eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kozienice › Robota budowlana polegająca na remoncie łazienek w pomieszczeniach 22,23,121,122,210

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-05-21

Ogłoszenie nr 500111721-N-2018 z dnia 21-05-2018 r.

Sąd Rejonowy w Kozienicach: Robota budowlana polegająca na remoncie łazienek w pomieszczeniach 22,23,121,122,210

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 542916-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Sąd Rejonowy w Kozienicach, Krajowy numer identyfikacyjny 32237600000, ul. ul. Konstytucji 3 Maja 22, 26900 Kozienice, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 48 614 29 13, e-mail bpawlowicz@kozienice.sr.gov.pl, faks 48 614 29 88.
Adres strony internetowej (url): www.kozienice.sr.gov.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Wymiar Sprawiedliwości - Sąd

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Robota budowlana polegająca na remoncie łazienek w pomieszczeniach 22,23,121,122,210

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

Adm.-26-2/18

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na remoncie łazienek w pomieszczeniach 22,23,121,122,210 (w tym 23 dla niepełnosprawnych) w budynku Sądu Rejonowego w Kozienicach. Zakres prac obejmuje: o roboty rozbiórkowe tj. skucie płytek na ścianach i podłogach, demontaż sufitów podwieszanych wraz z wywiezieniem odpadów i utylizacją. o Zamurowanie części otworów drzwiowych i wykucie nowych; o Rozebranie ścianek działowych w łazienkach i wykonanie nowych; Ścianki z płyt g-k wodoodpornej na ruszcie szer. 5 cm z wypełnieniem wełną mineralną; o Poszerzenie otworów drzwiowych z wymianą nadproży na ścianach działowych; o Demontaż wyposażenia oraz skucie płytek i tynkowanie wraz z malowaniem pom. obecnej łazienki dla niepełnosprawnych; o Wymiana drzwi wewnątrz łazienek (drzwi wyposażone w samozamykacze) oraz wejściowych w łazience dla osób niepełnosprawnych - kolor dobrać do drzwi istniejących; okleina z CPL gr. min 0.5 mm; drzwi wyposażone w samozamykacze; ościeżnice regulowane; o Wykonanie warstw wyrównawczych pod posadzki z oczyszczeniem i zagruntowaniem podłoża, ułożeniem zaprawy; o Ułożenie posadzek z płyt gresowych 60x60 cm kolor jasny beż do ustalenia z Inwestorem (wykonawca ma zaproponować przynajmniej trzy rodzaje płytek spełniających wymagania do wyboru) niepolerowanych antypoślizgowych R10, na zaprawie klejowej o klasie ścieralności 5; o Wykonanie okładzin ściennych z płytek ceramicznych 60x60 cm w kolorze jasny beż, powierzchnia polerowana błyszcząca (klasa odporności na plamienie 5); o Wykonanie sufitów podwieszanych przeznaczonych do pomieszczeń mokrych - moduł 60x60cm; o Zabudowy z płyt g.-k. pionów wod. - kan oraz geberitów; o Wyposażenie łazienki w pochwyty dla osób niepełnosprawnych; elementy wyposażenia tj. lustra, pojemniki na mydło ze stali nierdzewnej, uchwyty na papier ze stali nierdzewnej, suszarki do rąk uruchamianej ręcznie ze stali nierdzewnej; o Malowanie ścian w łazienkach oraz na korytarzu przy łazience dla niepełnosprawnych. o Wykonanie instalacji wod.-kan i elektrycznej.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45453000-7


Dodatkowe kody CPV: 45330000-9, 45310000-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/05/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 136776.08
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Usługi Remontowo-Budowlane SEBBUD Sebastian Wiśniewski
Email wykonawcy: sebawi1978@wp.pl
Adres pocztowy: ul. Cieszkowizna 87
Kod pocztowy: 21-400
Miejscowość: Łuków
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 168234.58
Oferta z najniższą ceną/kosztem 168234.58
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 168234.58
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.