To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-06-05
Ogłoszenie nr 500125397-N-2018 z dnia 05-06-2018 r.
Ochotnicze Hufce Pracy Podkarpacka Wojewódzka Komenda w Rzeszowie: Zakup wraz z dostawą artykułów biurowych i papieru kserodla jednostek Podkarpackiej Wojewódzkiej Komendy OHP w Rzeszowie, realizujących projekt "Od szkolenia do zatrudnienia - YEI" w ramach Gwarancji dla młodzieży.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
"Od szkolenia do zatrudnienia - YEI" w ramach Gwarancji dla młodzieży.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 558654-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Ochotnicze Hufce Pracy Podkarpacka Wojewódzka Komenda w Rzeszowie, Krajowy numer identyfikacyjny 103697400000,
ul. al. Piłsudskiego
31,
35074
Rzeszów, woj.
podkarpackie, państwo
Polska, tel.
17 852 39 10, e-mail
podkarpacka@ohp.pl, faks
17 852 39 10.
Adres strony internetowej (url):
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Jednostka budżetowa nieposiadająca osobowości prawnej podległa MRPiPS
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup wraz z dostawą artykułów biurowych i papieru kserodla jednostek Podkarpackiej Wojewódzkiej Komendy OHP w Rzeszowie, realizujących projekt "Od szkolenia do zatrudnienia - YEI" w ramach Gwarancji dla młodzieży.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):17/PWK/OSDZ/2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą artykułów biurowych i papieru ksero dla jednostek Podkarpackiej Wojewódzkiej Komendy OHP w Rzeszowie, realizujących projekt "Od szkolenia do zatrudnienia - YEI" w ramach Gwarancji dla młodzieży. 1. Zamówienie realizowane będzie w całości, Zamawiający nie przewiduje składania ofert częściowych 2. Zamówienie realizowane będzie w całości, Zamawiający nie przewiduje składania ofert częściowych 3. Zamówienie będzie realizowane w następujących jednostkach, będących jednocześnie częściami zamówienia: Część 1 - 9-13 HP Przemyśl Część 2 - CEiPM Przemyśl Część 3 - 9-12 HP Jarosław Część 4 - MCK Przeworsk Część 5 - MCK Cieszanów Część 6 - OSZ Rzeszów Część 7 - CEiPM Rzeszów Część 8 - 9-1 HP Rzeszów Część 9 - MCK Mielec Część 10 - PPP Strzyżów Część 11 - PPP Łańcut Część 12 - MCK Dębica Część 13 - 9-19 HP Dębica Część 14 - CEiPM Krosno Część 15 - 9-9 HP Krosno Część 16 - 9-10 HP Krosno Część 17 - MCK Sanok Część 18 - 9-8 HP Sanok Część 19 - MCK Brzozów Część 20 - MCK Lesko Część 21 - MCK Jasło Część 22 - OSiW Iwonicz Część 23 - CEiPM Tarnobrzeg Część 24 - OSZ Tarnobrzeg Część 25 - 9-15 HP Tarnobrzeg Część 26 - MCK Nowa Dęba Część 27 - OSZ Nisko Część 28 - MCK Gorzyce Część 29 - 9-17 HP Stalowa Wola Część 30 - PWK OHP Rzeszów 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 i 1A do niniejszego zapytania ofertowego.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 30192000-1
Dodatkowe kody CPV: 30192000-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
28/05/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
4994.71
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: a) HURT-PAPIER Ryszard Cebula spółka jawna
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
6143.49
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Profesjonalna konsoleta cyfrowa z akcesoriami
- Profesjonalna konsola cyfrowa z akcesoriami
- Dostawy odczynników laboratoryjnych do immunochemii wraz z dzierżawą aparatu
- Wymiana stolarki okiennej w budynku Prokuratury Rejonowej w Dębicy,
- dostawy wyrobów ortopedycznych
- Usługa sprzątania pomieszczeń w budynku zajmowanym przez Wydział Projektów Własnych
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- D/28/2024 Sukcesywny zakup papieru biurowego i materiałów biurowych na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Opolskiego
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych i artykułów papierniczych z podziałem na 2 pakiety.
- Zakup, wykonanie i dostawa artykułów promocyjnych dla WFOŚiGW w Warszawie
- DOSTAWA - MATERIAŁY ADMINISTRACYJNO - BIUROWE, PRZYBORY DO PISANIA I KORYGOWANIA, PIÓRA, DŁUGOPISY, LINIAŁY OGÓLNEGO PRZEZNACZENIA, CIENKOPISY, FLAMATRY, OŁÓWKI, GRAFITY, KREDKI I ITP.
- Dostawa artykułów biurowych, tonerów i materiałów eksploatacyjnych do drukarek
- Sukcesywne dostawy materiałów biurowych i druków akcydensowych na potrzeby Urzędu Miejskiego w Aleksandrowie Łódzkim
więcej: Wyroby biurowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.