eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ośno LubuskieWykonanie instalacji sygnalizacji alarmu pożaru w Szkole Podstawowej im. Marii Skłodowskiej-Curie w Ośnie Lubuskim

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-06-06

Ogłoszenie nr 500126510-N-2018 z dnia 06-06-2018 r.

Centrum Usług Wspólnych w Ośnie Lubuskim: Wykonanie instalacji sygnalizacji alarmu pożaru w Szkole Podstawowej im. Marii Skłodowskiej-Curie w Ośnie Lubuskim

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 546021-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500094054-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

tak

Informacje na temat podmiotu, któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:

Postępowanie w sprawie udzielenia zamówienia prowadzi: Pełnomocnik Zamawiającego: kierownik Centrum Usług Wspólnych w Ośnie Lubuskim, działający w imieniu i na rzecz Zamawiającego, na podstawie złożonego przez dyrektora Zamawiającego wniosku oraz §9 pkt.4 Statutu Centrum Usług Wspólnych w Ośnie Lubuskim, w trybie art. 15 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2017 r., poz. 1579 z późn.zm.).


I. 1) NAZWA I ADRES:

Centrum Usług Wspólnych w Ośnie Lubuskim, Krajowy numer identyfikacyjny 210307010, ul. ul. Rynek 1, 69-220 Ośno Lubuskie, woj. lubuskie, państwo Polska, tel. 95 7571338, 95 7575080, e-mail oswiata@osno.pl, faks 95 7571338, 95 7575080.
Adres strony internetowej (url): http://bip.wrota.lubuskie.pl/ze-as_osno/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie instalacji sygnalizacji alarmu pożaru w Szkole Podstawowej im. Marii Skłodowskiej-Curie w Ośnie Lubuskim

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

CUW.271.2.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie instalacji alarmu pożaru w Szkole Podstawowej w Ośnie Lubuskim, w tym:1)montaż gniazd - czujek - 160 sztuk,2)montaż czujek pożarowych - adresowalna czujka dymu i ciepła z gniazdem - 160 sztuk,3)montaż adresowalnej centrali pożarowej 4 pętlowej - 1 szt.,4)montaż akumulatora bezobsługowego 12 V - 2 szt.,5)montaż - zasilacz pożarowy sygnalizatorów akustycznych ZPSA - 1 szt.,6)montaż ręcznych ostrzegaczy pożaru - przycisk typu adresowego - 2 szt.,7)montaż sygnalizatora akustycznego wewnętrznego - 65 sztuk,8)wykucie bruzd dla przewodów wtynkowych - 2 219 m,9)zaprawianie bruzd o szerokości do 25 mm - 2 219 m,10)przewody kabelkowe HDGs 3x1,5 mm2 układane p.t. w gotowych bruzdach w podłożu innym niż betonowe - 14 m,11)przewody kabelkowe HDGs 2x1 mm2 układane p.t. w gotowych bruzdach w podłożu innym niż betonowe - 585 m,12)przewody kabelkowe YnTKSYekw 1x2x1 mm2 układane p.t. w gotowych bruzdach w podłożu innym niż betonowe - 1 620 m,13)sprawdzenie i uruchomienie linii dozorowych konwencjonalnych do 4 elementów liniowych - 1 szt.,14)uruchomienie i pomiary linii dozorowych adresowych - do 4 adresów - 1 lin.,15)praca próbna i testowanie systemu alarmowego do 256 elementów liniowych - 1 szt.,16)przygotowanie i testowanie oprogramowania systemu alarmowego - do 25 kroków programowych (instrukcji) - system 1,17)przebijanie otworów śr. 25 mm o długości do ½ ceg. W ścianach lub stropach z cegły - 4 otw.,18)przebijanie otworów śr. 25 mm o długości do 1 ceg. W ścianach lub stropach z cegły - 10 otw.,19)przebijanie otworów śr. 25 mm o długości do 1 ½ ceg. W ścianach lub stropach z cegły - 62 otw.,20)tynki jednowarstwowe wewnętrzne z gipsu tynkarskiego gr. 10 mm - 1 109,50 m2,21)dwuwarstwowe malowanie farbami emulsyjnymi powierzchni wewnętrznych - podłoży gipsowych z gruntowaniem - 1 109,50 m2. Szczegóły rozwiązań projektowych zawiera dokumentacja techniczna. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z dokumentacją techniczną (projekty wykonawcze i STWIOR - w części dotyczącej sygnalizacji alarmu pożaru) stanowiącą załącznik nr 8 do SIWZ oraz przedmiarem robót stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ.Zamawiający umożliwi przeprowadzenie wizji lokalnej. W celu jej przeprowadzenia Wykonawca ma obowiązek wcześniejszego umówienia swojego przybycia do szkoły z Dyrektorem Szkoły Podstawowej im. M. Skłodowskiej-Curie w Ośnie Lubuskim oraz ustalenia godzin jej przeprowadzenia. Wizja może mieć miejsce w godz. od 7.00 do 15.00. Telefon kontaktowy do Szkoły: 95 757 1351.Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy Pzp zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: wykonanie instalacji sygnalizacji alarmu pożaru w Szkole Podstawowej im. Marii Skłodowskiej-Curie w Ośnie Lubuskim.Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych. Jednocześnie przypominamy, że zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowana przez niego robota budowlana spełnia wymagania określone przez Zamawiającego.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45300000-0, 45312100-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/06/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 157665.34
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: FIRE PRO SERVICE SEBASTIAN ŚWISTEL
Email wykonawcy: swistelsebastian@gmail.com
Adres pocztowy: UL. NOWA 14
Kod pocztowy: 66-450
Miejscowość: JENIN
Kraj/woj.: lubuskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 122023
Oferta z najniższą ceną/kosztem 122023
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 149480.91
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.