Zobacz treść przetargu, którego dotyczy to sprostowanie
Ogłoszenie z dnia 2018-06-05
Ogłoszenie nr 500125053-N-2018 z dnia 05-06-2018 r.
Augustów:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
OGŁOSZENIE DOTYCZY:
Ogłoszenia o zamówieniu
INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU
Numer: 564823-N-2018
Data: 01.06.2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Gmina Miasto Augustów, Krajowy numer identyfikacyjny 79067081700000,
ul. ul. 3 Maja
60,
16300
Augustów, woj.
podlaskie, państwo
Polska, tel.
87 643 42 28, e-mail
Renata.Wojtuszko@urzad.augustow.pl, faks
87 643 42 11.
Adres strony internetowej (url): http://bip.um.augustow.pl
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji:
III.
Punkt:
5.1)
W ogłoszeniu jest:
a) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed
upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a
jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju,
wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane
(sporządzonego zgodnie z Załącznikiem Nr 7 do SIWZ), z załączeniem dowodów określających
czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty
zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym
dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na
rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o
obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne
dokumenty - w odniesieniu do warunku określonego w pkt. 4.2.3.3. ppkt. 2) b) wykazu osób,
skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za
świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień,
doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także
zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi
osobami, sporządzonego zgodnie z Załącznikiem Nr 8 do SIWZ - w odniesieniu do warunku
określonego w pkt. 4.2.3.3. ppkt.1) c) Karty katalogowe urządzeń: -"2018-04-16
Przedmiar_KARTY_KATALOGOWE_Oświetlenie i okotarowanie etap I": przedmiar pozycje 1, od
3 do 12, od 41 do 45, szczegóły w kolumnie opis urządzenia.
-"2018-04-16_Przedmiar_KARTY_KATALOGOWE_multimedia_projekcja_video": pozycje 1, 3,
6, 7, 14, szczegóły w kolumnie opis urządzenia. -"2018-04-16
Przedmiar_KARTY_KATALOGOWE_Technologia sceny_Elektroakustyka etap I": pozycje od 6.1
do 6.5, 7.1, 7.2, 8.1, 9.3, 9.4, od 9.9 do 9.17, od 10.1 do 10.6, szczegóły w kolumnie opis skrócony.
-"2018-04-16 Przedmiar_KARTY_KATALOGOWE_System_mobilny_Elektroakustyka etap I":
https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=ef334b...
13 z 24 01.06.2018, 14:41
pozycje od 11.1 do .3, 11.7, 11.8, 11.12, 11.13, od 11.18 do 11.26, od 12.1 do 12.7, szczegóły w
kolumnie opis skrócony.
W ogłoszeniu powinno być:
a) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed
upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a
jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju,
wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane
(sporządzonego zgodnie z Załącznikiem Nr 7 do SIWZ), z załączeniem dowodów określających
czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty
zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym
dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na
rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o
obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne
dokumenty - w odniesieniu do warunku określonego w pkt. 4.2.3.3. ppkt. 2) b) wykazu osób,
skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za
świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień,
doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także
zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi
osobami, sporządzonego zgodnie z Załącznikiem Nr 8 do SIWZ - w odniesieniu do warunku
określonego w pkt. 4.2.3.3. ppkt.1)
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji:
III
Punkt:
6)
W ogłoszeniu jest:
-
W ogłoszeniu powinno być:
c) Karty katalogowe urządzeń: -"2018-04-16
Przedmiar_KARTY_KATALOGOWE_Oświetlenie i okotarowanie etap I": przedmiar pozycje 1, od
3 do 12, od 41 do 45, szczegóły w kolumnie opis urządzenia.
-"2018-04-16_Przedmiar_KARTY_KATALOGOWE_multimedia_projekcja_video": pozycje 1, 3,
6, 7, 14, szczegóły w kolumnie opis urządzenia. -"2018-04-16
Przedmiar_KARTY_KATALOGOWE_Technologia sceny_Elektroakustyka etap I": pozycje od 6.1
do 6.5, 7.1, 7.2, 8.1, 9.3, 9.4, od 9.9 do 9.17, od 10.1 do 10.6, szczegóły w kolumnie opis skrócony.
-"2018-04-16 Przedmiar_KARTY_KATALOGOWE_System_mobilny_Elektroakustyka etap I":
https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=ef334b...
13 z 24 01.06.2018, 14:41
pozycje od 11.1 do .3, 11.7, 11.8, 11.12, 11.13, od 11.18 do 11.26, od 12.1 do 12.7, szczegóły w
kolumnie opis skrócony.
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji:
Punkt:
W ogłoszeniu jest:
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
W ogłoszeniu powinno być:
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak
UWAGA: Gmina Miasto Augustów ubiega się o dofinansowanie: przedmiotowe zamówienie przewidziane jest do dofinansowania ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020, Działania: 8.5. Rewitalizacja.
2) Zamawiający informuje, że unieważni postępowanie na podstawie art. 93 ust.1a ustawy pzp jeżeli środki pochodzące z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegające zwrotowi środki z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostaną mu przyznane.
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji:
IV.
Punkt:
6.2)
W ogłoszeniu jest:
Data: 2018-06-18, godzina: 10:00,
W ogłoszeniu powinno być:
Data: 2018-06-19, godzina: 10:00,
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji:
II
Punkt:
4)
W ogłoszeniu jest:
Opis przedmiotu zamówienia
Zgodnie z wymaganiami stawianymi przez Inwestora projekt zakłada etapowanie prac budowlanych. Pierwszy etap obejmuje przebudowę istniejącego budynku wraz z budową klatki schodowej.
Uwaga. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie wyłącznie zakresu etapu I. W zał. nr 1 do SIWZ określono części inwestycji wchodzące w zakres etapu I.
Etapowanie prac uwzględnione zostało również w podziale i numeracji rysunków budowlanych i wykonawczych.
Roboty budowlane.
Celem zadania jest wykonanie przebudowy i rozbudowy budynku MDK w zakresie etapu pierwszego inwestycji.
Zadanie zakłada rozbiórkę budynków zlokalizowanych na granicy z działką 3464: budynku garażowego, budynku gospodarczego, oraz przybudówki do budynku MDK, w której zlokalizowane są pomieszczenia w.c. Zlikwidowanie zewnętrznych schodów do pomieszczeń technicznych. W miejsce wyburzonych budynków zaplanowano nowe skrzydło - wzdłuż granicy działki i jako przylegające do ściany istniejącego budynku na działce sąsiedniej. Komunikację w budynku zapewni nowa klatka schodowa z windą, zlokalizowana na styku starej i nowej części. Na terenie inwestycji zaplanowano nawierzchnie utwardzone z miejscami parkingowymi, nawierzchnie zielone i elementy małej architektury.
Budynek istniejący
W piwnicy pozostawiono pomieszczenie węzła cieplnego i pomieszczenie techniczne. Po wyburzeniu zewnętrznych schodów zejście do piwnicy zaplanowano z projektowanej klatki schodowej. Na parterze pozostawiono funkcję galerii. Całość 1 piętra przeznaczono na biura i pracownie, galerię - poczekalnię dla użytkowników organizowanych zajęć, jak również zaplecze sanitarne i socjalne. Na 2 piętrze budynku zaprojektowano salę wielofunkcyjną (piosenka śpiewana, teatr piosenki, teatr, kino DKF) wraz z foyer, oraz zapleczem sanitarnym i pomieszczeniami technicznymi. Sala ta przeznaczona jest dla więcej niż 50 osób i na pobyt czasowy.
Przebudowa dachu nad budynkiem istniejącym. Geometria nowych dachów i rzędne kalenic identyczne jak na dachach istniejących.
Klatka schodowa
Klatkę schodową o konstrukcji żelbetowej i jest to jedyna klatka schodowa w budynku. Ze względu na wymagania ochrony p.poż została ona obudowana i oddymiana. Zaplanowano również windę obsługującą wszystkie kondygnacje budynku, spełniającą wymogi do przewożenia osób niepełnosprawnych.
Projektowane wyposażenie instalacyjne budynku tylko w zakresie etapu pierwszego
- instalacja centralnego ogrzewania,
- instalacja ciepłej wody,
- instalacja wodociągowa,
- instalacja wentylacji mechanicznej,
- instalacja klimatyzacji w wybranych pomieszczeniach,
- instalacja kanalizacji sanitarnej,
- instalacja kanalizacji deszczowej,
- instalacja elektryczna jedno i trójfazowa,
- instalacja telekomunikacyjna,
- instalacja sieci komputerowej i wifi,
- instalacja monitoringu,
- podest sceny i widowni sali wielofunkcyjnej,
Zagospodarowanie terenu
- prace rozbiórkowe,
- nawierzchnie zielone,
- nawierzchnie utwardzone,
- śmietniki,
- ogrodzenie terenu,
- murek terenowy.
Wszystkie kondygnacje mieszczące pomieszczenia MDK zostały udostępnione osobom niepełnosprawnym, począwszy od miejsca parkingowego na dziedzińcu budynku, prowadzenie komunikacji wewnętrznej, projektowaną windę, szerokości drzwi i przejść jak również pomieszczenia sanitarne. Pomieszczenia techniczne w piwnicy istniejącego budynku nie są przeznaczone dla osób niepełnosprawnych i nie zaplanowano tam urządzeń umożliwiających dostęp.
Pełen zakres przedmiotu zamówienia należy wykonać w 15 miesięcy od daty podpisania umowy.
Zamawiający oczekuje dostawy urządzeń i wyposażenia w zakresie: elektroakustyka, oświetlenie, mechanika sceniczna i okotarowanie wraz z wyposażeniem, instalacją, programowaniem i szkoleniem - zgodnie z dokumentacją projektową.
Projektowane wyposażenie instalacyjne i specjalistyczne obiektu wyłącznie w zakresie etapu pierwszego inwestycji.
- instalacje elektroakustyczne i oświetlenia scenicznego w sali wielofunkcyjnej oraz sceny mobilnej,
- wyposażenie i technologia sceniczna sali wielofunkcyjnej oraz sceny mobilnej,
- system multimedialny - projekcji video,
- scena mobilna.
Zamawiający w celu zapewnienia wysokiej jakości oferowanych urządzeń w zakresie oświetlenia technologicznego sceny, projekcji multimedialnej i nagłośnienia wymaga dostarczenia wraz z ofertą kart katalogowych, wykazujących zgodność opisanych minimalnych parametrów urządzeń.
Zamówieniu podlega cały zakres wyposażenia scenicznego objętego zaktualizowanymi przedmiarami dla etapu I. Wyróżnienie wskazuje, do których pozycji przedmiarów należy dostarczy karty katalogowe urządzeń.
Zakres wymaganych do oferty kart katalogowych wg. wyróżnień w zaktualizowanych przedmiarach robót.
Karty katalogowe urządzeń:
- "2018-04-16 Przedmiar_KARTY_KATALOGOWE_Oświetlenie i okotarowanie etap I": pozycje 1, od 3 do 12, od 41 do 45, szczegóły w kolumnie opis urządzenia.
- "2018-04-16_Przedmiar_KARTY_KATALOGOWE_multimedia_projekcja_video": pozycje 1, 3, 6, 7, 14, szczegóły w kolumnie opis urządzenia.
- "2018-04-16 Przedmiar_KARTY_KATALOGOWE_Technologia sceny_Elektroakustyka etap I": pozycje od 6.1 do 6.5, 7.1, 7.2, 8.1, 9.3, 9.4, od 9.9 do 9.17, od 10.1 do 10.6, szczegóły w kolumnie opis skrócony.
- "2018-04-16 Przedmiar_KARTY_KATALOGOWE_System_mobilny_Elektroakustyka etap I": pozycje od 11.1 do .3, 11.7, 11.8, 11.12, 11.13, od 11.18 do 11.26, od 12.1 do 12.7, szczegóły w kolumnie opis skrócony.
1. Instalacje oświetlenia scenicznego.
Dla oświetlenia technologicznego sceny, widowni sali na piętrze zaprojektowano:
- 36 obwodów regulowane / nieregulowane (przełączalne) umożliwiające podłączenie zarówno tradycyjnych reflektorów halogenowych jak i nowoczesnych aparatów opartych w na technologii LED.
- Do sterowania aparatami w technologii LED zaprojektowano 9 linii DMX.
- Obwody 101 do sterowania i zasilania ekranu projekcyjnego i rolet okiennych
- Obwód 201 do zasilania projektora wideo.
- Oprawy oświetlenia ogólnego widowni i oświetlenie przeszkodowe schodów widowni należy zasilić z rozdzielni ROT 2 obwodami o nr 301 do 305 zgodnie ze schematem ROT2,
- Nastawnia oświetlenia technologicznego,
- Regulator cyfrowy i rozdzielnia obwodów,
- Sterowanie oświetleniem scenicznym,
- Instalacja zasilająca,
2. Instalacja elektroakustyczna.
System będzie się składał z następujących bloków funkcyjnych:
- Przyłącza sygnałowe,
- System mikrofonów bezprzewodowych,
- Mikrofony przewodowe i akcesoria,
- Rejestrator i odtwarzacze CD/MP3,
- System cyfrowej konsolety fonicznej,
- System nagłośnienia widowni,
- System nagłośnienia sceny.
3. Instalacja okotarowania sceny.
W zakres niniejszego opracowania wchodzą elementy wyposażenia technologicznego, okotarowania, oświetlenia technologicznego sceny.
Sala widowiskowa ze względu na małą wysokość wyposażona będzie w ruszty techniczne do zawieszenia elementów okotarowania i rozmieszczenia oświetlenia scenicznego. Sala wyposażona będzie w następujące elementy okotarowania:
- kurtyna główna rozsuwana z linkowym napędem ręcznym szyta dwuwarstwowo,
- komplet kulis uchylnych wyposażonych w mechanizm obrotowy mocowany do rusztu technicznego,
- uzupełnieniem okotarowania Sali jest komplet paludamentów,
- dwa horyzonty rozsuwane (biały i czarny),
4.System multimedialny.
Przeznaczenie sali wielofunkcyjnej (teatralne) sceniczno-prezentacyjna. W związku z wytycznymi projekt opiera się na wbudowaniu w przestrzeń przyłączy AV dla wysyłania i odbioru sygnałów AV, urządzenia zarządzające, laptop prezentacyjny dla odtwarzania materiałów, przyłącza odbioru sygnału wideo z możliwością wykorzystania ich po przekonfigurowaniu jako nadawcze.
Salę wyposażono w pojedynczy projektor multimedialny jak i elektryczny ekran projekcyjny będący jedynym elementem odtwarzania zarówno elementów prezentacji jak i innych treści wideo w przypadku wykorzystania sali do innych celów niż prezentacyjna.
Salę wyposażono także w ekran mobilny z materiałem do projekcji przedniej.
W związku z tym, że rozliczenie zamówienia będzie miało charakter ryczałtowy wykonawca zobowiązany jest do wykonania dostawy zgodnie z dokumentacją projektową. Wykonawca zobowiązany jest do dokonania wyceny na podstawie wiedzy technicznej, dokumentacji projektowej, własnej oceny z uwzględnieniem wszystkich niezbędnych prac do wykonania przedmiotu zamówienia. Dostawy i prace montażowe oraz instalacyjne powinny być wykonane zgodnie z SIWZ i załącznikami oraz zaleceniami Zamawiającego.
Wykonawca jest odpowiedzialny, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy.
Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
Rozwiązania równoważne. W przypadku użycia w dokumentacji projektowej odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 pzp zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca analizując dokumentację projektową powinien założyć, że każdemu odniesieniu o którym mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 pzp użytemu w dokumentacji projektowej towarzyszy wyraz "lub równoważne". W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard.
Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych podobnych lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w dokumentacji projektowej.
Wykonawca, który zastosuje urządzenia lub materiały równoważne będzie obowiązany wykazać w trakcie realizacji zamówienia, że zastosowane przez niego urządzenia i materiały spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Użycie w dokumentacji projektowej oznakowania w rozumieniu art. 2 pkt 16 ustawy oznacza, że zamawiający akceptuje także wszystkie inne oznakowania potwierdzające, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania.
W przypadku, gdy wykonawca z przyczyn od niego niezależnych nie może uzyskać określonego przez zamawiającego oznakowania lub oznakowania potwierdzającego, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania, zamawiający w terminie przez siebie wyznaczonym akceptuje inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, o ile dany wykonawca udowodni, że roboty budowlane, dostawy lub usługi, które mają zostać przez niego wykonane, spełniają wymagania określonego oznakowania lub określone wymagania wskazane przez zamawiającego.
Użycie w dokumentacji projektowej wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia oznacza, że zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność.
Zamawiający akceptuje także inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, w przypadku gdy dany wykonawca nie ma ani dostępu do certyfikatów lub sprawozdań z badań, ani możliwości ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostępu nie może być przypisany danemu wykonawcy, oraz pod warunkiem że dany wykonawca udowodni, że wykonywane przez niego roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają wymogi lub kryteria określone w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia
Informacje dodatkowe:
1. Do zakresu zamówienia wchodzi wykonanie rozbiórek budynków A i B w całości z zasypaniem i uporządkowaniem terenu. Rozbiórki należy wykonać w sposób nieuszkadzający i nieszpecących budynków na działkach sąsiednich. Nie przewiduje się wykonywania prac remontowych na budynkach sąsiednich poza oczyszczeniem ze śladów rozebranych budynków. Rozbiórce i utylizacji podlegają również garaże "blaszaki".
2. Należy ściśle stosować się do informacji zawartych w dokumentacjach branżowych, ewentualne wątpliwości wyjaśniać z autorem projektu.
3. Zgodnie z projektem, do rozbiórki i naprawy przewidziano zniszczone fragmenty i elementy posadzek piwnicy.
4. Wszystkie zabezpieczenia p.poż. elementów konstrukcyjnych zostały opisane w projekcie architektury i konstrukcji oraz opisem ochrony pożarowej.
5. Stolarka w osi 16 zarówno parteru jak i piętra nie jest przewidziana do wymiany. Z zastrzeżeniem opisu architektury pkt E3.9. Wykonawca wykona barierki w świetle otworów okiennych, jako zabezpieczenie przed wypadnięciem.
6. Ściana frontowa budynku od strony ul. Rynku Zygmunta Augusta nie jest przewidziana do termomodernizacji. Wykonawca odpowiada za ewentualne uszkodzenia powstałe w trakcie prowadzenia przez siebie robót budowlanych.
7. W ofercie proszę nie uwzględniać elementów związanych z salą wielofunkcyjną na parterze, która należy do zakresu robót etapu II. Zamawiający oczekuje dostawy wyposażenia dla Sali wielofunkcyjnej (Teatralnej) na piętrze i systemu mobilnego na dziedzińcu.
8. Dostawa i montaż sceny oraz dostawa krzeseł widowni wchodzi w skład zamówienia zgodnie z przedmiarami robót.
9. Zamówienie nie obejmuje dostawy innych mebli i urządzeń jak tylko wymienione w przedmiarach robót.
10. Zadaszenie materiałowe na słupach i fotele widoczne na wizualizacji nie wchodzą w zakres zamówienia.
11. Do realizacji przewidziano pełny zakres związany z zagospodarowaniem i urządzeniem terenu. Zgodnie z przedmiarami robót, zakres zawiera się w Etapie I inwestycji. Wykonawca wykona i zabezpieczy podejścia instalacyjne do budynku etapu 2.
12. Dostawa i montaż bram wjazdowej i przechodniej wchodzi w zakres zamówienia. Szczegóły bram zgodnie z opisem architektury pkt E4.6.
13. Zamawiający samodzielnie wystąpi o pozwolenie na użytkowanie w terminie umownym, na podstawie dokumentów dostarczonych przez Wykonawcę. Zamawiający nie będzie udzielał pełnomocnictwa w tym celu.
14. Wszelkie zmiany jakie Wykonawca będzie chciał wprowadzać w przedmiarze, powinny znajdować w odrębnym punkcie (elemencie) kosztorysu ofertowego.
W ogłoszeniu powinno być:
Opis przedmiotu zamówienia
Zgodnie z wymaganiami stawianymi przez Inwestora projekt zakłada etapowanie prac budowlanych. Pierwszy etap obejmuje przebudowę istniejącego budynku wraz z budową klatki schodowej.
Uwaga. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie wyłącznie zakresu etapu I. W zał. nr 1 do SIWZ określono części inwestycji wchodzące w zakres etapu I.
Etapowanie prac uwzględnione zostało również w podziale i numeracji rysunków budowlanych i wykonawczych.
Roboty budowlane.
Celem zadania jest wykonanie przebudowy i rozbudowy budynku MDK w zakresie etapu pierwszego inwestycji.
Zadanie zakłada rozbiórkę budynków zlokalizowanych na granicy z działką 3464: budynku garażowego, budynku gospodarczego, oraz przybudówki do budynku MDK, w której zlokalizowane są pomieszczenia w.c. Zlikwidowanie zewnętrznych schodów do pomieszczeń technicznych. W miejsce wyburzonych budynków zaplanowano nowe skrzydło - wzdłuż granicy działki i jako przylegające do ściany istniejącego budynku na działce sąsiedniej. Komunikację w budynku zapewni nowa klatka schodowa z windą, zlokalizowana na styku starej i nowej części. Na terenie inwestycji zaplanowano nawierzchnie utwardzone z miejscami parkingowymi, nawierzchnie zielone i elementy małej architektury.
Budynek istniejący
W piwnicy pozostawiono pomieszczenie węzła cieplnego i pomieszczenie techniczne. Po wyburzeniu zewnętrznych schodów zejście do piwnicy zaplanowano z projektowanej klatki schodowej. Na parterze pozostawiono funkcję galerii. Całość 1 piętra przeznaczono na biura i pracownie, galerię - poczekalnię dla użytkowników organizowanych zajęć, jak również zaplecze sanitarne i socjalne. Na 2 piętrze budynku zaprojektowano salę wielofunkcyjną (piosenka śpiewana, teatr piosenki, teatr, kino DKF) wraz z foyer, oraz zapleczem sanitarnym i pomieszczeniami technicznymi. Sala ta przeznaczona jest dla więcej niż 50 osób i na pobyt czasowy.
Przebudowa dachu nad budynkiem istniejącym. Geometria nowych dachów i rzędne kalenic identyczne jak na dachach istniejących.
Klatka schodowa
Klatkę schodową o konstrukcji żelbetowej i jest to jedyna klatka schodowa w budynku. Ze względu na wymagania ochrony p.poż została ona obudowana i oddymiana. Zaplanowano również windę obsługującą wszystkie kondygnacje budynku, spełniającą wymogi do przewożenia osób niepełnosprawnych.
Projektowane wyposażenie instalacyjne budynku tylko w zakresie etapu pierwszego
- instalacja centralnego ogrzewania,
- instalacja ciepłej wody,
- instalacja wodociągowa,
- instalacja wentylacji mechanicznej,
- instalacja klimatyzacji w wybranych pomieszczeniach,
- instalacja kanalizacji sanitarnej,
- instalacja kanalizacji deszczowej,
- instalacja elektryczna jedno i trójfazowa,
- instalacja telekomunikacyjna,
- instalacja sieci komputerowej i wifi,
- instalacja monitoringu,
- podest sceny i widowni sali wielofunkcyjnej,
Zagospodarowanie terenu
- prace rozbiórkowe,
- nawierzchnie zielone,
- nawierzchnie utwardzone,
- śmietniki,
- ogrodzenie terenu,
- murek terenowy.
Wszystkie kondygnacje mieszczące pomieszczenia MDK zostały udostępnione osobom niepełnosprawnym, począwszy od miejsca parkingowego na dziedzińcu budynku, prowadzenie komunikacji wewnętrznej, projektowaną windę, szerokości drzwi i przejść jak również pomieszczenia sanitarne. Pomieszczenia techniczne w piwnicy istniejącego budynku nie są przeznaczone dla osób niepełnosprawnych i nie zaplanowano tam urządzeń umożliwiających dostęp.
Pełen zakres przedmiotu zamówienia należy wykonać w 15 miesięcy od daty podpisania umowy.
Zamawiający oczekuje dostawy urządzeń i wyposażenia w zakresie: elektroakustyka, oświetlenie, mechanika sceniczna i okotarowanie wraz z wyposażeniem, instalacją, programowaniem i szkoleniem - zgodnie z dokumentacją projektową.
Projektowane wyposażenie instalacyjne i specjalistyczne obiektu wyłącznie w zakresie etapu pierwszego inwestycji.
- instalacje elektroakustyczne i oświetlenia scenicznego w sali wielofunkcyjnej oraz sceny mobilnej,
- wyposażenie i technologia sceniczna sali wielofunkcyjnej oraz sceny mobilnej,
- system multimedialny - projekcji video,
- scena mobilna.
Zamawiający w celu zapewnienia wysokiej jakości oferowanych urządzeń w zakresie oświetlenia technologicznego sceny, projekcji multimedialnej i nagłośnienia wymaga dostarczenia na wezwanie w trybie art. 26 ust. 2 ustawy, kart katalogowych, wykazujących zgodność opisanych minimalnych parametrów urządzeń.
Zamówieniu podlega cały zakres wyposażenia scenicznego objętego zaktualizowanymi przedmiarami dla etapu I. Wyróżnienie wskazuje, do których pozycji przedmiarów należy dostarczy karty katalogowe urządzeń.
Zakres wymaganych na wezwanie w trybie art. 26 ust. 2 ustawy, kart katalogowych wg. wyróżnień w zaktualizowanych przedmiarach robót.
Karty katalogowe urządzeń:
- "2018-04-16 Przedmiar_KARTY_KATALOGOWE_Oświetlenie i okotarowanie etap I": pozycje 1, od 3 do 12, od 41 do 45, szczegóły w kolumnie opis urządzenia.
- "2018-04-16_Przedmiar_KARTY_KATALOGOWE_multimedia_projekcja_video": pozycje 1, 3, 6, 7, 14, szczegóły w kolumnie opis urządzenia.
- "2018-04-16 Przedmiar_KARTY_KATALOGOWE_Technologia sceny_Elektroakustyka etap I": pozycje od 6.1 do 6.5, 7.1, 7.2, 8.1, 9.3, 9.4, od 9.9 do 9.17, od 10.1 do 10.6, szczegóły w kolumnie opis skrócony.
- "2018-04-16 Przedmiar_KARTY_KATALOGOWE_System_mobilny_Elektroakustyka etap I": pozycje od 11.1 do .3, 11.7, 11.8, 11.12, 11.13, od 11.18 do 11.26, od 12.1 do 12.7, szczegóły w kolumnie opis skrócony.
1. Instalacje oświetlenia scenicznego.
Dla oświetlenia technologicznego sceny, widowni sali na piętrze zaprojektowano:
- 36 obwodów regulowane / nieregulowane (przełączalne) umożliwiające podłączenie zarówno tradycyjnych reflektorów halogenowych jak i nowoczesnych aparatów opartych w na technologii LED.
- Do sterowania aparatami w technologii LED zaprojektowano 9 linii DMX.
- Obwody 101 do sterowania i zasilania ekranu projekcyjnego i rolet okiennych
- Obwód 201 do zasilania projektora wideo.
- Oprawy oświetlenia ogólnego widowni i oświetlenie przeszkodowe schodów widowni należy zasilić z rozdzielni ROT 2 obwodami o nr 301 do 305 zgodnie ze schematem ROT2,
- Nastawnia oświetlenia technologicznego,
- Regulator cyfrowy i rozdzielnia obwodów,
- Sterowanie oświetleniem scenicznym,
- Instalacja zasilająca,
2. Instalacja elektroakustyczna.
System będzie się składał z następujących bloków funkcyjnych:
- Przyłącza sygnałowe,
- System mikrofonów bezprzewodowych,
- Mikrofony przewodowe i akcesoria,
- Rejestrator i odtwarzacze CD/MP3,
- System cyfrowej konsolety fonicznej,
- System nagłośnienia widowni,
- System nagłośnienia sceny.
3. Instalacja okotarowania sceny.
W zakres niniejszego opracowania wchodzą elementy wyposażenia technologicznego, okotarowania, oświetlenia technologicznego sceny.
Sala widowiskowa ze względu na małą wysokość wyposażona będzie w ruszty techniczne do zawieszenia elementów okotarowania i rozmieszczenia oświetlenia scenicznego. Sala wyposażona będzie w następujące elementy okotarowania:
- kurtyna główna rozsuwana z linkowym napędem ręcznym szyta dwuwarstwowo,
- komplet kulis uchylnych wyposażonych w mechanizm obrotowy mocowany do rusztu technicznego,
- uzupełnieniem okotarowania Sali jest komplet paludamentów,
- dwa horyzonty rozsuwane (biały i czarny),
4.System multimedialny.
Przeznaczenie sali wielofunkcyjnej (teatralne) sceniczno-prezentacyjna. W związku z wytycznymi projekt opiera się na wbudowaniu w przestrzeń przyłączy AV dla wysyłania i odbioru sygnałów AV, urządzenia zarządzające, laptop prezentacyjny dla odtwarzania materiałów, przyłącza odbioru sygnału wideo z możliwością wykorzystania ich po przekonfigurowaniu jako nadawcze.
Salę wyposażono w pojedynczy projektor multimedialny jak i elektryczny ekran projekcyjny będący jedynym elementem odtwarzania zarówno elementów prezentacji jak i innych treści wideo w przypadku wykorzystania sali do innych celów niż prezentacyjna.
Salę wyposażono także w ekran mobilny z materiałem do projekcji przedniej.
W związku z tym, że rozliczenie zamówienia będzie miało charakter ryczałtowy wykonawca zobowiązany jest do wykonania dostawy zgodnie z dokumentacją projektową. Wykonawca zobowiązany jest do dokonania wyceny na podstawie wiedzy technicznej, dokumentacji projektowej, własnej oceny z uwzględnieniem wszystkich niezbędnych prac do wykonania przedmiotu zamówienia. Dostawy i prace montażowe oraz instalacyjne powinny być wykonane zgodnie z SIWZ i załącznikami oraz zaleceniami Zamawiającego.
Wykonawca jest odpowiedzialny, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy.
Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
Rozwiązania równoważne. W przypadku użycia w dokumentacji projektowej odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 pzp zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca analizując dokumentację projektową powinien założyć, że każdemu odniesieniu o którym mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 pzp użytemu w dokumentacji projektowej towarzyszy wyraz "lub równoważne". W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard.
Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych podobnych lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w dokumentacji projektowej.
Wykonawca, który zastosuje urządzenia lub materiały równoważne będzie obowiązany wykazać w trakcie realizacji zamówienia, że zastosowane przez niego urządzenia i materiały spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Użycie w dokumentacji projektowej oznakowania w rozumieniu art. 2 pkt 16 ustawy oznacza, że zamawiający akceptuje także wszystkie inne oznakowania potwierdzające, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania.
W przypadku, gdy wykonawca z przyczyn od niego niezależnych nie może uzyskać określonego przez zamawiającego oznakowania lub oznakowania potwierdzającego, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania, zamawiający w terminie przez siebie wyznaczonym akceptuje inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, o ile dany wykonawca udowodni, że roboty budowlane, dostawy lub usługi, które mają zostać przez niego wykonane, spełniają wymagania określonego oznakowania lub określone wymagania wskazane przez zamawiającego.
Użycie w dokumentacji projektowej wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia oznacza, że zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność.
Zamawiający akceptuje także inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, w przypadku gdy dany wykonawca nie ma ani dostępu do certyfikatów lub sprawozdań z badań, ani możliwości ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostępu nie może być przypisany danemu wykonawcy, oraz pod warunkiem że dany wykonawca udowodni, że wykonywane przez niego roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają wymogi lub kryteria określone w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia
Informacje dodatkowe:
1. Do zakresu zamówienia wchodzi wykonanie rozbiórek budynków A i B w całości z zasypaniem i uporządkowaniem terenu. Rozbiórki należy wykonać w sposób nieuszkadzający i nieszpecących budynków na działkach sąsiednich. Nie przewiduje się wykonywania prac remontowych na budynkach sąsiednich poza oczyszczeniem ze śladów rozebranych budynków. Rozbiórce i utylizacji podlegają również garaże "blaszaki".
2. Należy ściśle stosować się do informacji zawartych w dokumentacjach branżowych, ewentualne wątpliwości wyjaśniać z autorem projektu.
3. Zgodnie z projektem, do rozbiórki i naprawy przewidziano zniszczone fragmenty i elementy posadzek piwnicy.
4. Wszystkie zabezpieczenia p.poż. elementów konstrukcyjnych zostały opisane w projekcie architektury i konstrukcji oraz opisem ochrony pożarowej.
5. Stolarka w osi 16 zarówno parteru jak i piętra nie jest przewidziana do wymiany. Z zastrzeżeniem opisu architektury pkt E3.9. Wykonawca wykona barierki w świetle otworów okiennych, jako zabezpieczenie przed wypadnięciem.
6. Ściana frontowa budynku od strony ul. Rynku Zygmunta Augusta nie jest przewidziana do termomodernizacji. Wykonawca odpowiada za ewentualne uszkodzenia powstałe w trakcie prowadzenia przez siebie robót budowlanych.
7. W ofercie proszę nie uwzględniać elementów związanych z salą wielofunkcyjną na parterze, która należy do zakresu robót etapu II. Zamawiający oczekuje dostawy wyposażenia dla Sali wielofunkcyjnej (Teatralnej) na piętrze i systemu mobilnego na dziedzińcu.
8. Dostawa i montaż sceny oraz dostawa krzeseł widowni wchodzi w skład zamówienia zgodnie z przedmiarami robót.
9. Zamówienie nie obejmuje dostawy innych mebli i urządzeń jak tylko wymienione w przedmiarach robót.
10. Zadaszenie materiałowe na słupach i fotele widoczne na wizualizacji nie wchodzą w zakres zamówienia.
11. Do realizacji przewidziano pełny zakres związany z zagospodarowaniem i urządzeniem terenu. Zgodnie z przedmiarami robót, zakres zawiera się w Etapie I inwestycji. Wykonawca wykona i zabezpieczy podejścia instalacyjne do budynku etapu 2.
12. Dostawa i montaż bram wjazdowej i przechodniej wchodzi w zakres zamówienia. Szczegóły bram zgodnie z opisem architektury pkt E4.6.
13. Zamawiający samodzielnie wystąpi o pozwolenie na użytkowanie w terminie umownym, na podstawie dokumentów dostarczonych przez Wykonawcę. Zamawiający nie będzie udzielał pełnomocnictwa w tym celu.
14. Wszelkie zmiany jakie Wykonawca będzie chciał wprowadzać w przedmiarze, powinny znajdować w odrębnym punkcie (elemencie) kosztorysu ofertowego.
INNE PRZETARGI Z AUGUSTOWA
- "Budowa oświetlenia ulicznego na ulicy Mokrej i Bagiennej w Augustowie"
- Dostawa leków
- Rozbudowa drogi gminnej w miejscowości Topiłówka, wraz z rozbiórką istniejącego obiektu mostowego i budową nowego mostu przez rzekę Rospuda w miejscowości Topiłówka, Gmina Augustów
- Rozbudowa drogi gminnej nr 102636B Żarnowo II - Białobrzegi wraz z rozbiórką istniejącego mostu i budową nowego mostu przez rzeką Turówka w miejscowości Białobrzegi, Gmina Augustów
- Zakup i dostawa mebli biurowych oraz mebli na potrzeby pomieszczeń pielęgniarskich i sal pacjentów dla SPZZOD w Augustowie.
więcej: przetargi w Augustowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





