eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Częstochowa › Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarki dla Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-05-23

Ogłoszenie nr 500114328-N-2018 z dnia 23-05-2018 r.

Akademia im. Jana Długosza w Częstochowie: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarki dla Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 549597-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Akademia im. Jana Długosza w Częstochowie, Krajowy numer identyfikacyjny 149400000, ul. ul. Waszyngtona 42468, 42200 Częstochowa, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 343 784 100, e-mail a.malolepsza@ajd.czest.pl, faks 343 784 202.
Adres strony internetowej (url): www.ajd.czest.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Uczelnia publiczna

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarki dla Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP-371/35/18

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarki Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie. 2. Przedmiot zamówienia nie został podzielony na części/zadania. 3. Zakres przedmiotowy, ilościowy i szczegółowe parametry/wymagania przedmiotu zamówienia zostały określone w załączniku nr 1 do SIWZ (formularz oferty). 4. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, pełnowartościowy, wolny od wad i uszkodzeń, bez wcześniejszej eksploatacji, nie pochodzący z recyklingu, bez elementów regenerowanych, w oryginalnych opakowaniach producenta z widocznym logo producenta, symbolem produktu i terminem przydatności do użytku, posiadający wszelkie zabezpieczenia szczelności zbiorników z tuszem/tonerem. Materiał nieregenerowany to materiał do produkcji którego nie użyto składników uprzednio eksploatowanych, uzupełnianych bądź przerabianych. Nie dopuszcza się materiałów eksploatacyjnych, w których obudowa, chip lub jakikolwiek inny element był powtórnie wykorzystywany w procesie produkcji materiału. 5. Wykonawca może zaoferować materiały oryginalne - wyprodukowane przez producenta urządzenia, w którym mają być stosowane lub równoważne. Za materiał równoważny uznaje się materiał gwarantujący: - wydajność, co najmniej taką, jak oryginału (materiału wzorcowego) wskazana przez zamawiającego w załączniku nr 1 do SIWZ, określona zgodnie z normą: ISO/IEC 24711 dla nabojów czarnych drukarek atramentowych, ISO/24712 dla nabojów kolorowych do drukarek atramentowych; - pełną kompatybilność z urządzeniem, do którego jest zamawiany (winny zapewniać prawidłową eksploatację urządzenia - właściwą i bezawaryjną pracę); -jakość wydruku, szybkość schnięcia co najmniej taką, jak materiałów oryginalnych (wzorcowych): na drukowanych stronach nie może być śladów zabrudzeń, brak szarych/kolorowych smug, w miejscach nie przeznaczonych do drukowania (100% bieli w miejscach niezadrukowanych), nasycenie barwy, rozłożenia koloru, zaczernienie co najmniej takie jak materiałów oryginalnych (wzorcowych); - po zainstalowaniu w sprzęcie, na monitorze, panelu kontrolnym sprzętu nie mogą pojawiać się żadne negatywne komunikaty, w przypadku gdy produkt oryginalny posiada wbudowany układ scalony monitorujący proces druku i zużycie tuszu/tonera, produkt równoważny musi posiadać analogiczny element umożliwiający pełną współpracę z urządzeniem. Za negatywne komunikaty uznaje się informacje o braku możliwości zastosowania tuszu/tonera, niemożności korzystania z funkcji drukowania; - stosowanie materiałów równoważnych nie może powodować uszkodzeń sprzętu; - kaseta z tuszem/tonerem musi posiadać zabezpieczenie umożliwiające rozpoznanie czy materiał eksploatacyjny był otwierany/używany; - muszą być w oryginalnych opakowaniach producenta zawierających dodatkowo listę urządzeń kompatybilnych z danym materiałem eksploatacyjnym - nie naruszą praw dotyczących marki, patentów, projektów 6. Okres gwarancji i przydatności do użycia artykułów eksploatacyjnych: minimum 12 miesięcy od dnia dostarczenia. Wykonawca zapewnia poprawną jakoś drukowania do pełnego wyczerpania środka barwiącego w okresie przydatności do użycia. 7. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostarczenie przedmiotu zamówienia do jednostek Zamawiającego (teren Częstochowy) na koszt i ryzyko wykonawcy, czyli ryzyko przypadkowej utraty, uszkodzenia przejdzie na zamawiającego po odbiorze przedmiotu zamówienia. 8. Maksymalny termin realizacji zamówienia: do 3 dni roboczych od poniedziałku do piątku za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy licząc od daty zawarcia umowy. 9. Wykonawca zobowiązany jest do pokrycia kosztów napraw (włączając wymianę bębna lub głowicy), konserwacji urządzeń , jeśli konieczność ich wykonania będzie następstwem zastosowania materiału eksploatacyjnego dostarczonego przez wykonawcę. W przypadku niewłaściwej pracy urządzenia zamawiający poinformuje o powyższym wykonawcę oraz przekaże urządzenie do ekspertyzy autoryzowanego serwisu producenta urządzenia, w celu ustalenia przyczyn niewłaściwej pracy urządzenia. Za podstawę żądania przez zamawiającego wykonania naprawy lub konserwacji uważa się opinię autoryzowanego serwisu producenta urządzenia było użycie materiału eksploatacyjnego dostarczonego przez wykonawcę. Naprawa, konserwacja zostanie wykonana w autoryzowanym serwisie producenta urządzenia. Wykonawca pokryje wszelkie koszty naprawy , w tym koszty ekspertyzy oraz koszty transportu do/z serwisu. 10. Pozostałe warunki realizacji zamówienia zgodnie z projektem umowy - załącznik nr 3 do SIWZ i stanowiącym jej integralną część.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 30.12.51.00 - Wkłady barwiące


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/05/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 813.01
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe SOLO-KOLOS sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Warszawska 363/365
Kod pocztowy: 42-209
Miejscowość: Częstochowa
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 460.55
Oferta z najniższą ceną/kosztem 49.50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 460.55
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.