eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MońkiDzierżawa sprzętu endoskopowego wraz z dostawą narzędzi jednorazowego użytku do endoskopii ujętych w pakietach I-II dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Mońkach.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-05-25

Ogłoszenie nr 500117635-N-2018 z dnia 25-05-2018 r.

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Mońkach: Dzierżawa sprzętu endoskopowego wraz z dostawą narzędzi jednorazowego użytku do endoskopii ujętych w pakietach I-II dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Mońkach.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 543384-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Mońkach, Krajowy numer identyfikacyjny 5065295600000, ul. al. Niepodległości 9, 19100 Mońki, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 85 727 81 30, 668 877 590, e-mail zamowienia_publiczne@szpital-monki.h2.pl, faks 85 727 81 35, 727 81 34.
Adres strony internetowej (url): www.spzoz.monki.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: SP ZOZ

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dzierżawa sprzętu endoskopowego wraz z dostawą narzędzi jednorazowego użytku do endoskopii ujętych w pakietach I-II dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Mońkach.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP-3/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest dzierżawa sprzętu endoskopowego wraz z dostawą narzędzi jednorazowego użytku do endoskopii ujętych w pakietach I-II dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Mońkach, tj.: 1.1. PAKIET I - SPRZĘT ENDOSKOPOWY 1. 2. PAKIET II - NARZĘDZIA JEDNORAZOWEGO UŻYTKU DO ENDOSKOPII 2. Szczegółowy przedmiot zamówienia, o asortymencie i ilościach został określony w formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, stanowiącą jej integralną część.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 33.16.80.00 - Przyrządy do endoskopii, endochirurgii


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: PAKIET I - SPRZĘT ENDOSKOPOWY

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne: Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.) Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, ponieważ cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty. Uzasadnienie faktyczne: W przedmiotowym postępowaniu na pakiet I wpłynęła jedna oferta, tj. VARIMED Sp. z o.o., ul. Tadeusza Kościuszki 115/4U, 50-442 Wrocław. Cena oferty wynosi 65 436,00zł brutto. Kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi 46 125,00zł brutto. Wartość złożonej oferty przekracza kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia o 19 311,00zł, czyli o ponad 1/3 jej wartości. Zamawiający nie miał możliwości zwiększenia tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty lub oferty z najniższą ceną.

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: PAKIET II - NARZĘDZIA JEDNORAZOWEGO UŻYTKU DO ENDOSKOPII

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/05/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 17014.40
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ELEKTRO-OXIGEN POLSKA Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Łowicka 50/15
Kod pocztowy: 02-531
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 17496.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 17496.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 21259.80
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.