eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Skierniewice › SYSTEM DYNAMICZNEJ INFORMACJI PASAŻERSKIEJ WRAZ Z NARZĘDZIEM DYSPOZYTORSKIM DLA FLOTY 20 POJAZDÓW DOSTAWA I MONTAŻ ELEKTRONICZNYCH TABLIC PRZYSTANKOWYCH W TECHNOLOGII LED - 6 SZTUK w ramach projektu "PRZYJAZNA KOMUNIKACJA W SKIERNIEWICACH - ZAKUP NISKOEMISYJNEGO TABORU Z INTEGRACJĄ SYSTEMÓW KOMUNIKACJI ZBIOROWEJ ORAZ MODERNIZACJA INFRASTRUKTURY TRANSPORTOWEJ"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-05-22

Ogłoszenie nr 500113784-N-2018 z dnia 22-05-2018 r.

Miejski Zakład Komunikacji Spółka z o.o.: SYSTEM DYNAMICZNEJ INFORMACJI PASAŻERSKIEJ WRAZ Z NARZĘDZIEM DYSPOZYTORSKIM DLA FLOTY 20 POJAZDÓW DOSTAWA I MONTAŻ ELEKTRONICZNYCH TABLIC PRZYSTANKOWYCH W TECHNOLOGII LED - 6 SZTUK w ramach projektu "PRZYJAZNA KOMUNIKACJA W SKIERNIEWICACH - ZAKUP NISKOEMISYJNEGO TABORU Z INTEGRACJĄ SYSTEMÓW KOMUNIKACJI ZBIOROWEJ ORAZ MODERNIZACJA INFRASTRUKTURY TRANSPORTOWEJ"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa III Transport, Działanie III.1 Niskoemisyjny Transport Miejski , Poddziałanie III.1.2 Niskoemisyjny Transport Miejski

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 544531-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miejski Zakład Komunikacji Spółka z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 75005134700000, ul. ul. Czerwona 7, 96100 Skierniewice, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 468 333 097, e-mail sekretariat@mzkskierniewice.pl, faks 468 333 097.
Adres strony internetowej (url): www.mzkskierniewice.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Zamawiający udzielający zamówień sektorowych

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

SYSTEM DYNAMICZNEJ INFORMACJI PASAŻERSKIEJ WRAZ Z NARZĘDZIEM DYSPOZYTORSKIM DLA FLOTY 20 POJAZDÓW DOSTAWA I MONTAŻ ELEKTRONICZNYCH TABLIC PRZYSTANKOWYCH W TECHNOLOGII LED - 6 SZTUK w ramach projektu "PRZYJAZNA KOMUNIKACJA W SKIERNIEWICACH - ZAKUP NISKOEMISYJNEGO TABORU Z INTEGRACJĄ SYSTEMÓW KOMUNIKACJI ZBIOROWEJ ORAZ MODERNIZACJA INFRASTRUKTURY TRANSPORTOWEJ"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

MZK.03.P.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1) Zamawiający w ramach przedmiotu zamówienia wymaga: a) dostaw i montaż 6 szt. jednostronnych elektronicznych fabrycznie nowych tablic informacyjnych wraz z urządzeniami do komunikacji z serwerem, b) dostaw i montaż fabrycznie nowych urządzeń lokalizujących pojazdy wraz z urządzeniami do komunikacji z serwerem - 20 kompletów, c) dostawy aplikacji mobilnej dla kierowców, działającej w systemie operacyjnym Android, umożliwiającej śledzenie pojazdów w czasie rzeczywistym, d) dostawy i instalacji oprogramowania użytkowego dla systemu wraz z licencjami, e) dostaw wszystkich niezbędnych urządzeń wchodzących w skład systemu, f) montażu wszystkich urządzeń, ich konfiguracji, wdrożenia i uruchomienia systemu, g) wdrożenia systemu planowania podróży. 2) Dostarczone urządzenia muszą w najwyższym możliwym stopniu zapewnić sprawne zarządzanie systemem dynamicznej informacji pasażerskiej poprzez zapewnienie odpowiedniej łączności pomiędzy narzędziem dyspozytorskim, autobusami, tablicami informacyjnymi, a społeczeństwem. Procesy i operacje muszą odbywać się w sposób płynny i automatyczny. Wszystkie urządzenia w systemie muszą pracować z jednego wzorca czasu. 3) Zamawiający wymaga, aby docelowo obsługa systemu w każdym zakresie była w pełni realizowana samodzielnie przez Zamawiającego bez konieczności pośrednictwa wykonawcy lub podmiotów/osób trzecich. 4) Przekazanie Zamawiającemu wszelkich danych i informacji oraz dokumentacji dotyczących aplikacji, pozwalających Zamawiającemu na rozszerzenie systemu o kolejne tablice informacji pasażerskiej. 5) Przeprowadzenie instruktażu pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi systemu. 6) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 1 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 48.81.32.00 - System informacji pasażerskiej czasu rzeczywistego


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/05/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 282282.28
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: OPERIBUS Spółka z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul.ŻUKOWA 6A
Kod pocztowy: 43-600
Miejscowość: Jaworzno
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 347207.20
Oferta z najniższą ceną/kosztem 347207.20
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 347207.20
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 70%

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.