eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi StaszówZakup i dostawa pomocy dydaktycznych, mebli i wyposażenia, sprzętu komputerowego i multimedialnego, materiałów i sprzętu biurowego oraz regałów przesuwnych - jezdnych w archiwum urzędu w ramach projektu "INTERAKTYWNA M@TEM@TYK@", wspófinansowanego z RPO WŚ 2014-2020 EFS PoddziałanieRPSW.08.03.02 Wsparcie kształcenia podstawowego w zakresie kompetencji kluczowych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-06-07

Ogłoszenie nr 500127853-N-2018 z dnia 07-06-2018 r.

Gmina Staszów: Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych, mebli i wyposażenia, sprzętu komputerowego i multimedialnego, materiałów i sprzętu biurowego oraz regałów przesuwnych - jezdnych w archiwum urzędu w ramach projektu "INTERAKTYWNA M@TEM@TYK@", wspófinansowanego z RPO WŚ 2014-2020 EFS Poddziałanie: RPSW.08.03.02 Wsparcie kształcenia podstawowego w zakresie kompetencji kluczowych

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Zadanie będzie wspófinansowane z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego 2014-2020 Europejskiego Funduszu Społecznego Poddziałanie: RPSW.08.03.02 Wsparcie kształcenia podstawowego w zakresie kompetencji kluczowych.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 552419-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Staszów, Krajowy numer identyfikacyjny 83040974900000, ul. Opatowska 31, 28-200 Staszów, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. 158 642 014, e-mail bzp@staszow.pl, faks 158 643 261.
Adres strony internetowej (url): www.staszow.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych, mebli i wyposażenia, sprzętu komputerowego i multimedialnego, materiałów i sprzętu biurowego oraz regałów przesuwnych - jezdnych w archiwum urzędu w ramach projektu "INTERAKTYWNA M@TEM@TYK@", wspófinansowanego z RPO WŚ 2014-2020 EFS Poddziałanie: RPSW.08.03.02 Wsparcie kształcenia podstawowego w zakresie kompetencji kluczowych

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

BZP.271.20.7.2018.II

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych, mebli i wyposażenia, sprzętu komputerowego i multimedialnego, materiałów i sprzętu biurowego oraz regałów przesuwnych - jezdnych w archiwum urzędu w celu realizacji projektu "INTERAKTYWNA M@TEM@TYK@", wspófinansowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego 2014-2020 Europejskiego Funduszu Społecznego Poddziałanie: RPSW.08.03.02 Wsparcie kształcenia podstawowego w zakresie kompetencji kluczowych wraz z wszelkimi kosztami: dostarczenia, załadunku, rozładunku, montażu przedmiotu umowy, ubezpieczenia transportu przedmiotu umowy do czasu odbioru, gwarancji jakości na dostarczony towar oraz innych koniecznych do wykonania prac gwarantujących prawidłowe funkcjonowanie przedmiotu zamówienia, realizowane w czterech częściach, obejmujących: Część Nr 1- "Zakup, dostawa pomocy dydaktycznych oraz mebli i wyposażenia wraz z montażem na potrzeby realizacji projektu "INTERAKTYWNA M@TEM@TYKA". Na przedmiot zamówienia składa się zakup i dostawa oraz montaż wyposażenia szkół w meble, pomoce dydaktyczne, oraz wyposażenie sali dydaktycznej wraz z wszelkimi kosztami, w tym m. in.: dostarczenia, załadunku, rozładunku przedmiotu zamówienia oraz montażu, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia dla Części Nr 1. Wyposażenie, pomoce dydaktyczne, muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad muszą posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem, w tym jeżeli jest wymagane, dopuszczenie do stosowania w placówkach oświatowych. Miejscem dostawy będą szkoły podstawowe z terenu Gminy Staszów: 1) Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 3 im. Hieronima Łaskiego w Staszowie; ul. Mickiewicza 40, 28 - 200 Staszów, 2) Publiczna Szkoła Podstawowa im. Papieża Jana Pawła II w Czajkowie, Czajków Południowy 133, 28 - 200 Staszów, 3) Zespół Placówek Oświatowych - Publiczna Szkoła Podstawowa i Przedszkole w Koniemłotach, ul. Staszowska 7, 28 - 200 Staszów, 4) Zespół Placówek Oświatowych - Publiczna Szkoła Podstawowa i Przedszkole w Wiązownicy Dużej Wiązownica Duża 135, 28 - 200 Staszów, 5) Zespół Placówek Oświatowych - Publiczna Szkoła Podstawowa i Przedszkole w Mostkach, Mostki 56, 28-200 Staszów. Część Nr 2 - "Zakup, dostawa oraz montaż sprzętu komputerowego i multimedialnego na potrzeby realizacji projektu "INTERAKTYWNA M@TEM@TYK@". Na przedmiot zamówienia składa się zakup i dostawa oraz montaż sprzętu komputerowego i multimedialnego do szkół wraz z wszelkimi kosztami, w tym m. in.: dostarczenia, załadunku, rozładunku przedmiotu zamówienia oraz montażu, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia dla Części Nr 2. Sprzęt komputerowy i multimedialny, musi być fabrycznie nowy, wolny od wad, musi posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem, w tym jeżeli jest wymagane, dopuszczenie do stosowania w placówkach oświatowych. Miejscem dostawy będą szkoły podstawowe z terenu Gminy Staszów: 1) Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 3 im. Hieronima Łaskiego w Staszowie; ul. Mickiewicza 40, 28 - 200 Staszów, 2) Publiczna Szkoła Podstawowa im. Papieża Jana Pawła II w Czajkowie, Czajków Południowy 133, 28 - 200 Staszów, 3) Zespół Placówek Oświatowych - Publiczna Szkoła Podstawowa i Przedszkole w Koniemłotach, ul. Staszowska 7, 28 - 200 Staszów, 4) Zespół Placówek Oświatowych - Publiczna Szkoła Podstawowa i Przedszkole w Wiązownicy Dużej, Wiązownica Duża 135, 28 - 200 Staszów, 5) Zespół Placówek Oświatowych - Publiczna Szkoła Podstawowa i Przedszkole w Mostkach, Mostki 56, 28-200 Staszów. Część Nr 3 - "Zakup i dostawa materiałów i sprzętu biurowego na potrzeby realizacji projektu "INTERAKTYWNA M@TEM@TYK@". Na przedmiot zamówienia składa się zakup i dostawa materiałów oraz sprzętu biurowego wraz z wszelkimi kosztami, w tym m. in.: dostarczenia, załadunku, rozładunku przedmiotu zamówienia, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia dla Części Nr 3. Materiały oraz sprzęt biurowy, muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad muszą posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem. Miejscem dostawy będzie Urząd Miasta i Gminy Staszów, ul. Opatowska 31, 28-200 Staszów. Część Nr 4 - "Dostawa oraz montaż regałów przesuwnych - jezdnych w pomieszczeniu adaptowanym na archiwum Urzędu Miasta i Gminy Staszów na potrzeby realizacji projektu "INTERAKTYWNA M@TEM@TYK@". Na przedmiot zamówienia składa się zakup, dostawa i montaż regałów przesuwnych - jezdnych w pomieszczeniu adaptowanym na archiwum Urzędu Miasta i Gminy Staszów wraz z wszelkimi kosztami, w tym m. in.: dostarczenia, załadunku, rozładunku przedmiotu zamówienia, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia dla Części Nr 4. Regały muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad, muszą posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem, w tym jeżeli jest wymagane, dopuszczenie do stosowania w pomieszczeniach archiwum zakładowego. Miejscem dostawy i montażu będzie Urząd Miasta i Gminy Staszów, ul. Opatowska 31, 28-200 Staszów. Zadanie będzie wspófinansowane z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego 2014-2020 Europejskiego Funduszu Społecznego Poddziałanie: RPSW.08.03.02 Wsparcie kształcenia podstawowego w zakresie kompetencji kluczowych. Wykonawca udzieli gwarancji i rękojmi na dostawy objęte przedmiotowym zamówieniem na okres: o część Nr 1 i część Nr 3 - minimum 12 miesięcy, o część Nr 2 - odrębnie dla każdego przedmiotu dostawy wskazanego w formularzu cenowym, o część Nr 4 - minimum 24 miesiące, licząc od daty ich odbioru końcowego. Uwaga: Dla części nr 1, nr 3 i nr 4 okres gwarancji i rękojmi stanowi kryterium oceny ofert. Szczegółowe informacje dotyczące sposobu oceny ofert, zawarto w pkt 21 SIWZ. Dostawy objęte przedmiotem zamówienia muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz warunkami zawartymi w SIWZ. Termin wykonania zamówienia: - część nr 1 - do 14 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy, - część nr 2 - do 21 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy, - część nr 3 - do 14 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy, - część nr 4 - do 30 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy. Uwaga: Dla części nr 2 termin wykonania zamówienia stanowi kryterium oceny ofert. Szczegółowe informacje dotyczące sposobu oceny ofert, zawarto w pkt 21 SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 39162100-6


Dodatkowe kody CPV: 39160000-1, 30200000-1, 30192000-1, 30192113-6, 30191400-8, 39131100-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Część nr 1-"Zakup, dostawa pomocy dydaktycznych oraz mebli i wyposażenia wraz z montażem na potrzeby realizacji projektu "INTERAKTYWNA M@TEM@TYKA"

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/05/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 30072.37
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PRZEDSIĘBIORSTWO ZAOPATRZENIA SZKÓŁ "CEZAS" Sp. z o. o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Peryferyjna 12
Kod pocztowy: 25-562
Miejscowość: Kielce
Kraj/woj.: świętokrzyskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 32351.46
Oferta z najniższą ceną/kosztem 32351.46
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 32351.46
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

INFORMACJA O ZAOFEROWANYM OKRESIE GWARANCJI I RĘKOJMI WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJKRÓTSZYM I NAJDŁUŻSZYM ZAOFEROWANYM OKRESEM GWARANCJI I RĘKOJMI: Okres gwarancji i rękojmi w wybranej ofercie: 24 miesiące, Oferta z najkrótszym zaoferowanym okresem gwarancji i rękojmi: 24 miesiące, Oferta z najdłuższym zaoferowanym okresem gwarancji i rękojmi: 24 miesiące. INFORMACJA O ZAOFEROWANYM TERMINIE PŁATNOŚCI WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJKRÓTSZYM I NAJDŁUŻSZYM ZAOFEROWANYM TERMINEM PŁATNOŚCI: Termin płatności w wybranej ofercie: 30 dni, Oferta z najkrótszym zaoferowanym terminem płatności: 30 dni, Oferta z najdłuższym zaoferowanym terminem płatności: 30 dni.


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Część nr 2 - "Zakup, dostawa oraz montaż sprzętu komputerowego i multimedialnego na potrzeby realizacji projektu "INTERAKTYWNA M@TEM@TYK@"

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4) ustawy, tj.: "Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: 4) cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty". Do przedmiotowego postępowania złożono dwie oferty. Oferta z najniższą ceną - oferta Nr 5 - złożona przez CEZAR Cezary Machnio i Piotr Gębka Sp. z o.o., ul. Wolności 8 lok. 4, 26-600 Radom, na kwotę ogółem brutto: 100 005,50 zł, z terminem wykonania zamówienia - 14 dni i terminem płatności - 30 dni (w związku z powstaniem u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług (dotyczy poz. nr 2, nr 3, nr 4 formularza cenowego) na potrzeby oceny ofert cena ogółem brutto niniejszej oferty wynosi: 108 509,75 zł) przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia, tj. kwotę brutto 100 542,12 zł. Zamawiający nie mógł zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.

CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Część nr 3 - "Zakup i dostawa materiałów i sprzętu biurowego na potrzeby realizacji projektu "INTERAKTYWNA M@TEM@TYK@"

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało unieważnione, na podstawie art. 93 ust.1 pkt 1) ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.) tj.: "Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: 1) nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu (...)". W zakresie, dotyczącym części nr 3 w terminie określonym w ogłoszeniu o zamówieniu i SIWZ do zamawiającego nie wpłynęła żadna oferta.

CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Część nr 4 - "Dostawa oraz montaż regałów przesuwnych - jezdnych w pomieszczeniu adaptowanym na archiwum Urzędu Miasta i Gminy Staszów na potrzeby realizacji projektu "INTERAKTYWNA M@TEM@TYK@"

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4) ustawy, tj.: "Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: 4) cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty". Do przedmiotowego postępowania złożono dwie oferty. Oferta z najniższą ceną - oferta Nr 1 - złożona przez SILESIA MEBLE Sp. z o. o., ul. Ornontowicka 4, 44-230 Czerwionka - Leszczyny: z ceną za 1mb półki brutto: 107,43 zł (wartość ogółem brutto 19 605,98 zł przy zaoferowanym wykonaniu 182,50 mb półek), okresem gwarancji i rękojmi: 36 m-cy, terminem płatności 30 dni, przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia, tj. kwotę brutto 16 900,00 zł. Zamawiający nie mógł zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.