To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-05-24
Ogłoszenie nr 500115838-N-2018 z dnia 24-05-2018 r.
Województwo Śląskie: Kompleksowa obsługa Zamawiającego w związku z krajowymi i zagranicznymi podróżami służbowymi w zakresie rezerwacji, sprzedaży i sukcesywnej dostawy biletów lotniczych na trasach zagranicznych i krajowych, biletów kolejowych na trasach zagranicznych, a także noclegów poza granicami kraju
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 Projekt Sieć Regionalnych Obserwatoriów Specjalistycznych w Procesie Przedsiębiorczego Odkrywania (SO RIS w PPO) jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 - 2020 Współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach projektu Pomocy Technicznej Programu Współpracy Transgranicznej Interreg V-A Polska - Słowacja 2014-2020. Współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach projektu Pomocy Technicznej Interreg V-A Republika Czeska - Polska Projekt Design for Innovation jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Interreg Europa
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540580-n-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Województwo Śląskie, Krajowy numer identyfikacyjny 27628463800000,
ul. Ligonia
46,
40-037
Katowice, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
32 77 40 025, e-mail
zamowienia@slaskie.pl, faks
32 77 40 030.
Adres strony internetowej (url): www.slaskie.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Kompleksowa obsługa Zamawiającego w związku z krajowymi i zagranicznymi podróżami służbowymi w zakresie rezerwacji, sprzedaży i sukcesywnej dostawy biletów lotniczych na trasach zagranicznych i krajowych, biletów kolejowych na trasach zagranicznych, a także noclegów poza granicami kraju
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZN-ZP.272.1.10.2018.ED
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa obsługa Zamawiającego w związku z krajowymi i zagranicznymi podróżami służbowymi w zakresie rezerwacji, sprzedaży i sukcesywnej dostawy: biletów lotniczych na zagraniczne i krajowe przewozy pasażerskie (w tym tzw. low costy) w klasie ekonomicznej lub w przypadku braku takiej możliwości w innej klasie oferowanej przez przewoźnika, biletów kolejowych na zagraniczne przewozy pasażerskie, rezerwacji i zakupu zagranicznych miejsc hotelowych, na potrzeby służbowych wyjazdów pracowników Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego, Członków Zarządu oraz radnych Województwa Śląskiego 2.W ramach przedmiotu zamówienia przewiduje się zakup: o 137 sztuk biletów lotniczych na trasach krajowych i zagranicznych, o 17 sztuk biletów kolejowych na trasach zagranicznych, o 505 zagranicznych miejsc hotelowych, 3.Pod nazwą jeden bilet należy rozumieć bilet na trasie: "tam i z powrotem". Zamawiający zastrzega możliwość zakupu biletów "w jedną stronę". 4.Miejsce hotelowe należy rozumieć jako dobę hotelową wraz ze śniadaniem lub bez śniadania. Rezerwacja, zakup i dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie zgodnie z rzeczywistymi potrzebami Zamawiającego na podstawie zamówień przekazywanych do Wykonawcy przy pomocy udostępnionego Zamawiającemu w języku polskim, narzędzia online, telefonicznie, e-mailem, faksem . Wybór formy przekazywanych zamówień należeć będzie każdorazowo do Zamawiającego. 5. Realizacja przedmiotu zamówienia następować będzie sukcesywnie według rzeczywistych potrzeb Zamawiającego, z zastrzeżeniem, iż co najmniej 60% zamówienia zostanie zrealizowane. Zamawiającemu przysługuje prawo niezrealizowania pozostałych 40% zamówienia bez podawania przyczyny, a Wykonawca nie będzie wnosił żadnych roszczeń z tego tytułu. Za zgodą Wykonawcy Zamawiający może nie zrealizować więcej niż 40% zamówienia, a Wykonawca nie będzie wnosił żadnych roszczeń z tego tytułu. 6.Wykonawca zapewni kontakt z upoważnionym do współpracy pracownikiem/pracownikami Zamawiającego uprawnionym do kontaktowania się i obsługi Zamawiającego tzw. Opiekuna/ów/. Osoba/y te muszą być zatrudnione na umowę o pracę, muszą być dostępne od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-15.30 (w przypadku ich jednoczesnej nieobecności Wykonawca wyznacza osobę zastępującą na ten czas). Zadaniem ww. osób jest stały, bieżący kontakt z przedstawicielem Zamawiającego (lub osoby go zastępującej), przyjmowanie wszelkich zapytań, zastrzeżeń, wątpliwości w zakresie przedmiotu zamówienia oraz udzielanie w tym zakresie niezbędnych, wyczerpujących odpowiedzi. Sposób dokumentowania zatrudnienia, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli oraz sankcje z powodu niespełnienia wymagań zostały uregulowane w umowie. 7.Opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ/ Załącznik nr 1 do wzoru umowy. Dodatkowe warunki realizacji zamówienia określa wzór umowy stanowiący Załącznik nr 2 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 63510000-7
Dodatkowe kody CPV: 63512000-1, 79997000-9, 63730000-5, 55110000-4
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
16/05/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
296678.06
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: WHYNOTTRAVEL Sp.z o.o.. Sp.k.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
325781.59
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH - MIĘSA
- Dostawa podzespołów komputerowych
- Odbiór, wywóz i utylizacja odpadów komunalnych, segregowanych, odpadów wielkogabarytowych oraz gruzu z budynków Urzędu Miasta Katowice w roku 2026 r."
- Usuwanie z terenu miasta padłych dzikich zwierząt i porzuconej żywności, wywóz rannych dzikich zwierząt do Pogotowia Leśnego oraz przesiedlanie do lasu dzikich zwierząt bytujących w mieście w 2026 r.
- Przebudowa ul. Ondraszka w Katowicach
- Wykonanie projektów instalacji antenowych i elektrycznych do budowy BS systemu Tetra na obiektach niepolicyjnych
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Świadczenie kompleksowej usługi hotelarskiej w ramach projektu "Utworzenie i Wsparcie Funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności przy ZSTiOzOI im. St. Staszica w Białymstoku"
- SZP/243-305/2025 Usługa gastronomiczno-hotelowa dla uczestników Seminarium Naukowo-Technicznego Wrocławskie Dni Mostowe
- Świadczenie usług hotelarskich dla Opery na Zamku w Szczecinie w 2026 r.
- Usługa rezerwacji i sprzedaży miejsc hotelowych poza granicami kraju
- Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa organizacja i obsługa dwudniowych warsztatów dla GDOŚ oraz rdoś z zakresu realizacji projektów nr: FENX.01.05-IW.01-0113/24 oraz nr: FENX.01.05-IW.01-0106/24.
- Kompleksowa organizacja wyjazdów studyjnych do europejskich ośrodków innowacji dla przedstawicieli podmiotów tworzących zachodniopomorski ekosystem innowacji
więcej: Hotelarskie usługi noclegowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





