To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-05-28
Ogłoszenie nr 500118662-N-2018 z dnia 28-05-2018 r.
Zespół Kształcenia i Wychowania Nr 1: Sukcesywna dostawa artykuło?w spoz?ywczych na potrzeby Zespołu Kształcenia i Wychowania nr 1 w Pelplinie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 558263-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zespół Kształcenia i Wychowania Nr 1, Krajowy numer identyfikacyjny 22151673500000,
ul. ul. Sambora
,
83130
Pelplin, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
58 536 17 68, e-mail
lucyna.bielinska@wp.pl, faks
58 536 17 68.
Adres strony internetowej (url): http://jedynkapelplin.biposwiata.pl
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
http://jedynkapelplin.biposwiata.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywna dostawa artykuło?w spoz?ywczych na potrzeby Zespołu Kształcenia i Wychowania nr 1 w Pelplinie
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP.2.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zamawiaja?cy informuje, z?e ilos?ci zamawianych towaro?w sa? jedynie wielkos?ciami prognozowanymi, niezbe?dnymi dla poro?wnania ofert. Zamawiaja?cy zastrzega sobie prawo zmiany(zwie?kszenia lub zmniejszenia) ilos?ci asortymentu podanego w formularzu cenowym w zalez?nos?ci od ilos?ci dzieci korzystaja?cych ze stoło?wki szkolnej w trakcie trwania umowy. W zwia?zku ze zmniejszeniem przez Zamawiaja?cego przedmiotu dostawy, Wykonawcy nie przysługuje z?adne roszczenie do Zamawiaja?cego. Dla przybliz?enia wielkos?ci zamo?wienia Zamawiaja?cy wskazuje szacowane wydatki dla grupy spoz?ywczej w roku ubiegłym: warzywa, owoce i kiszonki ok. 20.000 zł
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 03221000-6
Dodatkowe kody CPV: 03222200-3, 03212100-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
28/05/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
33965.50
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: P.U.H.T JARO Jarosław Kocur
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
36471.83
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
NAZWA: warzywa, owoce i kiszonki |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
28/05/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
33965.60
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
36471.83
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy warzyw, ziemniaków oraz warzyw kwaszonych do Zakładu Karnego w Uhercach Mineralnych
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do kuchni Zespołu Szkół w Lubominie w okresie od 1 września do 31 grudnia 2025 roku.
- Dostawa warzyw i owoców dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie
- "Dostawa produktów żywnościowych dla Przedszkola nr 4 w Andrychowie"
- Zakup i dostawa warzyw i owoców oraz jaj na III kwartał 2025 dla Domu Pomocy Społecznej w Suwałkach
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkół w Prószkowie w roku 2026
więcej: Ziemniaki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.