To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-05-30
Ogłoszenie nr 500121430-N-2018 z dnia 30-05-2018 r.
SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ W BODZENTYNIE: "Ulepszenie infrastruktury Ośrodków Zdrowia w Gminie Bodzentyn - dostawa wyposażenia".
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt realizowany w ramach Działania 7.3 ,,Infrastruktura zdrowotna i społeczna" Osi 7 ,,Sprawne usługi publiczne" Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 552712-N-2018 z dnia 2018-04-30
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ W BODZENTYNIE, Krajowy numer identyfikacyjny 290750584,
ul. Ogrodowa
1,
26-010
Bodzentyn, woj.
świętokrzyskie, państwo
Polska, tel.
413115711, e-mail
szoz@post.pl, faks
413115711.
Adres strony internetowej (url): www.bodzentyn.bip.jur.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Bodzentynie
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Ulepszenie infrastruktury Ośrodków Zdrowia w Gminie Bodzentyn - dostawa wyposażenia".
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):SPOZ.2.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zamówienie obejmuje dostawę oprogramowania medycznego, sprzętu medycznego, sprzętu informatycznego i biurowego oraz mebli. Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy części: Część nr 1 - Dostawa oprogramowania medycznego, sprzętu informatycznego i biurowego. W ramach niniejszej części zamówienia Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć: - Oprogramowanie medyczne do obsługi pacjentów - 1szt. - Komputery dla personelu medycznego - 2 szt. - Komputery dla lekarzy 10 szt. - Aparaty telefoniczne VOIP 21 szt. - Drukarka dla lekarzy (dwuformatowa) 10 szt. - Urządzenie wielofunkcyjne 3 szt. - Laptop z pakietem biurowym 1 szt. Część nr 2 - Dostawa sprzętu medycznego W ramach niniejszej części zamówienia Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć: - Spirometr - 1 szt. - Elektrokardiograf (EKG) - 3 szt. - Ciśnieniomierz - 14 szt. - Termometr elektroniczny - 5 szt. - Waga elektroniczna dla noworodków - 3 szt. - Waga elektroniczna dla dorosłych - 3 szt. - Nebulizator - 5 szt. - Fotel ginekologiczny - 1 szt. - Wózek zabiegowy - 7 szt. - Przewijak - 4 szt. - Leżanki lekarskie - 8 szt. - Fotel do pobierania krwi - 2 szt. - Chłodziarka do szczepionek - 2 szt. - Torby dla pielęgniarek środowiskowych - 3 szt. - Ciśnieniomierz dla dzieci - 5 szt. - Stojak do kroplówek - 5 szt. - Lampa bakteriobójcza - 5 szt. - Autoklaw parowy - 3 szt. - Ultrasonograf (USG) - 1 szt. - Ssak elektryczny - 1 szt. - Lampa zabiegowa ze statywem - 2 szt. - Zgrzewarka - 3 szt. - Ssak akumulatorowo-sieciowy - 1 szt. Część nr 3 - Dostawa mebli - fotel dla personelu - 6 szt., - biurka - 6 szt. - taboret zabiegowy - 4 szt. - krzesła dla pacjentów - 90 szt. - wieszaki na ubrania - 10 szt. - szafa kartoteczna - 6 szt.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 48000000-8
Dodatkowe kody CPV: 42962000-7, 33100000-1, 33190000-8, 48180000-3, 39150000-8, 30236000-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Część nr 1 - Dostawa oprogramowania medycznego, sprzętu informatycznego i biurowego. |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
17/05/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
95930.95
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: AKOMA Mateusz Merz
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
114431.57
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Część nr 2 - Dostawa sprzętu medycznego |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
23/05/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
215358.71
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: MIRO Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
229474.32
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Część nr 3 - Dostawa mebli |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Dla przedmiotowej części zamówienia nie została złożona żadna oferta. w związku z powyższym postępowanie w tej części zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 2 w związku z art. 93 ust. 1 ustawy Pzp. |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI BODZENTYN
- "Termomodernizacja Ośrodka Edukacji i Dyrekcji ŚPN w Bodzentynie z wykorzystaniem odnawialnych źródeł energii w celu zwiększenia efektywności energetycznej " w ramach I etapu prac
- "Obsługa ruchu turystycznego na obszarze Świętokrzyskiego Parku Narodowego w 2026 roku"
- Uzupełnienie zasobów niezbędnych do realizacji zadań ochrony ludności i obrony cywilnej, poprzez zakup sprzętu i wyposażenia z Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026.
- Przebudowa drogi gminnej - ul. Spacerowej w Św
więcej: przetargi BODZENTYN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa ambulansu transportowego wraz z wyposażeniem dla NZOZ Łużyckie Centrum Medyczne w Lubaniu sp. z o.o.
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych
- Cyberbezpieczna Gmina Kołbiel
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Urzędu Statystycznego w Białymstoku
- Gmina Osieczna cyberbezpiecznym samorządem
- Dostawa i montaż mebli i wyposażenia do Centrum Wspierania Rodzin BIS przy ulicy Gagarina 152/11 w Toruniu w ramach projektu pn. "Rodzina w Centrum Etap I" z podziałem na części
więcej: Różny sprzęt komputerowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





