To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-06-08
Ogłoszenie nr 500129005-N-2018 z dnia 08-06-2018 r.
Wrocławski Zespół Żłobków: Dostawa i montaż mebli do dwóch obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków.
Znak postępowania: ZP-16/WZŻ/2018
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 554313-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Wrocławski Zespół Żłobków, Krajowy numer identyfikacyjny 021545051,
ul. ul. Fabryczna
15,
53-609
Wrocław, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
+4871 365 03 46, e-mail
przetargi@wzz.wroc.pl, faks
+4871 365 03 47.
Adres strony internetowej (url): (http://www.bip.wzz.wroc.pl)
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i montaż mebli do dwóch obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków. Znak postępowania: ZP-16/WZŻ/2018
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):Znak postępowania: ZP-16/WZŻ/2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:2.1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli do dwóch obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków. 2.2. Znak postępowania: ZP-16/WZŻ/2018 2.3.Obiekty Wrocławskiego Zespołu Żłobków to: 1) Wrocławski Zespół Żłobków (administracja) ul. Fabryczna 15, Wrocław (53-609) 2) Żłobek nr 11 ul. Hubska 39, Wrocław (50-501) 2.4.Zamówienie składa się z: 4 szt. krzesła obrotowe; 1 szt. fotel obrotowy; 3 szt. biurko +szuflada na klawiaturę + osłona monitora; 3 szt. kontenerek. Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 2 do SIWZ. 2.5.Szczegółowy zakres wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się w projekcie umowy - Załącznik nr 6 do SIWZ. 2.6. Zaleca się dokonanie wizji lokalnej w miejscu realizacji przedmiotu zamówienia w celu uzyskania niezbędnych informacji dla poprawnego i kompletnego przygotowania oferty. Termin wizji lokalnej należy ustalać telefonicznie. Dane kontaktowe znajdują się w projekcie umowy - Załącznik nr 6 do SIWZ (w §9 ust.1)
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 39130000-2
Dodatkowe kody CPV: 39100000-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
3.1.Termin realizacji przedmiotu zamówienia wynosi: 30 dni od dnia podpisania umowy 3.2. Szczegóły dotyczące terminu i warunków realizacji przedmiotu zamówienia znajdują się w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
29/05/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
3792.29
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: GRUPA TRAMS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
4677.69
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: W niniejszym postępowaniu w sprawie udzielenia zamówienia uznano za najkorzystniejszą niżej wymienioną ofertę nr 3 : GRUPA TRAMS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ ul. Ruska 61 50-079 Wrocław Z ceną ofertową brutto 4.677,69 złotych Z okresem gwarancji 31 miesięcy Z terminem realizacji przedmiotu zamówienia - 19 dni od dnia podpisania umowy. |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej i zagospodarowania wód opadowych w obrębie budynku przy ul. Nowodworskiej 45B we Wrocławiu.
- Modernizacja Oddziału nr VII - Gastroenterologii, Hepatologii z Pododdziałem Leczenia Nieswoistych Chorób Zapalnych Jelit na 2 piętrze w budynku A1..,
- Dostawa lekkiego oleju opałowego do kotłowni znajdujących się w budynkach zarządzanych przez Zarząd Zasobu Komunalnego we Wrocławiu
- TP 97/25 dostawa rękawic chirurgicznych - uzupełnienie
- SUKCESYWNA DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI DLA DOMÓW STUDENCKICH UNIWERSYTETU WROCŁAWSKIEGO
- Dostawa i montaż mebli biurowych oraz krzeseł do pomieszczeń Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja budynku Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Przytocznej - dokończenie prac"
- Dostawa mebli na potrzeby Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie Fryzjerstwo w ramach projektu współfinansowanego ze środków UE
- Dostawa wraz montażem wyposażenia sal lekcyjnych dla 6 szkół podstawowych na terenie Gminy Krzeszowice
- Zakup mebli biurowych, mebli metalowych oraz krzeseł i foteli na wyposażenie Urzędu Marszałkowskiego w Kielcach
- Sukcesywna dostawa mebli oraz foteli biurowych dla Politechniki Świętokrzyskiej
- "Zakup i dostawa sprzętu biurowego na potrzeby projektu BRANŻOWE CENTRUM UMIEJĘTNOŚCI W DZIEDZINIE TURYSTYKA"
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.