eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zawiercie › Modernizacja basenu i jego infrastruktury technicznej zlokalizowanego w Zawierciu przy ul. 11-go Listopada 22

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-06-07

Ogłoszenie nr 500128611-N-2018 z dnia 07-06-2018 r.

Miejski Zespół Obsługi Ekonomiczno-Administracyjnej Szkół w Zawierciu: Modernizacja basenu i jego infrastruktury technicznej zlokalizowanego w Zawierciu przy ul. 11-go Listopada 22

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 536797-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500071350-N-2018; 500075635-N-2018; 500079183-N-2018; 500083658-N-2018; 500085024-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miejski Zespół Obsługi Ekonomiczno-Administracyjnej Szkół w Zawierciu, Krajowy numer identyfikacyjny 27150188700000, ul. ul. Paderewskiego 49, 42400 Zawiercie, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 326 721 507, e-mail mzoeas@mzoeas.zawiercie.eu, faks 326 722 903.
Adres strony internetowej (url): www.mzoeas.zawiercie.eu

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Modernizacja basenu i jego infrastruktury technicznej zlokalizowanego w Zawierciu przy ul. 11-go Listopada 22

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest: Modernizacja basenu i jego infrastruktury technicznej zlokalizowanego w Zawierciu przy ul. 11-go Listopada 22. Inwestycja polegać będzie na rozbudowie budynku szkolnego w części zachodniej o jednokondygnacyjny segment techniczno - socjalny, służący obsłudze basenu przyszkolnego. Planuje się rozbudowę o obiekt o wymiarach 9,0x8,74m i wysokości 3,20m. W części planowanej rozbudowy znajdują się studzienki rewizyjne kanalizacji deszczowej, do których doprowadzone są min. 2 rury spustowe z dachu. W związku z rozbudową obiektu należy w trakcie robot budowlanych zmienić lokalizację studzienek, sytuując je poza obrysem części dobudowywanej. Gestorem sieci kanalizacji deszczowej na terenie szkolnym jest Inwestor. Do części dobudowywanej planuje się doprowadzenie utwardzonego ciągu pieszego wykonanego z kostki betonowej typu behaton, gr.8cm, połączonego z istniejącym chodnikiem. Całość zostanie otoczona ogrodzeniem panelowym wykonanym z przęseł stalowych, prefabrykowanych, w kolorze szarym lub zielonym o wys. 150cm. Projektowana jest 1 furtka wejściowa o szerokości 100cm w świetle. W części hali basenowej planuje się przebudowę szatni z wc oraz pomieszczeń natrysków z dostosowaniem jej dla potrzeb osób niepełnosprawnych, wydzielenie części recepcyjnej w holu dla potrzeb obsługi obiektu w godzinach pozaszkolnych, przebudowę niecki basenu wraz z technologią uzdatniania wody oraz instalacją wentylacyjno - klimatyzacyjną. Zakłada się również wymianę stolarki okiennej a także drzwiowej z dostosowaniem jej do wymagań p.poż oraz dostępu osób niepełnosprawnych. 2. Zakres prac przewidywanych do wykonania w ramach przebudowy hali basenu: 1) Rozbiórka istniejącej niecki basenu wraz z częściową rozbiórką płyty stropowej plaży basenu. 2) Wykonanie nowoprojektowanej żelbetowej niecki basenu. 3) Wykonanie systemowych uszczelnień posadzki oraz ułożenie porcelanowych płytek basenowe. Ułożenie porcelanowego odwodnienia liniowego wraz z przejściami szczelnymi do odprowadzenia wody z plaży. 4) Zabudowa pionów c.o. sali gimnastycznej. 5) Wykonanie nowych okładzin ceramicznych na ścianach hali. 6) Wykonanie instalacji kanalizacyjnej do odprowadzenia wody z odwodnienia liniowego. 7) Przebudowanie instalacji technologii uzdatniania wody. 8) Wykonać instalacje dozowania środków chemicznych w celu zachowania wymaganych parametrów wody basenowej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 9 listopada 2015 r. w sprawie wymagań, jakim powinna odpowiadać woda na pływalniach (Dz. U. z 2015 r., poz. 2016) - dotyczy części dobudowywanej. 9) Wykonanie wentylacji hali basenu wraz z systemem dystrybucji powietrza. 10) Demontaż istniejących grzejników na hali basenowej z zachowaniem rozprowadzenia instalacji C.O. do sali gimnastycznej znajdującej się na kondygnacji powyżej basenu. 11) Demontaż instalacji wentylacyjnej na hali basenowej i w podbaseniu. 12) Przebudowa instalacji wodno - kanalizacyjnej szatni. 13) Przebudowa wewnętrznej instalacji elektrycznej. 14) Wykonanie paneli wygłuszających na suficie w postaci wysp wykonanych w technologii lekkiej zabudowy g-k, mocowanych do stropu pomiędzy żebrami konstrukcji nośnej hali. 15) Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej wraz z korektą wymiarów poszczególnych otworów. 16) Przebudowa szatni z dostosowaniem dla potrzeb osób niepełnosprawnych. 17) Przebudowa natrysków z dostosowaniem dla potrzeb osób niepełnosprawnych. 18) Wydzielenie elementami meblowymi kasy / recepcji. 3. Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa: o projekt budowlano-wykonawczy - sporządzony przez BAAZA STUDIO PROJEKTOWE mgr inż. arch. Wojciech Pasterny, ul. Wojciechowskiego 5, 41-253 Czeladź, o specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - BAAZA STUDIO PROJEKTOWE mgr inż. arch. Wojciech Pasterny, ul. Wojciechowskiego 5, 41-253 Czeladź, o przedmiar robót (jako materiał pomocniczy do kalkulacji ceny) - sporządzony przez BAAZA STUDIO PROJEKTOWE mgr inż. arch. Wojciech Pasterny, ul. Wojciechowskiego 5, 41-253 Czeladź. 4. Tam, gdzie w dokumentacji projektowej, w tym w przedmiarze robót oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót został wskazany znak towarowy (marka), producent, dostawca, patent, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego Wykonawcę lub nastąpiło wskazanie norm, europejskich ocen technicznych, wspólnych specyfikacji technicznych lub innych odniesień, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 lub ust. 3 ustawy, Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy dopuszcza złożenie oferty równoważnej lub zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy zaoferowanie rozwiązań "równoważnych" w stosunku do wskazanych w dokumentacji pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji oraz będą zgodne pod względem: a) gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne, liczba elementów składowych), b) charakteru użytkowego (tożsamość funkcji), c) charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów), d) parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, dane hydrauliczne, charakterystyki liniowe, konstrukcja), e) parametrów bezpieczeństwa użytkowania, f) standardów emisyjnych, Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego zobowiązany jest do okazania w stosunku do wskazanych materiałów znaków bezpieczeństwa, deklaracji zgodności lub aprobaty technicznej lub certyfikatu zgodności z Polską Normą przenoszącą normy europejskie lub normą państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszącą tę normę lub Polską Normą w przypadku braku Polskiej Normy przenoszącej europejskie. Ilekroć w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, dokumentacji technicznej mowa jest o polskich normach, należy przez to rozumieć polskie normy przenoszące normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego lub inne normy lub dokumenty, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 ustawy. Materiały i urządzenia użyte do wykonania umowy powinny odpowiadać , co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonych w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1332), ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz.1570) oraz wymogom specyfikacji technicznych, wykonania i odbioru robót i SIWZ. W przypadku zastosowania materiałów, urządzeń, wyrobów równoważnych, Wykonawca przed ich dostarczeniem i zabudową przedłoży Zamawiającemu karty techniczne potwierdzające, że oferowany zamiennik spełnia wymagania podane w dokumentacji projektowej. Wykonawca przed wbudowaniem materiałów przedłoży ich wzory, karty techniczne do akceptacji inspektorowi nadzoru potwierdzającej zgodność parametrów technicznych z projektem budowlano-wykonawczym. W przypadku opisania przedmiotu zamówienia poprzez odesłanie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. 5. Wymagany termin gwarancji: min. 36 miesięcy, licząc od dnia końcowego odbioru przedmiotu zamówienia, przy czym okres gwarancji musi być równy okresowi rękojmi. Wymagany termin rękojmi: min. 36 miesięcy, licząc od dnia końcowego odbioru przedmiotu zamówienia, przy czym okres rękojmi musi być równy okresowi gwarancji. 6. Wykonawca uwzględni specyfikę pracy w czynnych obiektach oświatowych i dostosuje do niej sposób realizacji robót budowlanych. Wykonawca musi zorganizować teren budowy w taki sposób by umożliwić jednostce prowadzenie swojej działalności. Wykonawca robót jest zobowiązany do ogrodzenia terenu prowadzonych robót budowlanych. Prace głośne, pylące itp. prace uciążliwe będą prowadzone na terenie budowy po zakończeniu zajęć lekcyjnych. Odstępstwo od tych zasad jest możliwe po uzyskaniu pisemnych uzgodnień z umocowanym przedstawicielem Użytkownika i inspektorem nadzoru reprezentującego Zamawiającego. Zamawiający wymaga prowadzenia dziennika budowy jako dokumentu budowy z realizacji zadania. 7. Wykonawca sporządzi harmonogram rzeczowo-terminowo-finansowy, który zostanie doręczony Zamawiającemu do dnia zawarcia umowy, z uzyskaniem wcześniejszej akceptacji jego formy i zapisu przez Zamawiającego. Harmonogram musi uwzględniać założenie jak powyżej i być sporządzony wg. Wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do wzoru umowy. Opracowanie tego dokumentu jest niezbędne Zamawiającemu w celu kontroli realizacji zamówienia, natomiast jest także ważne dla Wykonawcy, gdyż dokument ten będzie stanowił podstawę do dokonania płatności częściowych, które będą uzależnione od stanu zaawansowania robót. Harmonogram będzie wymagał akceptacji Zamawiającego, ze szczególnym uwzględnieniem wartości kosztorysowych realizacji poszczególnych obiektów wchodzących w skład zadania. Jeżeli zaproponowana wartość obiektu (elementu) będzie budziła zastrzeżenia co do jej wysokości, to Zamawiający będzie mógł żądać opracowania szczegółowego kosztorysu budowlanego, który pozwoli zweryfikować założenia finansowe ujęte w harmonogramie. 8. Ponadto, obowiązki Wykonawcy związane z realizacją niniejszego zamówienia określa także załączony do SIWZ wzór umowy (załącznik nr 4). 9. Obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę. Wykonawca, podwykonawca, dalszy podwykonawca wykonujący czynności w zakresie realizacji zamówienia jest zobowiązany do zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę, tj. osób wykonujących czynności w ramach niniejszego zamówienia, gdzie wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r. poz.1666 z późn. zm.). Na Wykonawcy ciąży obowiązek zapewnienia, aby również podwykonawcy i dalsi podwykonawcy spełniali wszystkie wymogi względem osób zatrudnionych na umowę o pracę. Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót (wchodzące w koszty bezpośrednie robót ujęte w przedmiarze robót), czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg nie dotyczy więc, miedzy innymi osób: kierujących budową (robotami), wykonujących obsługę geodezyjną, dostawców materiałów budowlanych. Wymagania dotyczące sposobu dokumentowania zatrudnienia osób na umowę o pracę, uprawnienia kontrolne Zamawiającego oraz sankcje z tytułu braku zatrudniania osób na umowę o pracę zostały szczegółowo określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. 10. Mając na uwadze zakres wykonywanych robót Zamawiający uwzględnił w dokumentacji projektowej wymagania zawarte w art. 29 ust. 5 ustawy. Przebudowywany obiekt, będący przedmiotem opracowania, jest dostępny dla osób niepełnosprawnych. Wejście do części hali basenowej odbywa się bezpośrednio z poziomu przyległego terenu. Zapewniono szatnię z kabiną wc dostosowaną dla potrzeb osób niepełnosprawnych oraz natryski zapewniające możliwość korzystania z nich osobom niepełnosprawnym. W hali basenowej docelowo planuje się montaż dźwigu zapewniającego bezkolizyjny transport osób niepełnosprawnych z najszerszej części plaży przy basenie do niecki basenu. W trakcie wykonywania prac remontowych należy przygotować otwór o średnicy 130mm i głębokości 165 mm zapewniający możliwość późniejszego osadzenia tulei gniazda obrotu podnośnika. Otwór należy zinwentaryzować oraz zaślepić w sposób bezpieczny, np. za pomocą zaślepki systemowej lub poprzez naklejenie płytki posadzkowej w sposób umożliwiający jej późniejsze odspojenie bez uszkadzania elementów przyległych, do czasu pozyskania urządzenia Szerokość każdego otworu drzwiowego w świetle powiększono do min. 90cm.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45212212-5


Dodatkowe kody CPV: 45111200-0, 45233161-5, 45212221-1, 45111100-9, 45340000-2, 45112700-2, 45310000-3, 45330000-9, 45233200-1, 43324100-1, 45113000-2, 45231000-5, 45232430-5, 45252120-5, 45311000-0, 45331211-8, 45331230-7, 45331210-1, 45331210-1, 45331100-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/05/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1222397.31
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: TRANSCOM Spółka z o.o.
Email wykonawcy: baseny@transcom.pl
Adres pocztowy: ul. Józefowska 5
Kod pocztowy: 40-144
Miejscowość: Katowice
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1811004.30
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1811004.30
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1811004.30
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.