To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-05-25
Ogłoszenie nr 500118225-N-2018 z dnia 25-05-2018 r.
Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy: prowadzenie zajęć związanych z wczesnym wspomaganiem rozwoju dziecka i jego rodziny w ramach realizacji przez Powiat Bartoszycki zadań z zakresu administracji rządowej wynikających z programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem".
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 538765-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500070403-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
tak
1. Zamawiający - Powiat Bartoszycki, 11-200 Bartoszyce, ul. Grota Roweckiego 1, tel.(89) 762 17 20, fax (89) 762 53 10, REGON 510742430, NIP 743-195-74-85, strona internetowa http://bipspbartoszyce.warmia.mazury.pl/, godziny urzędowania: poniedziałek od 8:00 do 16:00, wtorek - piątek od 7:00 do 15:00. 2. Podmiot przeprowadzający postępowanie w imieniu zamawiającego, działający jako pełnomocnik zamawiającego - na podstawie art. 15 ust. 2 i 4 pkt 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.) zamawiający powierzył przygotowanie i przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia własnej jednostce organizacyjnej, tj. Specjalnemu Ośrodkowi Szkolno-Wychowawczemu im. Kawalerów Maltańskich, 11-200 Bartoszyce, ul. Limanowskiego 9, tel. (89) 762 28 71, fax (89) 762 00 81, REGON 235097, NIP 743-11-20-480, strona internetowa www.soswbartoszyce.pl, godziny urzędowania: poniedziałek - piątek od 7:30 do 15:30.
I. 1) NAZWA I ADRES:
Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy, Krajowy numer identyfikacyjny 23500970000,
ul. ul. Limanowskiego
9,
11200
Bartoszyce, woj.
warmińsko-mazurskie, państwo
Polska, tel.
0-89 762-28-71, e-mail
soswbartoszyce@poczta.onet.pl, faks
0-89 762-28-71.
Adres strony internetowej (url): www.soswbartoszyce.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
prowadzenie zajęć związanych z wczesnym wspomaganiem rozwoju dziecka i jego rodziny w ramach realizacji przez Powiat Bartoszycki zadań z zakresu administracji rządowej wynikających z programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem".
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):SOSW.26.01.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiot zamówienia obejmuje prowadzenie zajęć związanych z wczesnym wspomaganiem rozwoju dziecka i jego rodziny przy uwzględnieniu podziału zamówienia na następujące CZĘŚCI: 1) CZĘŚĆ I - prowadzenie zajęć terapii psychologicznej (terapia rodziny), 2) CZĘŚĆ II - prowadzenie zajęć logopedycznych, 3) CZĘŚĆ III - prowadzenie zajęć rehabilitacji ruchowej, 4) CZĘŚĆ IV - prowadzenie zajęć terapii zaburzeń rozwojowych i terapii słuchu, 5) CZĘŚĆ V - prowadzenie zajęć terapii integracji sensorycznej. 2. Zamawiający zgodnie z art. 36aa ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych określa, iż jeden wykonawca może złożyć ofertę częściową w odniesieniu tylko do jednej CZĘŚCI zamówienia. 3. Przedmiot zamówienia będzie realizowany na następujących zasadach: 1) miejsce wykonywania przedmiotu zamówienia - Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy im. Kawalerów Maltańskich w Bartoszycach, ul. Limanowskiego 9, 2) wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia miesięcznej ewidencji czasu pracy oraz do dokumentowania prowadzonych zajęć w dzienniku zajęć, 3) przewidywana liczba godzin prowadzenia zajęć w okresie realizacji zamówienia w ramach poszczególnych CZĘŚCI zamówienia wynosi: a) w przypadku CZĘŚCI I zamówienia: 350 godzin, b) w przypadku CZĘŚCI II zamówienia: 1755 godzin, c) w przypadku CZĘŚCI III zamówienia: 1755 godzin, d) w przypadku CZĘŚCI IV zamówienia: 1755 godzin, e) w przypadku CZĘŚCI V zamówienia: 1405 godzin, 4) przez 1 godzinę należy rozumieć 60 minut. 4. Przyjęte przez zamawiającego w ramach poszczególnych CZĘŚCI zamówienia przewidywane liczby godzin prowadzenia zajęć są liczbami szacunkowymi. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia liczby godzin prowadzenia zajęć w zależności od potrzeb dzieci, przy czym zobowiązuje się do minimalnej realizacji każdej z CZĘŚCI zamówienia na poziomie nie mniejszym niż 40% wartości zawartej w ramach danej CZĘŚCI umowy. 5. Przedmiot zamówienia wykonywany jest w ramach realizacji zadań z zakresu administracji rządowej wynikających z programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem", działanie 2.4 Utworzenie ośrodków koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczych, Priorytet II programu: Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka i jego rodziny. 6. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia z poszanowaniem zasad bezpieczeństwa i higieny pracy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 85140000-2
Dodatkowe kody CPV: 85121270-6, 85312500-4
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Prowadzenie zajęć terapii psychologicznej (terapia rodziny) |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
27/04/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
20487.80
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Agnieszka Jankowska
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
21000.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Prowadzenie zajęć logopedycznych |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
27/04/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
102731.71
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Krystyna Lidzińska
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
105300.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Prowadzenie zajęć rehabilitacji ruchowej |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
27/04/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
102731.71
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Iwona Wojtkowska
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
105300.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Prowadzenie zajęć terapii zaburzeń rozwojowych i terapii słuchu |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
27/04/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
102731.71
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Sylwia Kubalska
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
105300.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Prowadzenie zajęć terapii integracji sensorycznej |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
27/04/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
82243.91
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Monika Gronkiewicz
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
84300.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Realizacja zadań wynikających z programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem w roku 2025r. - III "
- Świadczenie usług medycznych w postaci prywatnej opieki medycznej w formie pakietów dla pracowników Urzędu Lotnictwa Cywilnego oraz członków ich rodzin
- Prowadzenie superwizji dla pracowników Instytutu Psychiatrii i Neurologii.
- Świadczenie usług terapeutycznych (fizjoterapeutycznych, logopedycznych, psychologicznych, integracji sensorycznej)
- Wybór wykonawcy świadczącego usługę terapii EEG Biofeedback dla dzieci - uczestników projektu "Skoordynowane wsparcie pre i post adopcyjne".
- Świadczenie usług specjalistycznych w ramach projektu pn. "Usługi wspierające pieczę zastępczą"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.