To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-05-21
Ogłoszenie nr 500112514-N-2018 z dnia 21-05-2018 r.
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej "Żyrardów" Spółka z o.o.: Część I: Zadanie 7 pn.: "Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Hulki Laskowskiego w Żyrardowie"
Część II: Zadanie 10 pn.: ,,Budowa sieci wodociągowej w ul.: Kilińskiego i Środkowej w Żyrardowie"
Część III:
A. Zadanie 12 pn.: ,,Budowa sieci wodociągowej w ul. Izy Zielińskiej w Żyrardowie".
B. Zadanie 13 pn.: ,,Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Izy Zielińskiej w Żyrardowie".
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt "Gospodarka wodno - ściekowa w mieście Żyrardów - Etap III", współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540650-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej "Żyrardów" Spółka z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 75008665300000,
ul. ul. Czysta
5,
96300
Żyrardów, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
+48 46 855 40 41, e-mail
pgkjrp@zyrardow.pl, faks
+48 46 855 32 80.
Adres strony internetowej (url): htpps://www.pgk.zyrardow.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Część I: Zadanie 7 pn.: "Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Hulki Laskowskiego w Żyrardowie" Część II: Zadanie 10 pn.: ,,Budowa sieci wodociągowej w ul.: Kilińskiego i Środkowej w Żyrardowie" Część III: A. Zadanie 12 pn.: ,,Budowa sieci wodociągowej w ul. Izy Zielińskiej w Żyrardowie". B. Zadanie 13 pn.: ,,Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Izy Zielińskiej w Żyrardowie".
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP/JRP/RB/3/2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część I 1) Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w ul.: Hulki Laskowskiego i Słowackiego o długości ok. 97 mb z rur PVC-U SN8 Ø 200 mm wraz z odejściami sieci kanalizacji sanitarnej do granicy pasa drogowego w ilości 9 szt. o długości ok. 53 mb z rur PVC-U SN8 Ø 160 mm wraz ze studniami rewizyjnymi PVC Ø 425 mm w ilości 1 szt., PVC Ø 600 mm w ilości 1 szt. oraz PVC Ø 1000 mm w ilości 7 szt. 2) Odtworzenie naruszonego podczas prowadzenia prac związanych z budową zakresu wymienionego w pkt. 1) pasa drogowego ul.: Hulki Laskowskiego i Słowackiego - teren utwardzony (jezdnia, chodnik i wjazdy do posesji) oraz teren nieutwardzony (tereny zielone). 3) Roboty odwodnieniowe - w przypadku wystąpienia wody gruntowej. 4) Zagęszczenie gruntu wraz z wykonaniem badań zagęszczenia gruntu (w ilości 3 egz. dla Zamawiającego), które potwierdzą uzyskanie wymaganego przez Zamawiającego, wskaźnika stopnia zagęszczenia gruntu w części pasa drogowego - jezdnia Is co najmniej 0,99. Badania muszą być wykonane przez jednostkę posiadającą kwalifikacje do wykonywania tych badań. 5) Usunięcie kolizji z infrastrukturą podziemną. 6) Obsługa geodezyjna przedmiotu zamówienia (tyczenie oraz inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza zaewidencjonowana w Powiatowym Ośrodku Geodezyjnym w Żyrardowie - oryginały w ilości 3 egz. dla Zamawiającego). 7) W przypadku konieczności aktualizacji Projektu organizacji ruchu drogowego, stanowiącego element Załącznika nr 7.1) do SIWZ opracowanego na czas trwania robót związanych z budową sieci kanalizacji sanitarnej w ulicy Hulki Laskowskiego w Żyrardowie (działki o nr ewid. 4592,4625), Wykonawca jest zobowiązany do uzyskania uzgodnień, opnii oraz decyzji na zajęcie pasa drogowego i poniesienia kosztów z tym związanych oraz poniesienia kosztów związanych z zajęciem pasa drogowego na czas trwania robót. 8) Próby szczelności, inspekcja kamerą TV wykonanej kanalizacji sanitarnej w ilości 2 egz. (część opisowa wraz z płytą CD dla Zamawiającego). 9) Wykonanie dokumentacji projektowej, wraz z uzgodnieniami i uzyskanie odpowiednich decyzji administracyjnych jeśli to będzie konieczne do należytego wykonania robót budowlanych. 10) Wykonanie Dokumentacji powykonawczej w ilości 3 egz. dla Zamawiającego. 11) Inne czynności nie wymienione wyżej, a konieczne do wykonania przedmiotu zamówienia opisanego w punkcie 1). Część II: 1) Budowa sieci wodociągowej o długości ok. 152,5 mb z rur PE Ø 160 mm wraz z hydrantem. 2) Odtworzenie naruszonej podczas prowadzenia prac związanych z budową zakresu wymienionego w pkt. 1) nawierzchni w ul.: Środkowej i Kilińskiego - teren nieutwardzony (tereny zielone). 3) Roboty odwodnieniowe - w przypadku wystąpienia wody gruntowej. 4) Zagęszczenie gruntu wraz z wykonaniem badań zagęszczenia gruntu (w ilości 3 egz. dla Zamawiającego), które potwierdzą uzyskanie wymaganego w Projekcie budowlanym oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - zwanej dalej STWiORB, stopnia zagęszczenia gruntu, które wykonane zostaną przez jednostkę posiadającą kwalifikacje do wykonywania tych badań. 5) Usunięcie kolizji z infrastrukturą podziemną. 6) Obsługa geodezyjna przedmiotu zamówienia (tyczenie oraz inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza zaewidencjonowana w Powiatowym Ośrodku Geodezyjnym w Żyrardowie - oryginały w ilości 3 egz. dla Zamawiającego). 7) Opracowanie Projektu/ów tymczasowej organizacji ruchu drogowego wprowadzonej/ych na czas trwania robót. Wykonawca jest zobowiązany do uzyskania uzgodnień, opinii oraz decyzji na zajęcia pasa drogowego na czas trwania robót i poniesienia kosztów z tym związanych oraz poniesienia kosztów związanych z zajęciem pasa drogowego na czas trwania robót. 8) Próby ciśnieniowe, badania. 9) Wykonanie dokumentacji projektowej, wraz z uzgodnieniami i uzyskanie odpowiednich decyzji administracyjnych jeśli to będzie konieczne do wykonania robót budowlanych. 10) Wykonanie Dokumentacji powykonawczej w ilości 3 egz. dla Zamawiającego. 11) Inne czynności nie wymienione wyżej, a konieczne do należytego wykonania przedmiotu zamówienia opisanego w punkcie 1). Część III: A. Zadanie 12 pn.: ,,Budowa sieci wodociągowej w ul. Izy Zielińskiej w Żyrardowie". 1) Budowa sieci wodociągowej o długości ok. 126,5 mb z rur PE Ø 110 mm wraz z odejściami sieci do granicy pasa drogowego w ilości 8 szt. (w tym przełączenie dwóch istniejących przyłączy do działek o nr ewid. 2299/2 oraz 2317/16) o długości ok. 38 mb z rur PE Ø 40 mm z hydrantami w ilości 2 szt. 2) Odtworzenie naruszonej podczas prowadzenia prac związanych z budową zakresu wymienionego w pkt. 1) nawierzchni w ul.: Izy Zielińskiej - nawierzchnia gruntowa ulepszona tłuczniem i Skrowaczewskiego - jezdnia - nawierzchnia mineralno - bitumiczna, chodnik i ścieżka rowerowa - kostka brukowa, teren nieutwardzony - teren zielony. 3) Roboty odwodnieniowe - w przypadku wystąpienia wody gruntowej. 4) Zagęszczenie gruntu wraz z wykonaniem badań zagęszczenia gruntu (w ilości 3 egz. dla Zamawiającego), które potwierdzą uzyskanie wymaganego przez Zamawiającego, wskaźnika stopnia zagęszczenia gruntu Is co najmniej 0,99. Badania muszą być wykonane przez jednostkę posiadającą kwalifikacje do wykonywania tych badań. 5) Usunięcie kolizji z infrastrukturą podziemną. 6) Obsługa geodezyjna przedmiotu zamówienia (tyczenie oraz inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza zaewidencjonowana w Powiatowym Ośrodku Geodezyjnym w Żyrardowie - oryginały w ilości 3 egz. dla Zamawiającego). 7) Opracowanie Projektu/ów tymczasowej organizacji ruchu drogowego wprowadzonej/ych na czas trwania robót. Wykonawca jest zobowiązany do uzyskania uzgodnień, opinii oraz decyzji na zajęcia pasa drogowego na czas trwania robót i poniesienia kosztów z tym związanych oraz poniesienia kosztów związanych z zajęciem pasa drogowego na czas trwania robót. 8) Próby ciśnieniowe, badania. 9) Wykonanie dokumentacji projektowej, wraz z uzgodnieniami i uzyskanie odpowiednich decyzji administracyjnych jeśli to będzie konieczne do wykonania robót budowlanych. 10) Wykonanie Dokumentacji powykonawczej w ilości 3 egz. dla Zamawiającego. 11) Inne czynności nie wymienione wyżej, a konieczne do należytego wykonania przedmiotu zamówienia opisanego w punkcie 1). B. Zadanie 13 pn.: ,,Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Izy Zielińskiej w Żyrardowie". 1) Budowa sieci kanalizacji sanitarnej o długości ok. 58 mb z rur PVC Ø 200 mm wraz z odejściami sieci kanalizacji sanitarnej do granicy pasa drogowego w ilości 7 szt. o długości ok. 34,5 mb z rur PVC Ø 160 mm wraz ze studniami rewizyjnymi PVC Ø 425 mm w ilości 3 szt. 2) Odtworzenie naruszonej podczas prowadzenia prac związanych z budową zakresu wymienionego w pkt. 1) nawierzchni w ul. Izy Zielińskiej - nawierzchnia gruntowa ulepszona tłuczniem. 3) Roboty odwodnieniowe - w przypadku wystąpienia wody gruntowej. 4) Zagęszczenie gruntu wraz z wykonaniem badań zagęszczenia gruntu (w ilości 3 egz. dla Zamawiającego), które potwierdzą uzyskanie wymaganego przez Zamawiającego, wskaźnika stopnia zagęszczenia gruntu w części pasa drogowego - jezdnia Is co najmniej 0,99. Badania muszą być wykonane przez jednostkę posiadającą kwalifikacje do wykonywania tych badań. 5) Usunięcie kolizji z infrastrukturą podziemną. 6) Obsługa geodezyjna przedmiotu zamówienia (tyczenie oraz inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza zaewidencjonowana w Powiatowym Ośrodku Geodezyjnym w Żyrardowie - oryginały w ilości 3 egz. dla Zamawiającego). 7) Opracowanie Projektu/ów tymczasowej organizacji ruchu drogowego wprowadzonej/ych na czas trwania robót. Wykonawca jest zobowiązany do uzyskania uzgodnień, opinii oraz decyzji na zajęcia pasa drogowego na czas trwania robót i poniesienia kosztów z tym związanych oraz poniesienia kosztów związanych z zajęciem pasa drogowego na czas trwania robót. 8) Próby szczelności, inspekcja kamerą TV wykonanej kanalizacji sanitarnej w ilości 2 egz. (część opisowa wraz z płytą CD dla Zamawiającego). 9) Wykonanie dokumentacji projektowej, wraz z uzgodnieniami i uzyskanie odpowiednich decyzji administracyjnych jeśli to będzie konieczne do należytego wykonania robót budowlanych. 10) Wykonanie Dokumentacji powykonawczej w ilości 3 egz. dla Zamawiającego. 11) Inne czynności nie wymienione wyżej, a konieczne do wykonania przedmiotu zamówienia opisanego w punkcie 1).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 45231300-8
Dodatkowe kody CPV: 45233142-6, 45233250-6, 45232452-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Zadanie 10 pn.: "Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Hulki Laskowskiego w Żyrardowie" |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: W wymaganym w SIWZ terminie, w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na realizację robót budowlanych polegających na realizacji Części I - Zadanie 7 pn.: "Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Hulki Laskowskiego w Żyrardowie", nie została złożona żadna oferta niepodlegająca odrzuceniu, tj. nie złożono żadnej oferty. Mając powyższe na uwadze została spełniona przesłanka unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1) oraz ust. 2 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r., poz. 1579 z późn. zm.) |
|
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Zadanie 10 pn.: "Budowa sieci wodociągowej w ul.: Kilińskiego i Środkowej w Żyrardowie" |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
18/05/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
128455.28
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: P.P.H.U INSTAL - SERWIS Marcin Rudnicki
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie
Nazwa wykonawcy:
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
157999.99
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Zadanie 12 pn.: "Budowa sieci wodociągowej w ul. Izy Zielińskiej w Żyrardowie" oraz zadanie 13 pn.: "Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Izy Zielińskiej w Żyrardowie" |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
18/05/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
216000.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: P.P.H.U. INSTAL - SERWIS Marcin Rudnicki
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
265680.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ŻYRARDOWA
- Dosprzętowienie i modernizacja wielospecjalistycznej przychodni ambulatoryjnej oraz nowopowstałego POZ - Dostawa podstawowego sprzętu, instrumentów i fotela medycznego.
- Wykonanie alternatywnego zasilania w wodę pitną dla budynków szpitala CZMZ Sp. z o. o. w Żyrardowie
- Świadczenie usług w zakresie całodobowego usuwania pojazdów z dróg znajdujących się na terenie Powiatu Żyrardowskiego i prowadzenie całodobowego parkingu strzeżonego dla usuwanych pojazdów
- Leasing operacyjny na dostawę nowego samochodu osobowego.
- Dostawa i wdrożenie systemu bezpieczeństwa SIEM/SOAR w ramach projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Wykonywanie robót w branży hydraulicznej w ramach konserwacji i napraw bieżących w budynkach gminnych i będących w posiadaniu Miasta oraz w lokalach gminnych w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych
więcej: przetargi w Żyrardowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa i remonty dróg na terenie gminy Turawa - etap II - z podziałem na 3 części
- Budowa drogi gminnej nr 004707F relacji Piękne Kąty - Katarzynowo (dz. nr 150/2, 149 obręb Piękne Kąty i dz. nr 733/5, 931 obr. Siedlisko)".
- Remont nawierzchni drogi gminnej nr 108513 L - ul. Św. Faustyny od km 0+000 do 0+421 w miejscowości Kraśnik
- Przebudowa istniejącego budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu położonego przy ul. Osadowej 5 w Ostrowcu Świętokrzyskim
- UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH O NAWIERZCHNI GRUNTOWEJ I TŁUCZNIOWEJ NA TERENIE GMINY IZABELIN (3)
- "Modernizacja drogi powiatowej nr 1727S w miejscowości Gulzów" w ramach zadania "Modernizacja chodników i nawierzchni"
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





