eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PuławyZakup i dostawa fabrycznie nowych samochodów dostawczych dla Zakładu Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Puławach

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-05-18

Ogłoszenie nr 500110221-N-2018 z dnia 18-05-2018 r.

Zakład Usług Komunalnych Sp z o.o: Zakup i dostawa fabrycznie nowych samochodów dostawczych dla Zakładu Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Puławach

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 539845-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500076475-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zakład Usług Komunalnych Sp z o.o, Krajowy numer identyfikacyjny 43084068400000, ul. ul. Dęblińska 2, 24100 Puławy, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 081 8862018, 0-695-616-226, e-mail info@zuk.pulawy.pl, faks .
Adres strony internetowej (url): http://zuk.pulawy.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością -100% udział Gmina Miasto Puławy

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zakup i dostawa fabrycznie nowych samochodów dostawczych dla Zakładu Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Puławach

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP/ZUK/05/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem zamówienia jest: zakup i dostawa fabrycznie nowych samochodów dostawczych dla Zakładu Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Puławach, tj.: 1) 5 miejscowego samochodu osobowego z homologacją na ciężarowy N 1- 1 sztuka, 2) 7 miejscowego samochodu dostawczego do DMC 3,5 t. zabudowanego skrzynią samowyładowczą z metalową nadstawką przykrytą plandeką - 1 sztuka. 2.Koszty poniesione w związku z wyprodukowaniem bądź zakupem, transportem przedmiotu dostawy, jego przekazaniem Zamawiającemu, uruchomieniem, szkoleniem Personelu Zamawiającego oraz koszty na wszystkie testy przeprowadzone przed odbiorem i w trakcie odbioru w miejscu dostawy i realizacji zamówienia jak również koszty pierwszego przeglądu serwisowego będą w całości poniesione przez Wykonawcę w ramach ceny. 3.Wykonawca musi zaoferować okres gwarancji co najmniej: - 2 lata bez limitu kilometrów na mechaniczne podzespoły samochodu, - 3 lata na powłokę lakierniczą, - 8 lat na perforację blacharską na dostarczony przedmiot zamówienia, liczony od daty odbioru dostawy zamówienia objętego niniejszym postępowaniem oraz musi się zobowiązać do nieodpłatnej naprawy ewentualnych usterek i wad w okresie gwarancji. Szczegółowy opis zakresu gwarancji jakości został zawarty w Części II SIWZ. Zamawiający zrównuje okres rękojmi z okresem udzielonej przez Wykonawcę gwarancji jakości, z zastrzeżeniem iż nie może on być krótszy od okresu wskazanego powyżej i nie jest limitowany liczbą kilometrów. 4.W ramach niniejszego zamówienia przewidziano realizację Zamówień częściowych: Zamówienie częściowe nr 1 - zakup i dostawa fabrycznie nowego 5 miejscowego samochodu osobowego z homologacją na ciężarowy N1 Zamówienie częściowe nr 2 - zakup i dostawa fabrycznie nowego 7 miejscowego samochodu dostawczego do DMC 3,5 t. zabudowanego skrzynią samowyładowczą z metalową nadstawką przykrytą plandeką 5. Miejsce realizacji zamówienia: Zakład Usług Komunalnych, ul. Dęblińska 2, 24-100 Puławy. 6. Przedmiot zamówienia obejmuje również wszelkie dodatkowe usługi pozostające w związku z realizowaną dostawą, w szczególności uruchomienie, szkolenie Personelu Zamawiającego, obecność Przedstawiciela Wykonawcy przy rozruchu mechanicznym oraz pierwszy przegląd serwisowy. 7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w SIWZ, Część III - Opis przedmiotu zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 34.13.61.00 - Lekkie samochody półciężarowe


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Zakup i dostawa fabrycznie nowego 5 miejscowego samochodu osobowego z homologacją na ciężarowy N1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/05/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 64634.15
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Polski Związek Motorowy OZDG Sp. z o.o
Email wykonawcy: jacek.kielbik@pzm.pl
Adres pocztowy: ul. B. Prusa 8 20-064 Lublin
Kod pocztowy: 20-064
Miejscowość: Lublin
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 79000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 79000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 79000.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Zakup i dostawa fabrycznie nowego 7 miejscowego samochodu dostawczego do DMC 3,5 t. zabudowanego skrzynią samowyładowczą z metalową nadstawką przykrytą plandeką

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/05/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 97560.98
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: FIX FORUM LIDER Sp. z o.o.
Email wykonawcy: rafal.pluta@citroen.lublin.pl
Adres pocztowy: Konopnica 164 E 21-030 Motycz
Kod pocztowy: 21-030
Miejscowość: Motycz
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 116973.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 116973.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 128900.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.