eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GliwiceModernizacja sal dydaktycznych i korytarzy.



Ogłoszenie z dnia 2018-05-30

Ogłoszenie nr 500122316-N-2018 z dnia 30-05-2018 r.

Gliwice: Modernizacja sal dydaktycznych i korytarzy.
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 520932-N-2018

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 500070513-N-2018

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkolno-Przedszkolny Nr 5, Krajowy numer identyfikacyjny 36108405200000, ul. ul. Kozielska 39, 44100 Gliwice, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 32 237 99 50, e-mail sekretariat@zsp5.gliwice.eu, faks 32 237 99 50.
Adres strony internetowej (url):

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: jednostka budżetowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Modernizacja sal dydaktycznych i korytarzy.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZSP5.26.1.2018/SP-1

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z naprawą tynków sufitowych wraz z wykonaniem prac towarzyszących w budynku Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 1 w Gliwicach przy ul. Kozielskiej 39. - wykonanie 4 etapu robót Podstawowy zakres robót: -skucie głuchych tynków -umocowanie siatki do sufitu -wykonanie sufitu rastrowego -montaż opraw oświetleniowych w suficie rastrowym -podczas wykonywania prac należy sprawdzić stan techniczny tynków sufitowych, ściennych, w przypadku wystąpienia głuchych tynków należy odbić tynki oraz należy wykonać tynk ścienny zgodnie z zasadami sztuki budowlanej -prace malarskie Uwaga: Wszelkie rozwiązania kolorystyczne i materiałowe Wykonawca będzie konsultował z Zamawiającym. Wykonawca, dodatkowo, w ramach realizacji przedmiotu zamówienia i w ramach zaoferowanej ceny: - pokryje koszty zużycia wody, energii elektrycznej, w wysokości ryczałtowej 2500 złotych brutto - wykona zabezpieczenie podłóg i posadzek przed uszkodzeniem w związku z realizacją robót - wykona zabezpieczenie z folii umocowanej do istniejących krat w związku z realizacją robót - wykona zabezpieczenie istniejącego sprzętu szkolnego, ławek, krzeseł w związku z realizacją robót - zabezpieczy sąsiadujące pomieszczenia przed zapyleniem w związku z realizacją robót - na bieżąco będzie utrzymywał porządek i wykonywał prace porządkowe - wykona zabezpieczenie mebli oraz pozostawionego sprzętu - wywiezie i podda utylizacji wszelkie odpady, w tym źródła światła - wykona ścianki zabezpieczające (śluzy z drzwiami ) przed remontowanymi pomieszczeniami - opracuje projekt organizacji robót z planem BIOZ i przedstawi go zamawiającemu do uzgodnienia, jeśli jest wymagany - przekaże: dokumentację powykonawczą, wszelkie atesty na materiały i urządzenia, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w następujących opracowaniach: - przedmiar robót - załącznik nr 10 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) - dokumentacja projektowa - załącznik nr 11 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - załącznik nr 12 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) - zakres prac - załącznik nr 13 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanych w ww. dokumentach norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia. Oznacza to, że wykonawcy mogą zaproponować inne niż wyszczególnione w dokumentacji rozwiązania z zachowaniem odpowiednich równoważnych parametrów technicznych, norm, aprobat specyfikacji technicznych i systemów odniesienia dla osiągnięcia oczekiwanej funkcjonalności całego układu będącego przedmiotem zamówienia z zapewnieniem uzyskania wszelkich ewentualnie wymaganych uzgodnień. Wymagany termin gwarancji: min. 36 miesięcy, max. 72 miesiące licząc od dnia końcowego odbioru robót, Wymagany termin rękojmi: min. 36 miesięcy, max. 72 miesiące licząc od dnia końcowego odbioru robót. Zamawiający wymaga aby zaoferowany termin gwarancji i rękojmi był taki sam. Inne wymagania: a) wykonawca zastosuje do realizacji przedmiotu zamówienia tylko fabrycznie nowe materiały, urządzenia oraz wyposażenie b) przy przygotowaniu oferty i realizacji robót Wykonawca winien uwzględnić specyfikę pracy w czynnych obiektach oświatowych. c) wykonywanie robót jest możliwe od poniedziałku do piątku, od godziny 7.00 do godziny 21.00. d) wykonywanie robót musi być tak prowadzone, aby była zapewniona ciągłość pracy placówki.


II.4) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:

45110000-1,

45410000-4,

45442100-8,

45400000-1,

45311200-2

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
termin wykonania zamówienia: rozpoczęcie: 25.06.2018 r. ; zakończenie: 10.08.2018 r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA: Modernizacja sal dydaktycznych i korytarzy.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 23/03/2018
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Zakład Elektryczny ELKO Jacek Bzdok, , ul. Tarnogórska 10, 44-100, Gliwice, kraj/woj. śląskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 143494.92 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
30/04/2018

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje: modernizacja korytarza na pierwszym piętrze. Termin zakończenia przedmiotu umowy: 10.08.2018 r. Wynagrodzenie za przedmiotu zamówienia strony ustalają na kwotę 36 726,31/45 173,3 złotych netto/brutto.

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
W związku z koniecznością wykonania robót nieujętych w zakresie umowy zawartej w dniu 28.03.2018 r., niemożliwych do przewidzenia w chwili wszczęcia postępowania, na podstawie notatki służbowej z dnia 18.04.2018 r. , kosztorysu ofertowego oraz wzajemnego porozumienia stron, w oparciu o paragraf 12 ust. 2 pkt 11) umowy.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.