eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SułkowiceUTWORZENIE PRZYSTANKU TURYSTYCZNEGO ORAZ MIEJSCA INTEGRACJI MIESZKAŃCÓW POPRZEZ PRZENIESIENIE I RENOWACJĘ KAPLICZKI DOMKOWEJ P.W. MATKI BOŻEJ RÓŻAŃCOWEJ W BIERTOWICACH ( PRZYSTANEK NR 38 NA SZKALU WOKÓŁ DALINA)

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-05-21

Ogłoszenie nr 500112251-N-2018 z dnia 21-05-2018 r.

Rzymskokatolicka Parafia p.w. Matki Boskiej Różańcowej w Biertowicach: UTWORZENIE PRZYSTANKU TURYSTYCZNEGO ORAZ MIEJSCA INTEGRACJI MIESZKAŃCÓW POPRZEZ PRZENIESIENIE I RENOWACJĘ KAPLICZKI DOMKOWEJ P.W. MATKI BOŻEJ RÓŻAŃCOWEJ W BIERTOWICACH ( PRZYSTANEK NR 38 NA SZKALU WOKÓŁ DALINA)

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 529925-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Rzymskokatolicka Parafia p.w. Matki Boskiej Różańcowej w Biertowicach, Krajowy numer identyfikacyjny 121044972, ul. Biertowice 243, 32-440 Sułkowice, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. +48(12)2732839, e-mail kapliczki@sulkowice.pl, faks .
Adres strony internetowej (url): www.biertowice.diecezja.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: kościelna osoba prawna

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

UTWORZENIE PRZYSTANKU TURYSTYCZNEGO ORAZ MIEJSCA INTEGRACJI MIESZKAŃCÓW POPRZEZ PRZENIESIENIE I RENOWACJĘ KAPLICZKI DOMKOWEJ P.W. MATKI BOŻEJ RÓŻAŃCOWEJ W BIERTOWICACH ( PRZYSTANEK NR 38 NA SZKALU WOKÓŁ DALINA)

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

PB.271.1.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest utworzenie przystanku turystycznego oraz miejsca integracji mieszkańców poprzez przeniesienie i renowację Kapliczki domkowej pw. Matki Bożej Różańcowej w Biertowicach (Przystanek nr 38 na szlaku Wokół Dalina). Przedmiot zamówienia będzie obejmował między innymi: (1)Zmianę lokalizacji kapliczki: poprzez odsunięcie od drogi, podniesienie oraz dokonanie obrotu zgodnie z projektem; (2)Rewaloryzację kapliczki (konstrukcja dachowa, obróbki blacharskie, tynki, stolarka); (3)Wykonanie tarasów i schodów oraz utwardzeń dla komunikacji pieszej i powiązanie z istniejącymi chodnikami wzdłuż drogi wojewódzkiej; (4)Wykonanie nasadzeń zieleni urządzonej (jodła, tuja, trawniki dywanowe); (5)Montaż ławek parkowych. Zadanie będzie realizowane na działkach nr 605 i 606/1 w Biertowicach, zgodnie z załączoną dokumentacją budowlaną, z pozwoleniem na budowę 547/2015 oraz opinią konserwatorską nr OZKr.5183.2019.2014.AP2. Wykonawca będzie zobowiązany do prowadzenia prac pod nadzorem konserwatora zabytków oraz wykonania kompletnej dokumentacji powykonawczej, obejmującej między innymi wykonanie dokumentacji fotograficznej na każdym etapie robót, wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej oraz uzyskanie pozwolenia na użytkowanie. Po stronie wykonawcy będzie również powołanie Komisji konserwatorskiej w celu zatwierdzenia materiałów wykończeniowych i kolorystyki. W skład komisji muszą wchodzić, przedstawiciel WUOZ w Krakowie, konserwator dzieł sztuki nadzorujący prowadzone prace, kierownik budowy, inspektor nadzoru, przedstawiciel Inwestora oraz przedstawiciel Urzędu Miejskiego w Sułkowicach. Zadanie będzie realizowane w dwóch etapach: I etap prace konstrukcyjno-budowlane obejmuje roboty rozbiórkowe, zabezpieczenie ścian i sklepienia przed przeniesieniem, roboty żelbetowe, przeniesienie kapliczki na przygotowany fundament, roboty dachowe i stolarkę drzwiową - termin realizacji 30 listopada 2018 r. II etap Prace wykończeniowe obejmuje prace wykończeniowe, nawierzchnię z kostki granitowej, okładzinę kamienną, zagospodarowanie terenu - termin realizacji łącznie z odbiorami końcowymi i konserwatorskimi - 30 maja 2019 r. Zamawiający przed podpisaniem umowy będzie żądał od Wykonawcy wybranego do realizacji zadania harmonogramu rzeczowo - finansowego realizacji zadania sporządzonego według elementów scalonych z podziałem na etapy. Płatność: nie częściej niż raz na kwartał, termin płatności faktur 30 dni. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących podstawowe czynności techniczne lub prace budowlane w trakcie realizacji zamówienia, kwalifikowanych jako pracownicy fizyczni, z wyłączeniem osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, stosownie do art. 12 i nast. ustawy Prawo budowlane. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnoście spełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane wyżej czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a)żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełnienia ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b)żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełnienia ww. wymogów; c)przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. Szczegółowo tryb oraz sposób prowadzenia powyżej opisanej weryfikacji regulują postanowienia Wzoru umowy.Zadanie współfinansowane jest ze środków Unii Europejskiej w ramach poddziałania 19.2 Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020. Zamawiający zgodnie z zapisami art. 30 ust.4 ustawy Prawo zamówień publicznych, dopuszcza rozwiązania równoważne dla urządzeń, wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i w załączonej dokumentacji, spełniające obowiązujące standardy i wymagania. Zamawiający zastrzega, iż wszędzie tam, gdzie w treści dokumentacji projektowej i przedmiarach, stanowiących opis przedmiotu zamówienia zostały w opisie tego przedmiotu wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie urządzeń należy je traktować jako propozycje projektanta. Zamawiający dopuszcza materiały, urządzenia itp. równoważne do przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia. Dopuszcza się więc zaproponowanie w ofercie wszelkich równoważnych odpowiedników rynkowych o właściwościach nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego. Parametry wskazanego standardu określają minimalne warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, jakościowe i funkcjonalne, jakie ma spełniać przedmiot zamówienia. W ofercie można przyjąć metody, materiały itp. innych marek i producentów, jednak o parametrach jakościowych i właściwościach użytkowych oraz funkcjonalnych odpowiadających metodom, materiałom, urządzeniom itp. opisanym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, na żądanie Zamawiającego. Wykonawca ma obowiązek udowodnienia, iż zastosowane rozwiązania równoważne pozwolą osiągnąć wszystkie założenia techniczne STWiORB. Ciężar udowodnienia, że materiał lub urządzenie jest równoważne w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na Wykonawcy. Jeżeli materiał lub urządzenie zaoferowane przez Wykonawcę jako równoważne nie będą równoważne do określonych w dokumentacji projektowej i STWiORB w świetle przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów, oferta tego Wykonawcy zostanie odrzucona jako nieodpowiadająca treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/04/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 155551.20
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PRO-ART Artur Wiśnicz Beata Wiśnicz Spółka Cywilna
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Jasienica 303
Kod pocztowy: 32-400
Miejscowość: Myślenice
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 189850.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 189850.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 226628.68
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.