eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SiedlceDostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych dla Sądu Rejonowego w Siedlcach

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-05-22

Ogłoszenie nr 500113950-N-2018 z dnia 22-05-2018 r.

Sąd Rejonowy w Siedlcach: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych dla Sądu Rejonowego w Siedlcach

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 533266-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500063769-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Sąd Rejonowy w Siedlcach, Krajowy numer identyfikacyjny 000324949, ul. Kazimierzowska 31a, 08-110 Siedlce, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 0-25 64 00 807, e-mail tomasz.rycerz@siedlce.sr.gov.pl , beata.jonska@siedlce.sr.gov.pl, faks 0-25 64 00 710.
Adres strony internetowej (url): www.siedlce.sr.gov.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: SĄD

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych dla Sądu Rejonowego w Siedlcach

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

Zam. Publ. 2/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych na potrzeby Sądu Rejonowego w Siedlcach. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązuje się: a)dostarczyć Zamawiającemu i przenieść na Zamawiającego własność materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych określonych w załączniku Nr 1 do SIWZ. b)odbierać kasety po zużytych materiałach eksploatacyjnych dostarczonych przez Wykonawcę po każdorazowym zgłoszeniu takiej potrzeby przez Zamawiającego, oraz do wystawienia protokołu odbioru stwierdzającego powyższą czynność zgodnie z przepisami dotyczącymi ochrony środowiska oraz dotyczącymi postępowania ze zużytymi materiałami eksploatacyjnymi do urządzeń biurowych. Materiały eksploatacyjne muszą być fabrycznie nowe, nie noszące śladów uszkodzeń zewnętrznych oraz uprzedniego używania. Za fabrycznie nowy nie uznaje się wyrobu, gdzie pojemnik został jedynie wyczyszczony i ponownie napełniony tzw. regenerowany. Dostarczone materiały eksploatacyjne mają być w oryginale tj. wyprodukowane lub zalecane przez producenta urządzenia albo równoważne oryginalnym. Przez pojęcie "równoważne" Zamawiający rozumie produkt kompatybilny ze sprzętem (urządzeniem) do którego jest zamówiony (tj. równoważne materiały eksploatacyjne nie mogą powodować ograniczeń funkcji i możliwości sprzętu oraz jakości wydruku opisanych w warunkach technicznych producenta sprzętu, powinny zapewniać pełną kompatybilność z oprogramowaniem urządzeń drukujących, produkty równoważne, po zainstalowaniu w urządzeniu, powinny umożliwiać uzyskanie poprawnych informacji drukowanych na stronie stanu materiału lub informacji o kasecie drukującej. W przypadku zaoferowania materiałów eksploatacyjnych równoważnych, zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp. Wykonawca zobowiązany jest do wykazania, że oferowane przez niego materiały eksploatacyjne spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Umowa będzie realizowana sukcesywnie przez okres kolejnych 12 miesięcy od dnia jej podpisania lub do wcześniejszego wykorzystania asortymentu, w zależności od tego które ze zdarzeń nastąpi wcześniej. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia materiałów eksploatacyjnych partiami (w formie dostaw częściowych)stosownie do potrzeb Zamawiającego przez cały okres obowiązywania umowy. Wielkość i termin dostarczenia każdej partii materiałów eksploatacyjnych wynikać będzie z jednostronnej dyspozycji (zamówienia cząstkowe) przesłanej wykonawcy, zgodnie z wyborem Zamawiającego - pisemnie, faksem lub droga elektroniczną. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć i wnieść materiały eksploatacyjne do wskazanego pomieszczenia w budynku Sądu Rejonowego w Siedlcach przy ul. Kazimierzowskiej 31A, w ciągu 5 dni roboczych od złożenia przez Zamawiającego dyspozycji. Szczegółowe określenie warunków realizacji zamówienia opisane zostało w Załączniku nr 1 do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia oraz w Załączniku nr 3 do SIWZ - Formularz asortymentowo-cenowy (załącznik nr 1 do umowy).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 30125100-2


Dodatkowe kody CPV: 30125110-5, 30124300-7, 30192113-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/05/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 56829.60
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 8
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 8
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PRAXIS ŁÓDŹ Pilecka i Petlak Spółka Jawna
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Wólczańska 66
Kod pocztowy: 90-516
Miejscowość: Łódź
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 69900.41
Oferta z najniższą ceną/kosztem 63142.05
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 153765.99
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.