eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łysomice › Zaprojektowanie i wykonanie przebudowy dróg gminnych w gminie Łysomice cz. I

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-05-30

Ogłoszenie nr 500121519-N-2018 z dnia 30-05-2018 r.

Urząd Gminy Łysomice: Zaprojektowanie i wykonanie przebudowy dróg gminnych w gminie Łysomice cz. I

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 535612-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Urząd Gminy Łysomice, Krajowy numer identyfikacyjny 54250500000, ul. ul. Warszawska 8, 87148 Łysomice, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. (056) 678 32 22, e-mail sekretariat@lysomice.pl, faks (056) 678 32 22 w.23.
Adres strony internetowej (url): www.bip.lysomice.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zaprojektowanie i wykonanie przebudowy dróg gminnych w gminie Łysomice cz. I

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP-271.2.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest: Zaprojektowanie i wykonanie przebudowy dróg gminnych w gminie Łysomice cz.I. 1.1. Zestawienie dróg 1) drogi (o szerokości pasa drogowego 3,5 mb ) w Łysomicach (ul. Wiejska) o długości ca 790,0 mb i szer. jezdni 3,5 mb zlokalizowanej na działce oznaczonej w ewidencji gruntów i budynków Nr 5/1 polegającej na zmianie nawierzchni żużlowo- pospółkowej na nawierzchnię z masy asfaltowej ( mapa nr 1 ) 2) drogi (o szerokości pasa drogowego ca 6,0 m )w Papowie Toruńskim-Osieki ( ul. Ogrodowa -od ul. Kopernika + ul. Modrzewiowa - część) o długości ca 380,0 mb i szer. jezdni 3,5 mb zlokalizowanej na działce oznaczonej w ewidencji gruntów i budynków Nr 21 polegającej na zmianie nawierzchni żużlowo- pospółkowej na nawierzchnię z masy asfaltowej ( mapa nr 2 ). 3) drogi (o szerokości pasa drogowego ca 5,5 m ) w Zakrzewku (ul. Tęczowa III etap) o długości ca 835 ,0 mb i szer. jezdni 5,0 mb zlokalizowanej na działce oznaczonej w ewidencji gruntów i budynków Zakrzewko dz. nr 37, 43, 42/5, Gostkowo dz. nr 1/1, 1/3, 2/1, 2/2, 5, Papowo Toruńskie dz. nr 180/10, 184, 185/10, 188/3, 189/2, 397/1, 398/1 polegającej na zmianie nawierzchni gruntowej na nawierzchnię z masy asfaltowej (Numery działek w Zakrzewku i w Papowie Toruńskim pojawią się na geoportalu i w ewidencji gruntów do dnia 06.04.2018r.) ( mapa nr 3). 4) drogi (o szerokości pasa drogowego ca 5,5 m ) w Gostkowie (droga od Lacha II etap - w kierunku skrzyżowania na Kamionki Duże) o długości ca 440,0 mb i szer. jezdni 3,5 mb zlokalizowanej na działce oznaczonej w ewidencji gruntów i budynków Nr 192 polegającej na zmianie nawierzchni gruntowej na nawierzchnię z masy asfaltowej ( mapa nr 4). 5) drogi (o szerokości pasa drogowego ca 3,0 m ) w Łysomicach (ul. Kwiatowa: pieszo - jezdnia) o długości ca 185,0 mb i szer. jezdni 3,0 mb zlokalizowanej na działce oznaczonej w ewidencji gruntów i budynków Nr 111, 112/12, 112/14, 113/3, 113/4 polegającej na zmianie nawierzchni gruntowej na nawierzchnię z masy asfaltowej: pieszo - jezdnia ( mapa nr 5). 1.2 Pobocza zaprojektować i wykonać o szerokości minimum 0,75 m po każdej stronie. Jeżeli szerokość pasa drogowego to umożliwia, należy wykonać pobocza o szerokości 1,0 m. 1.3.Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z opracowaną przez Wykonawcę dokumentacją projektową, specyfikacją istotnych warunków zamówienia, postanowieniami umowy, która zostanie zawarta, zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami. 1.4. Zakres robót obejmuje m.in.: 1) roboty pomiarowe z wytyczeniem jezdni wraz z poboczami ; 2)badanie podłoża gruntu; 3) roboty przygotowawcze -zdjęcie nadmiaru poboczy(darnina, humus ) ich zagospodarowanie przez Wykonawcę 4) profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne; 5) wykonanie korytowania pod całą konstrukcją korony drogi ( głębokość kopania średnio 38cm winna być przybliżona do wjazdów na posesje z zachowaniem minimalnego spadku w celu odwodnienia); Koryto oraz warstwy podbudowy szersze od warstwy wiążącej nawierzchni o 15 cm po każdej stronie. Koryto wykonać w dwóch etapach: I etap: ukop materiału istniejącego drogi ( kruszywo łamane, pospółka, żużel itp.) należy poddać recyklingowi (kruszarka szczękowa oraz sortownik do frakcji 0-31mm i 31,5-63mm) złożyć w miejscu wskazanym przez Gminę w odległości do 10km. II etap: pozostały urobek nie nadający się do ponownego wbudowania Wykonawca zagospodaruje we własnym zakresie. Wykonać warstwę odsączającą z piasku gr. 10 cm. 6) wykonanie dolnej warstwy podbudowy z gruzu betonowego (bez zawartości elementów ceramiki i innych zanieczyszczeń) o frakcji od 0 do 63 mm gr. 20cm; 7) wykonanie górnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego twardego o frakcji od 0 do 31,5 mm gr.5cm; 8) skropienie podbudowy emulsja asfaltową; 9) wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych grysowych z warstwą wiążącą o grubości warstwy 4cm. szerszej od w. ścieralnej po 5 cm z każdej strony. 10) wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych grysowych bazaltowych z warstwą ścieralną o grubości warstwy 3 cm. 11) wykonanie poboczy utwardzonych z mieszanki gruzu betonowego i pospółki sortowanej 0 - 31 gr. 15 cm w proporcji 1:1; 12)zjazdy zaprojektować i wykonać tylko do posesji zabudowanych -zamieszkałych dostosowując do szerokości istniejących wjazdów Konstrukcja wjazdów: kruszywo łamane twarde o frakcji 0-63mm gr. 15cm. zaklinować miałem kamiennym i ułożyć warstwę ścieralną gr. 5 cm. 13) ustawienie oznakowania pionowego zgodnie z obowiązującymi przepisami. 1.5. Wykonawca zamówienia jest odpowiedzialny za jakość wykonania robót budowlanych oraz za prawidłowość dokumentacji projektowej zatwierdzonej przez Zamawiającego. Prace budowlane należy wykonywać zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi Normami oraz posiadaną wiedzą techniczną i doświadczeniem budowlanym .Wykonawca zapewni na własny koszt (tj. w ramach wynagrodzenia umownego) pełną obsługę geodezyjną inwestycji.. 1.6. Szczegółowe warunki wykonania zamówienia na prace projektowe i roboty budowlane oraz zakres robót określają: umowa, której wzór stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ i niniejsza SIWZ. 1.7. Zakres robót w ramach ustalonego wynagrodzenia obejmuje ponadto: 1) wykonanie kompletnego przedmiotu zamówienia; 2) wykonanie projektu organizacji ruchu na czas budowy w zakresie niezbędnym do prowadzenia robót objętych umową ; 3) obsługę geodezyjną polegającą na wytyczeniu trasy przebiegu drogi oraz geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej i złożenie materiałów w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjno-Kartograficznej w Toruniu; 4) naprawienie urządzeń melioracyjnych zniszczonych w trakcie robót; 5) uporządkowanie pozostałej części terenu stanowiącego pas drogowy do granicy działek stanowiących drogę; 6) inne prace - związane z procesem budowy np. lokalizacja i regulacja wszelkich urządzeń znajdujących się w pasie drogowym ( zawory, hydranty, studzienki kanalizacyjne, telefoniczne, gazowe, itp.) 7) w robotach ziemnych (koryta) należy uwzględnić wszelkiego rodzaju podłączenia nowych konstrukcji drogowych do istniejących nawierzchni. 1.8. Wykonawca w celu prawidłowej oceny zakresu robót niezbędnych do realizacji przedmiotu umowy przeprowadzi wizję lokalną miejsca robót. 1.9. W przypadku występowania w materiałach przetargowych jednoznacznych nazw materiałów wskazujących na producenta i konkretny typ katalogowy- wszystkie takie nazwy każdorazowo należy czytać z klauzulą "lub równoważne o takich samych lub nie gorszych parametrach technicznych, jakościowych oraz estetycznych (kompozycyjnych)''. Za produkt równoważny Zamawiający uznaje taki, które ma te same cechy funkcjonalne co wskazany w dokumentacji konkretny z nazwy lub pochodzenia produkt oraz taki, który charakteryzuje się taką samą dostępnością do sieci serwisowej / gwarancyjnej. Jego jakość nie może być gorsza od jakości określonej w dokumentacji przetargowej. Produkt równoważny powinien mieć parametry nie gorsze niż wskazany produkt, jednocześnie umożliwiając uzyskanie efektu założonego przez Zamawiającego za pomocą innych rozwiązań technicznych. Przez pojęcia cech jakościowych i technicznych produktu równoważnego należy rozumieć cechy, które opisują fizyczne, właściwości przedmiotu zamówienia (np. wydajność, żywotność odporność, łatwość obsługi, bezpieczeństwo eksploatacji, komfort użytkowania, standard wykończenia, itd.). 1.10. Cenę oferty należy obliczyć w PLN z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku na podstawie umowy, której wzór stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ, wizji lokalnej oraz innych kosztów koniecznych do poniesienia celem terminowej i prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia. Cena oferty musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zadania wynikające wprost z opisu przedmiotu zamówienia, jak również koszty wszelkich robót przygotowawczych, porządkowych, organizacji placu budowy wraz z jego późniejszą likwidacją, koszty utrzymania zaplecza budowy. Cena musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia. Dlatego też Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej miejsca robót w celu umożliwienia Wykonawcy dokładnego zapoznania się z terenem, na którym będą wykonywane roboty budowlane, co pozwoli na rzetelną ocenę niezbędnego zakresu prac, a w konsekwencji właściwe skalkulowanie ceny za realizację zamówienia. Wizja lokalna po uprzednim kontakcie telefonicznym wyznaczonym przedstawicielem Zamawiającego. 1. 11.Wymagany okres gwarancji i rękojmi dla przedmiotu zamówienia wynosi: na wykonane roboty budowlane - co najmniej 36 miesięcy, a maksymalny 72 m-ce; liczony od dnia dokonania bezusterkowego odbioru końcowego przedmiotu umowy przez Zamawiającego, potwierdzonego protokołem. 1. 12. Realizując obowiązek określony w art. 29 ust. 3a uPZP, Zamawiający wskazuje wymagania zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz.U. z 2018 r., poz. 108 ), tj.: osób wykonujących roboty budowlane w ramach zamówienia oraz osób uprawnionych do kierowania robotami budowlanymi, na które powołuje się wykonawca celem wykazania warunku udziału w postępowaniu określonego w pkt VI.3.1 SIWZ, a następnie realizacji zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest zawrzeć w umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób, które wykonują pracę w sposób określony w art. 22 § 1 kp. Dokumentowanie zatrudnienia w/w osób w toku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego odbywać się będzie w drodze oświadczenia złożonego przez Wykonawcę w ofercie, następnie w umowie w sprawie zamówienia publicznego wskazującego ilość pracowników, a w toku realizacji zamówienia na żądanie Zamawiającego Wykonawca będzie zobowiązany przedłożyć oświadczenie wskazujące ilość osób zatrudnionych na umowę o pracę oraz zanonimizowane dowody potwierdzające zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45233140-2


Dodatkowe kody CPV: 45100000-8, 45233120-6, 45233290-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/05/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1585843.50
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Drogowo - Budowlany Sp. z o.o. spółka komandytowa
Email wykonawcy: dbrogowo@wp.pl
Adres pocztowy: Rogowo 23, 87-162 Lubicz
Kod pocztowy: 87-162
Miejscowość: Rogowo
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1950587.51
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1950587.51
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1950587.51
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.