskiej w Uniejowie - Etap 1

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

PGK ZP 271.WK-1A.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na Budowa sieci wodociągowej w ulicy Dąbskiej w Uniejowie - Etap 1 oraz budowa kanalizacji sanitarnej w ulicy Dąbskiej w Uniejowie - Etap 1; 3.5. Przedmiot roboty budowlanej obejmuje: budowę infrastruktury podziemnej w ulicy Dąbskiej w Uniejowie, w zakresie pierwszego etapu prac związanych z uporządkowaniem gospodarki wodno-ściekowej m.in. w rejonie przedmiotowej ulicy Dąbskiej w ciągu drogi wojewódzkiej nr 473 w Uniejowie, tj. w szczególności: Budowa sieci wodociągowej w ulicy Dąbskiej (oraz przyległe elementy w obrębie skrzyżowania Polna/Miodowa) w Uniejowie - Etap 1 Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w ulicy Dąbskiej w Uniejowie - Etap 1 3.6. Opis zamówienia, którego przedmiotem jest realizacja robót budowlanych polegających na budowie sieci wodociągowej i sieci kanalizacji sanitarnej, sporządzony został za pomocą dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik Nr 2 do SIWZ. 3.7. Niniejsze zadanie realizowane będzie w korelacji z odrębnym zadaniem inwestycyjnym procedowanym przez innego zamawiającego tj. Zarząd Dróg Wojewódzkich w Łodzi pod nazwą: "Rozbudowy drogi wojewódzkiej Nr 473 na odcinku przejścia przez Uniejów - I etap". Szczegóły związane z przedmiotową korelacją zawarte zostały w załączniku Nr 7 - szczegóły uzgodnień korelacji. 3.8. Po stronie Wykonawcy zadania budowy sieci wodociągowej i/lub kanalizacji sanitarnej jest wprowadzenie zatwierdzonej organizacji ruchu drogowego, wg projektu udostępnionego przez zarządcę drogi, w zakresie wymaganym dla przedmiotowej inwestycji oraz utrzymanie przedmiotowej organizacji ruchu w czasie wymaganym dla robót budowlanych przedmiotowego zadania oraz wszelkie opłaty należne zarządcy drogi związane z realizacja robót budowlanych w obrębie pasa jezdni, chodnika i innych elementów drogi przewidziane w ramach przedmiotowego zadania. 3.9. W ramach realizacji zadania wymagane jest dodatkowo organizowanie i prowadzenie spotkań koordynacyjnych (narad roboczych) w siedzibie Zamawiającego lub na terenie placu budowy minimum raz w tygodniu w celu weryfikacji postępu i zaawansowania robót budowlanych, weryfikacji przyjmowanych rozwiązań i dostarczanych materiałów a także zgodności wykonania zadania z zatwierdzoną dokumentacją projektową oraz uzgodnieniami z zarządcą drogi i wykonawcą odrębnego zadania inwestycyjnego w korelacji z którym przedmiotowe zadanie jest realizowane. 3.10. Na narady robocze wymagane jest zaproszenie przedstawicieli Zamawiającego oraz wszystkich osób których określony zakres prac aktualnie dotyczy. 3.11. Wykonawca sporządza na bieżąco protokoły z narad roboczych i przekazuje je zainteresowanym stronom. 3.12. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność odszkodowawczą wg zasad określonych kodeksem cywilnym oraz postanowieniami Zamawiającego zawartymi w treści postanowień umowy (załącznik Nr 5). 3.13. Wykonawca ma obowiązek uzgadnia z zamawiającym proponowanych do zastosowania w obiekcie rozwiązań funkcjonalnych, technicznych i materiałowych na każdym etapie wykonywania zadania, pod warunkiem nie odebrania zadania o ile okaże się że projekt lub roboty budowlane zostały zrealizowane niezgodnie z wytycznymi Zamawiającego. 3.14. Wykonawca jest zobowiązany do bezzwłocznego informowania Zamawiającego o wszelkich potencjalnych zagrożeniach dla realizacji Przedmiotu Umowy, dotyczących zarówno terminów i zakresu rzeczowego jak i przewidywanych standardów wykonawczych Inwestycji. 3.15. Zaleca się oferentom szczegółowe zapoznanie się z treścią Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zdobycie wszelkich informacji niezbędnych do prawidłowego przygotowania oferty oraz sprawdzenie i zweryfikowanie udostępnionych przez Zamawiającego informacji oraz niezwłocznego poinformowania Zamawiającego o ewentualnych błędach i/lub przeoczeniach. 3.16. Jeżeli w SIWZ oraz w dokumentacji projektowej przy opisie przedmiotu zamówienia lub zamówienia inwestycyjnego wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe. Zostały one bowiem określone jedynie w celu sprecyzowania parametrów i wymogów techniczno-użytkowych oraz oczekiwanego standardu docelowego obiektu inwestycyjnego.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/05/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 578158.51
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Andud Sp. J A. Lipiński, K. Pińkowski
Email wykonawcy: art.lipiński@gmail.com
Adres pocztowy: ul. Wojska Polskiego 1C/30
Kod pocztowy: 99-100
Miejscowość: Łęczyca
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 842550.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 749264.67
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 920208.72
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.