To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-05-30
Ogłoszenie nr 500121892-N-2018 z dnia 30-05-2018 r.
Miasto Piotrków Trybunalski: MODERNIZACJA BUDYNKU ZESPOŁU SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH NR 1W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 521688-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500039469-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto Piotrków Trybunalski, Krajowy numer identyfikacyjny 590648468,
ul. Pasaż Karola Rudowskiego
10,
97-300
Piotrków Trybunalski, woj.
łódzkie, państwo
Polska, tel.
447 327 796, e-mail
zamowienia.publiczne@piotrkow.pl, faks
447 327 798.
Adres strony internetowej (url): www.bip.piotrkow.pl
Adres profilu nabywcy: www.bip.piotrkow.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
MODERNIZACJA BUDYNKU ZESPOŁU SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH NR 1W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):SPZ.271.8.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Inwestycja polega na: A. remoncie budynku głównego szkoły w zakresie: 1. remontu kominów i wypraw tynkarskich na kominach 2. wymiany obróbka ogniomurów od strony budynku szpitala 3. wymiany instalacji odgromowej 4. demontażu krat okiennych piwnic i parteru 5. wymiany pakietów w oknach piwnic parteru (tylko od pomieszczeń - księgowości, sekretariatu i gabinetu dyrektora) 6. remontu elewacji wraz z robotami naprawczymi ścian zewnętrznych 7. wkucia instalacji na froncie budynku 8. wymiany stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej (2 szt.) 9. wymiany parapetów zewnętrznych wszystkich okien 10. wykonania zadaszenia nad wejściem ( 2 szt. od strony dziedzińca) 11. remontu balkonu nad wejściem głównym 12. wykonania iluminacji kolumn przy wejściu do budynku 13. wymiany pozostałej kostki brukowej w ciągach pieszych ( od ul. Roosevelta) B. remoncie sali gimnastycznej i łącznika w zakresie: 1. wymiany stolarki drzwiowej (1szt.) 2. remontu stolarki drzwiowej (3szt.) 3. wymiany podłogi wejście na salę gimnastyczną 4. wymiany płytek podłogowych na posadzce i schodach w wejściu na salę gimnastyczną 5. wymiany grzejnika w magazynie sportowym 6. dostawy i montaż trzech daszków nad wejściami 7. wymiany urządzeń wentylacji wyciągowej na sali gimnastycznej Wykonawca zobowiązany będzie również w ramach realizacji przedmiotu zamówienia: a. do porównania zgodności przekazanych przez zamawiającego opracowań i w przypadku jakichkolwiek niezgodności zobowiązany jest jak najszybciej pisemnie zwrócić się do zamawiającego o wyjaśnienie, b. wykonać zamówienie w oparciu o opracowaną i udostępnioną dokumentację projektową (z uwzględnieniem pkt. a. Jeśli w czasie realizacji okaże się, że opracowana dokumentacja projektowa wymaga uszczegółowień, wykonawca przygotuje na własny koszt niezbędne rysunki robocze, warsztatowe i przedłoży do akceptacji zamawiającego z zastrzeżeniem, że nie będzie miało to wpływu na ustaloną cenę umowy. Uwaga na utrudnienia! Roboty prowadzone będą na czynnym obiekcie. Z uwagi na szczególny charakter działalności i wykonywanie prac w budynku, prace tzw. "głośne", tzn. zakłócające normalne funkcjonowanie szkoły (np. kucie, bruzdowanie ścian) Wykonawca zobowiązany jest wykonywać w godzinach popołudniowych, tj. po zakończeniu godzin pracy szkoły lub w dni, które są dla szkoły dniami wolnymi od pracy. Dokładny termin (dzień, godzinę) tych prac Wykonawca zobowiązany jest uzgodnić z Zamawiającym. Zamawiający uprawniony będzie do przerwania wykonywania prac, w sytuacji, gdy uzna, iż zakłócają one normalne funkcjonowanie Zamawiającego. Roboty związane z wykonaniem elewacji południowej budynku B będą prowadzone na terenie szpitala, gdzie trwa remont. Przed przystąpieniem do robót wykonawca zobowiązany jest do: ? wykonania pełnego ogrodzenia terenu budowy do wysokości 2,20 m. Przed przystąpieniem do robót zaleca się sporządzenie inwentaryzacji stanu technicznego budynków znajdujących się w strefie oddziaływania robót wraz z wykonaniem dokumentacji fotograficznej. Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia na roboty budowlane, tj.: wszystkie budowlane: rozbiórkowe, tynkarskie, okładzinowe, ślusarskie, malarskie, blacharskie, itd. (bez dostawy i montażu stolarki okiennej i drzwiowej, wymiany szyb). Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności wykonywane na rzecz wykonawcy jak i podwykonawców w trakcie realizacji zamówienia: 1. Branża budowlana: ? roboty dekarskie ? roboty murarskie ? roboty tynkarskie ? roboty wykończeniowe 2. Branża elektryczna: ? wykonanie instalacji elektrycznych ? wykonanie instalacji odgromowej, Sposób dokumentowania zatrudnienia osób na umowę o pracę: W celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane powyżej czynności w trakcie realizacji zamówienia wykonawca ma obowiązek przedstawienia inspektorowi nadzoru inwestorskiego poniżej wskazanych dowodów: 1) list osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, zaangażowanych do wykonywania ww. czynności na terenie budowy - przed ich przystąpieniem do tych czynności. Lista powinna zawierać w szczególności: ? dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, ? datę złożenia oświadczenia, ? wskazanie czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, ? imion i nazwisk tych osób, ? rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu, ? podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; 2) umów o pracę pracowników wskazanych na ww. listach - na wezwanie do wglądu inspektora nadzoru inwestorskiego. Umowa/y powinny zostać zanonimizowane w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych, tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; W przypadku niespełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane powyżej czynności lub uniemożliwienia kontroli tego wymogu - za każdy taki przypadek zamawiający przewiduje karę umowną lub w wysokości 5 000,00 zł.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45400000-1
Dodatkowe kody CPV: 45311000-0, 45317000-2, 45312310-3, 45315000-8, 35113300-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: MODERNIZACJA BUDYNKU ZESPOŁU SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH NR 1W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
29/05/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
567476.87
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Michał Szymczyk Zakład Ogólnobudowlany
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
697995.55
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO
- Sprzedaż i dostawa soczewek wewnątrzgałkowych.
- "Ćwicz serce na dachu, nasz Pacjencie - brachu!" - budowa Sali gimnastycznej dla potrzeb Oddziału Rehabilitacji Kardiologicznej" w ramach Budżetu Obywatelskiego "ŁÓDZKIE NA PLUS" na 2023 rok
- Zarządzanie i pełnienie zastępstwa inwestycyjnego dla nieruchomości stanowiących zasób Miasta Piotrkowa Trybunalskiego.
- Administrowanie osiedlami mieszkalnymi, tj. budynkami będącymi własnością Towarzystwa Budownictwa Społecznego Sp. z o. o. w Piotrkowie Trybunalskim
- "Budowa ścieżki rowerowej wokół zbiornika Bugaj - etap III wraz z budową ulicy Żeglarskiej na odcinku od ul. Rusałki do ulicy Koralowej - BO 2021"
- Wykonanie kompleksowej dokumentacji projektowej rozbudowy ul. Błotnej do ul. Wroniej w Piotrkowie Trybunalskim
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa i rozbudowa targowiska w Lututowie".
- Modernizacja parterowego łącznika budynku ZSM im. S. Moniuszki w Łodzi
- "Termomodernizacja budynku Zakładu Gospodarki Komunalnej w Bolkowie wraz z montażem instalacji fotowoltaicznej" - Polski Ład edycja 8/2023
- Renowacja zabytkowego Dworku Berskich w Tylmanowej - etap II
- "BUDOWA INFRASTRUKTURY TURYSTYCZNEJ I REKREACYJNEJ NA TERENIE GMINY NIECHLÓW"
- Remont Szkoły Podstawowej im. Włodzimierza Korsaka w Jeninie i Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Lubczynie
więcej: Instalacje bezpieczeństwa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.