To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-06-07
Ogłoszenie nr 500127853-N-2018 z dnia 07-06-2018 r.
Gmina Staszów: Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych, mebli i wyposażenia, sprzętu komputerowego i multimedialnego, materiałów i sprzętu biurowego oraz regałów przesuwnych - jezdnych w archiwum urzędu w ramach projektu "INTERAKTYWNA M@TEM@TYK@", wspófinansowanego z RPO WŚ 2014-2020 EFS Poddziałanie: RPSW.08.03.02 Wsparcie kształcenia podstawowego w zakresie kompetencji kluczowych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Zadanie będzie wspófinansowane z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego 2014-2020 Europejskiego Funduszu Społecznego Poddziałanie: RPSW.08.03.02 Wsparcie kształcenia podstawowego w zakresie kompetencji kluczowych.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 552419-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Staszów, Krajowy numer identyfikacyjny 83040974900000,
ul. Opatowska
31,
28-200
Staszów, woj.
świętokrzyskie, państwo
Polska, tel.
158 642 014, e-mail
bzp@staszow.pl, faks
158 643 261.
Adres strony internetowej (url): www.staszow.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych, mebli i wyposażenia, sprzętu komputerowego i multimedialnego, materiałów i sprzętu biurowego oraz regałów przesuwnych - jezdnych w archiwum urzędu w ramach projektu "INTERAKTYWNA M@TEM@TYK@", wspófinansowanego z RPO WŚ 2014-2020 EFS Poddziałanie: RPSW.08.03.02 Wsparcie kształcenia podstawowego w zakresie kompetencji kluczowych
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):BZP.271.20.7.2018.II
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych, mebli i wyposażenia, sprzętu komputerowego i multimedialnego, materiałów i sprzętu biurowego oraz regałów przesuwnych - jezdnych w archiwum urzędu w celu realizacji projektu "INTERAKTYWNA M@TEM@TYK@", wspófinansowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego 2014-2020 Europejskiego Funduszu Społecznego Poddziałanie: RPSW.08.03.02 Wsparcie kształcenia podstawowego w zakresie kompetencji kluczowych wraz z wszelkimi kosztami: dostarczenia, załadunku, rozładunku, montażu przedmiotu umowy, ubezpieczenia transportu przedmiotu umowy do czasu odbioru, gwarancji jakości na dostarczony towar oraz innych koniecznych do wykonania prac gwarantujących prawidłowe funkcjonowanie przedmiotu zamówienia, realizowane w czterech częściach, obejmujących: Część Nr 1- "Zakup, dostawa pomocy dydaktycznych oraz mebli i wyposażenia wraz z montażem na potrzeby realizacji projektu "INTERAKTYWNA M@TEM@TYKA". Na przedmiot zamówienia składa się zakup i dostawa oraz montaż wyposażenia szkół w meble, pomoce dydaktyczne, oraz wyposażenie sali dydaktycznej wraz z wszelkimi kosztami, w tym m. in.: dostarczenia, załadunku, rozładunku przedmiotu zamówienia oraz montażu, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia dla Części Nr 1. Wyposażenie, pomoce dydaktyczne, muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad muszą posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem, w tym jeżeli jest wymagane, dopuszczenie do stosowania w placówkach oświatowych. Miejscem dostawy będą szkoły podstawowe z terenu Gminy Staszów: 1) Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 3 im. Hieronima Łaskiego w Staszowie; ul. Mickiewicza 40, 28 - 200 Staszów, 2) Publiczna Szkoła Podstawowa im. Papieża Jana Pawła II w Czajkowie, Czajków Południowy 133, 28 - 200 Staszów, 3) Zespół Placówek Oświatowych - Publiczna Szkoła Podstawowa i Przedszkole w Koniemłotach, ul. Staszowska 7, 28 - 200 Staszów, 4) Zespół Placówek Oświatowych - Publiczna Szkoła Podstawowa i Przedszkole w Wiązownicy Dużej Wiązownica Duża 135, 28 - 200 Staszów, 5) Zespół Placówek Oświatowych - Publiczna Szkoła Podstawowa i Przedszkole w Mostkach, Mostki 56, 28-200 Staszów. Część Nr 2 - "Zakup, dostawa oraz montaż sprzętu komputerowego i multimedialnego na potrzeby realizacji projektu "INTERAKTYWNA M@TEM@TYK@". Na przedmiot zamówienia składa się zakup i dostawa oraz montaż sprzętu komputerowego i multimedialnego do szkół wraz z wszelkimi kosztami, w tym m. in.: dostarczenia, załadunku, rozładunku przedmiotu zamówienia oraz montażu, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia dla Części Nr 2. Sprzęt komputerowy i multimedialny, musi być fabrycznie nowy, wolny od wad, musi posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem, w tym jeżeli jest wymagane, dopuszczenie do stosowania w placówkach oświatowych. Miejscem dostawy będą szkoły podstawowe z terenu Gminy Staszów: 1) Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 3 im. Hieronima Łaskiego w Staszowie; ul. Mickiewicza 40, 28 - 200 Staszów, 2) Publiczna Szkoła Podstawowa im. Papieża Jana Pawła II w Czajkowie, Czajków Południowy 133, 28 - 200 Staszów, 3) Zespół Placówek Oświatowych - Publiczna Szkoła Podstawowa i Przedszkole w Koniemłotach, ul. Staszowska 7, 28 - 200 Staszów, 4) Zespół Placówek Oświatowych - Publiczna Szkoła Podstawowa i Przedszkole w Wiązownicy Dużej, Wiązownica Duża 135, 28 - 200 Staszów, 5) Zespół Placówek Oświatowych - Publiczna Szkoła Podstawowa i Przedszkole w Mostkach, Mostki 56, 28-200 Staszów. Część Nr 3 - "Zakup i dostawa materiałów i sprzętu biurowego na potrzeby realizacji projektu "INTERAKTYWNA M@TEM@TYK@". Na przedmiot zamówienia składa się zakup i dostawa materiałów oraz sprzętu biurowego wraz z wszelkimi kosztami, w tym m. in.: dostarczenia, załadunku, rozładunku przedmiotu zamówienia, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia dla Części Nr 3. Materiały oraz sprzęt biurowy, muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad muszą posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem. Miejscem dostawy będzie Urząd Miasta i Gminy Staszów, ul. Opatowska 31, 28-200 Staszów. Część Nr 4 - "Dostawa oraz montaż regałów przesuwnych - jezdnych w pomieszczeniu adaptowanym na archiwum Urzędu Miasta i Gminy Staszów na potrzeby realizacji projektu "INTERAKTYWNA M@TEM@TYK@". Na przedmiot zamówienia składa się zakup, dostawa i montaż regałów przesuwnych - jezdnych w pomieszczeniu adaptowanym na archiwum Urzędu Miasta i Gminy Staszów wraz z wszelkimi kosztami, w tym m. in.: dostarczenia, załadunku, rozładunku przedmiotu zamówienia, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia dla Części Nr 4. Regały muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad, muszą posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem, w tym jeżeli jest wymagane, dopuszczenie do stosowania w pomieszczeniach archiwum zakładowego. Miejscem dostawy i montażu będzie Urząd Miasta i Gminy Staszów, ul. Opatowska 31, 28-200 Staszów. Zadanie będzie wspófinansowane z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego 2014-2020 Europejskiego Funduszu Społecznego Poddziałanie: RPSW.08.03.02 Wsparcie kształcenia podstawowego w zakresie kompetencji kluczowych. Wykonawca udzieli gwarancji i rękojmi na dostawy objęte przedmiotowym zamówieniem na okres: o część Nr 1 i część Nr 3 - minimum 12 miesięcy, o część Nr 2 - odrębnie dla każdego przedmiotu dostawy wskazanego w formularzu cenowym, o część Nr 4 - minimum 24 miesiące, licząc od daty ich odbioru końcowego. Uwaga: Dla części nr 1, nr 3 i nr 4 okres gwarancji i rękojmi stanowi kryterium oceny ofert. Szczegółowe informacje dotyczące sposobu oceny ofert, zawarto w pkt 21 SIWZ. Dostawy objęte przedmiotem zamówienia muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz warunkami zawartymi w SIWZ. Termin wykonania zamówienia: - część nr 1 - do 14 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy, - część nr 2 - do 21 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy, - część nr 3 - do 14 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy, - część nr 4 - do 30 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy. Uwaga: Dla części nr 2 termin wykonania zamówienia stanowi kryterium oceny ofert. Szczegółowe informacje dotyczące sposobu oceny ofert, zawarto w pkt 21 SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 39162100-6
Dodatkowe kody CPV: 39160000-1, 30200000-1, 30192000-1, 30192113-6, 30191400-8, 39131100-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Część nr 1-"Zakup, dostawa pomocy dydaktycznych oraz mebli i wyposażenia wraz z montażem na potrzeby realizacji projektu "INTERAKTYWNA M@TEM@TYKA" |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
29/05/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
30072.37
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: PRZEDSIĘBIORSTWO ZAOPATRZENIA SZKÓŁ "CEZAS" Sp. z o. o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
32351.46
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: INFORMACJA O ZAOFEROWANYM OKRESIE GWARANCJI I RĘKOJMI WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJKRÓTSZYM I NAJDŁUŻSZYM ZAOFEROWANYM OKRESEM GWARANCJI I RĘKOJMI: Okres gwarancji i rękojmi w wybranej ofercie: 24 miesiące, Oferta z najkrótszym zaoferowanym okresem gwarancji i rękojmi: 24 miesiące, Oferta z najdłuższym zaoferowanym okresem gwarancji i rękojmi: 24 miesiące. INFORMACJA O ZAOFEROWANYM TERMINIE PŁATNOŚCI WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJKRÓTSZYM I NAJDŁUŻSZYM ZAOFEROWANYM TERMINEM PŁATNOŚCI: Termin płatności w wybranej ofercie: 30 dni, Oferta z najkrótszym zaoferowanym terminem płatności: 30 dni, Oferta z najdłuższym zaoferowanym terminem płatności: 30 dni. |
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Część nr 2 - "Zakup, dostawa oraz montaż sprzętu komputerowego i multimedialnego na potrzeby realizacji projektu "INTERAKTYWNA M@TEM@TYK@" |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4) ustawy, tj.: "Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: 4) cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty". Do przedmiotowego postępowania złożono dwie oferty. Oferta z najniższą ceną - oferta Nr 5 - złożona przez CEZAR Cezary Machnio i Piotr Gębka Sp. z o.o., ul. Wolności 8 lok. 4, 26-600 Radom, na kwotę ogółem brutto: 100 005,50 zł, z terminem wykonania zamówienia - 14 dni i terminem płatności - 30 dni (w związku z powstaniem u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług (dotyczy poz. nr 2, nr 3, nr 4 formularza cenowego) na potrzeby oceny ofert cena ogółem brutto niniejszej oferty wynosi: 108 509,75 zł) przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia, tj. kwotę brutto 100 542,12 zł. Zamawiający nie mógł zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty. |
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Część nr 3 - "Zakup i dostawa materiałów i sprzętu biurowego na potrzeby realizacji projektu "INTERAKTYWNA M@TEM@TYK@" |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie zostało unieważnione, na podstawie art. 93 ust.1 pkt 1) ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.) tj.: "Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: 1) nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu (...)". W zakresie, dotyczącym części nr 3 w terminie określonym w ogłoszeniu o zamówieniu i SIWZ do zamawiającego nie wpłynęła żadna oferta. |
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Część nr 4 - "Dostawa oraz montaż regałów przesuwnych - jezdnych w pomieszczeniu adaptowanym na archiwum Urzędu Miasta i Gminy Staszów na potrzeby realizacji projektu "INTERAKTYWNA M@TEM@TYK@" |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4) ustawy, tj.: "Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: 4) cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty". Do przedmiotowego postępowania złożono dwie oferty. Oferta z najniższą ceną - oferta Nr 1 - złożona przez SILESIA MEBLE Sp. z o. o., ul. Ornontowicka 4, 44-230 Czerwionka - Leszczyny: z ceną za 1mb półki brutto: 107,43 zł (wartość ogółem brutto 19 605,98 zł przy zaoferowanym wykonaniu 182,50 mb półek), okresem gwarancji i rękojmi: 36 m-cy, terminem płatności 30 dni, przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia, tj. kwotę brutto 16 900,00 zł. Zamawiający nie mógł zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty. |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z STASZOWA
- "Wykonanie operatów szacunkowych określających wartość nieruchomości Skarbu Państwa realizowane w dwóch zadaniach"
- Dostawa sprzętu medycznego dla Szpitalnego Oddziału Ratunkowego
- ,,Budowa budynku magazynowego z przeznaczeniem na magazyn obrony cywilnej" - ul. Parkowa 4, Staszów
- Usługa organizacji i przeprowadzenia zajęć podnoszących podniesienie kompetencji edukacyjnych dla dzieci zagrożonych niepowodzeniami edukacyjnymi z rodzin zastępczych i RDD /27 osób w ramach projektu.
- Informatyzacja powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego poprzez skanowanie części zasobu bazowo-użytkowego wraz z załadowaniem masowym opracowanych materiałów do systemu.
- Wykonanie dokumentacji na potrzeby aktualizacji ewidencji gruntów i budynków, w zakresie nadania nowych identyfikatorów działkom ewidencyjnym.
więcej: przetargi w Staszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd" w Urzędzie Miasta Jordanowa
- Dostawa stacjonarnego sprzętu komputerowego dla jednostek Politechniki Rzeszowskiej VIII
- Dostawa akcesoriów, sprzętu komputerowego, zasilaczy UPS oraz oprogramowania na potrzeby Starostwa Powiatowego w Legionowie oraz Jednostek Podległych.
- Dostawa wyposażenia w ramach projektu pn. "Budowa Samorządowego Żłobka w Czerminie w ramach programu MALUCH+ 2022-2029 w miejscowości Czermin, 39-304 Czermin 454"
- Dostawa sprzętu elektronicznego, sportowego, pomocy dydaktycznych, stroi ludowych oraz organizacja wycieczki w ramach projektu "MŁODZI KREATYWNI"
- Dostawa sprzętu IT
więcej: Niszczarki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.