eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi JaworZakup masy mineralno-asfaltowej do wbudowania na gorąco

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-06-05

Ogłoszenie nr 500124792-N-2018 z dnia 05-06-2018 r.

Powiat Jaworski: Zakup masy mineralno-asfaltowej do wbudowania na gorąco

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 541853-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Powiat Jaworski, Krajowy numer identyfikacyjny , ul. ul. Wrocławska 26, 59400 Jawor, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 767 290 100, e-mail przetargi@powiat-jawor.org.pl, faks 767 290 160.
Adres strony internetowej (url): www.spjawor-bip.pbox.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zakup masy mineralno-asfaltowej do wbudowania na gorąco

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

KD-RZDP.272.7.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup bez dostawy masy mineralno - asfaltowej na gorąco do wykonywania remontów cząstkowych na drogach powiatowych i wojewódzkich administrowanych przez Starostwo Powiatowe w Jaworze w 2018 r. w ilości szacunkowej do 50 ton. 2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewykorzystania pełnego zakresu ilościowo-asortymentowego, określonego w pkt 1. Niewykorzystanie pełnego zakresu ilościowo-asortymentowego nie może być podstawą roszczeń ze strony Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego. 3. Oferowana przez Wykonawcę masa musi: a) być przeznaczona do wykonywania remontów cząstkowych nawierzchni drogowych, b) spełniać wymagania normy PN-EN 13108-1. Dokumentem potwierdzającym jakość dostarczanej masy mineralno-asfaltowej jest aktualna aprobata techniczna wydana przez akredytowaną jednostkę certyfikującą lub inny dokument równoważny, potwierdzający, że oferowany materiał spełnia wymagania określone powyżej, wystawiony przez niezależny podmiot uprawniony do kontroli jakości. 4. Do pierwszej zakupionej partii oraz każdorazowo na wezwanie Zamawiającego Wykonawca dołączy dokument potwierdzający zgodność dostarczonego towaru z w/w wymogami. 5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli dostarczanego materiału przez wybrane przez siebie laboratorium drogowe. Odpłatność za badania ponosi Zamawiający w przypadku gdy badana próbka materiału będzie spełniać wymóg jakościowy określony w pkt III.3. W przypadku niespełnienia chociażby jednego z wymogów opłatą za badania laboratoryjne zostanie obciążony Wykonawca. 6. Odbiór masy będzie następował sukcesywnie własnym środkiem transportu przez Zamawiającego bezpośrednio od Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany będzie umożliwić Zamawiającemu odbiór masy w dniu następnym po telefonicznym lub e-mailem zgłoszeniu zapotrzebowania. 7. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić odbiór masy z wytwórni zlokalizowanej w odległości maksymalnie 30 km od siedziby Zamawiającego (59-411 Paszowice, Zębowice 44), w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 15:00. 8. Wykonawca zobowiązuje się do wydania Zamawiającemu masy w ciągu jednej godziny od zgłoszenia się kierowcy Zamawiającego w wytwórni. 9. Wykonawca zobowiązuje się w dniu odbioru masy wydać Zamawiającemu dokument potwierdzający odebraną ilość masy (WZ).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 44.11.36.00 - Bitum i asfalt


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/05/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 217050.00
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Świdnickie Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Częstochowska 12
Kod pocztowy: 58-100
Miejscowość: Świdnica
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 11685.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 11685.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 24999.75
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.